mitä pitäs tehä ku televisio vaihtaa kuvasuhteen aina 4:3lle ku vaihdan kanavaa tai tulee mainoksia. mulla on tämmönen puolassa tehty mahtipeli ku fintec 28laaja. ja sitten satelliitti boxi venyttää kuvan välillä leveäks niin ettei tekstit näy. canalin combo boxi on kyseessä. auttakkee auttakkee.
kuvasuhteet
4
499
Vastaukset
TV:n pitääkin mennä 4:3 suhteelle, kun 4:3 materiaalia tulee. Yleensä toimii se, että TV laitetgaan 4:3 suhteelle (unohda ne automaatit) ja boksille suhteeksi 16:9.
- ohjaus..
scartin 8-pinni ohjaa telkkarin vaihtamaan kuvasuhdetta kulloinkin oikeaksi.
jos se tekee sen väärin niin silloin voi scartista 8-pinnin katkaista mutta silloin joutuu itse säätämään kuvasuhteen.- vinkistä
8pinni läks ja nyt homma toimii.eikä tarvi koko ajan olla tv;n kapula kädessä ja vaihdella kuvasuhdetta 16:9 takas.
- ohjaa
Katsohan ekaksi boksin valikoista, että sille on kerrottu kuvasuhteeksi 16:9 tai auto tms. Kuvasuhde vaihtuu mulla ainakin aivan automaattisesti - nykyään jopa mainosten välillä. Mahdollisesti telkustakin löytyy joku asetus tuolle kuvasuhteelle. Pääasia on se, että telkkari tottelee scartin kautta tulevaa kuvasuhdeohjausta, eikä yritä arvata kuvasuhdetta itse kuvan mustien reunojen perusteella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521316- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä165646- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483