tyttö syntyi keisarileikkauksella Kuopiossa.Paino 1890 ja 43 cm. Mulla eteisistukka joka alkoi vuotaa.Paniikki aikamoinen, mutta pääasia että molemmat selvittiin .Itse olin sairaalassa viikon tyttö 4. Kotiin tullessa neiti painoi 2110 eli leikkinuken verran.Nyt ikää 1,6 kävelee osaa joitain sanoja yrittää syödä itse.Pieni hän on vieläkin .Kaikille keskos lasten vanhemmille onnellista uutta vuotta .
tyttö 32+2
2
1342
Vastaukset
- kpnb
tosin rv 34 leikkauksen avulla sain ihanan poikani. 1900g ja 46cm.
Vuotava eteisistukka oli myös minulla ja se ei ollut mitään herkkua. Rajut supistukset siihen päälle vielä. Sai koko ajan pelätä että jotain kamalaa tapahtuu. Tuomiopäivänä selvisi että istukka oli jo valunut emättimeen ja kalkkeutunut. Huonosti olisi voinut käydä ellen olisi mennyt ylimääräiseen kontrolliin.
Onneksi syntyi terve poika.
Poika kohta 1v, kävelee, ei puhu muuta kuin omaa sökösököä :)tekee pahaa siskonsa kanssa.
Onnea kaikille - Dipar
Hän oli 1490g ja vietti hengityskoneessa viikon, keskoskaapissa kaksi viikkoa ja sairaalassa yhteensä 7 viikkoa. kotiutui 2010g painoisena. Nyt jo kuitenkin reipas jätkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047