tyttö syntyi keisarileikkauksella Kuopiossa.Paino 1890 ja 43 cm. Mulla eteisistukka joka alkoi vuotaa.Paniikki aikamoinen, mutta pääasia että molemmat selvittiin .Itse olin sairaalassa viikon tyttö 4. Kotiin tullessa neiti painoi 2110 eli leikkinuken verran.Nyt ikää 1,6 kävelee osaa joitain sanoja yrittää syödä itse.Pieni hän on vieläkin .Kaikille keskos lasten vanhemmille onnellista uutta vuotta .
tyttö 32+2
2
1373
Vastaukset
- kpnb
tosin rv 34 leikkauksen avulla sain ihanan poikani. 1900g ja 46cm.
Vuotava eteisistukka oli myös minulla ja se ei ollut mitään herkkua. Rajut supistukset siihen päälle vielä. Sai koko ajan pelätä että jotain kamalaa tapahtuu. Tuomiopäivänä selvisi että istukka oli jo valunut emättimeen ja kalkkeutunut. Huonosti olisi voinut käydä ellen olisi mennyt ylimääräiseen kontrolliin.
Onneksi syntyi terve poika.
Poika kohta 1v, kävelee, ei puhu muuta kuin omaa sökösököä :)tekee pahaa siskonsa kanssa.
Onnea kaikille - Dipar
Hän oli 1490g ja vietti hengityskoneessa viikon, keskoskaapissa kaksi viikkoa ja sairaalassa yhteensä 7 viikkoa. kotiutui 2010g painoisena. Nyt jo kuitenkin reipas jätkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897