tyttö syntyi keisarileikkauksella Kuopiossa.Paino 1890 ja 43 cm. Mulla eteisistukka joka alkoi vuotaa.Paniikki aikamoinen, mutta pääasia että molemmat selvittiin .Itse olin sairaalassa viikon tyttö 4. Kotiin tullessa neiti painoi 2110 eli leikkinuken verran.Nyt ikää 1,6 kävelee osaa joitain sanoja yrittää syödä itse.Pieni hän on vieläkin .Kaikille keskos lasten vanhemmille onnellista uutta vuotta .
tyttö 32+2
2
1344
Vastaukset
- kpnb
tosin rv 34 leikkauksen avulla sain ihanan poikani. 1900g ja 46cm.
Vuotava eteisistukka oli myös minulla ja se ei ollut mitään herkkua. Rajut supistukset siihen päälle vielä. Sai koko ajan pelätä että jotain kamalaa tapahtuu. Tuomiopäivänä selvisi että istukka oli jo valunut emättimeen ja kalkkeutunut. Huonosti olisi voinut käydä ellen olisi mennyt ylimääräiseen kontrolliin.
Onneksi syntyi terve poika.
Poika kohta 1v, kävelee, ei puhu muuta kuin omaa sökösököä :)tekee pahaa siskonsa kanssa.
Onnea kaikille - Dipar
Hän oli 1490g ja vietti hengityskoneessa viikon, keskoskaapissa kaksi viikkoa ja sairaalassa yhteensä 7 viikkoa. kotiutui 2010g painoisena. Nyt jo kuitenkin reipas jätkä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049284
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421801- 241590
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131331Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371260Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30873