Olen noin parikymppinen biologian opiskelija. Opintoryhmässäni naisten ja miesten määrä on sopivasti jakautunut eli noin 60% naisia ja 40% miehiä. Opinnot on jaotettu eri jaksoihin ja, kun opinnoissa syvennyttiin enemmän ihmisen biologiaan, alkoi keskustelu, joka luokassamme yleensäkin on vilkasta, saada uudenlaista sävyä. Naispuolisten opiskelijoiden kommentit alkoivat olla jo sitä tasoa, että tällaisen maalla kasvaneen pojan korvia kuumotti. Tulipa välillä ehdotuksia siitäkin kuinka olisi tarpeen yhdessä aivan käytännön tasolla tutkiskella näitä tärkeimpiä rakenteellisia asioita. Vaikka kaikki tytöt heittelivät navan alapuolitason juttuja, oli kuitenkin kaksi tyttöä joilla oli eriskummallinen tapa aina juttujen laskeutuessa navan alapuolelle, vilkuilla toisiaan. Monesti mietin mikä näiden katseiden takana on? Aihe oli kuitenkin ollut aina niin vahvasti huumorin sävyttämänä esillä, etten voinut siitä oikein kyselläkään.
Eräänä lauantai-aamuna heräsin kun kännykkäni piipitti viestiä. Numero, josta viesti oli lähetetty, tuntui aivan oudolta, eikä sitä ollut tallennettuna puhelimen muistiinkaan. Allekirjoitus viestissä kuitenkin oli, Milja luki viimeisenä sanana. Toinen näistä kahdesta tytöstä joita niin usein olin ihmetellyt, esitti kutsua luokseen aamupäiväpalalle. Tuntui erittäin hämmentävältä, enhän ollut henkilökohtaisesti juuri minkään vertaa tekemisissä hänen kanssaan. Tilanne tuntui kuitenkin niin kiinnostavalta että päätin vastata myöntävästi. Syöksyin hirveätä vauhtia suihkuun, pesin hampaat puhtaaksi ja vedin vaatteet päälle. Naiset ovat erikoistuneet odotuttamiseen ja siihen taas vastaavasti meillä miehillä ei ole lupaa, kävelin tuon vajaan kilometrin matkan niin nopeasti kuin pystyin. Kohta seisoin oven takana odottamassa, että Milja tulisi avaamaan, tuntui siltä että kämmenet hikoilivat litrakaupalla.
Ikuisuuksia kestäneen ajan jälkeen ovi avautui, oven takana seisoi Milja jotenkin normaaliakin viehättävämmän näköisenä. Normaalistikin koulussa oli hän yksi luokan parhaimman ulkonäön omaavia tyttöjä mutta liekö vapaa-ajan vaatetus lisännyt jotakin. Milja käski mennä olkkarin puolelle odottelemaan sillä aikaa kun hän kattaisi aamupalapöydän. Lisäksi jatkoi hän, me saisimme seuraa Satusta yhteisestä luokkakaveristamme, jonka kanssa Miljalla oli tapana vaihtaa niitä katseita Anatomian tunneilla. Satu ehtikin tulla ennen kuin Milja sai aamiaisen valmiiksi. Ruokaa odotellessamme keskustelimme Satun kanssa niitä näitä menemättä syvällisemmin mihinkään aiheeseen. Tuntui vaikealta keskittyä keskusteluun ja pitää katse Satun silmissä, katse väistämättä laskeutui imetyselimien kohdalle koska ne näyttivät ainakin näin vaatteet päällä sangen hyvin kehittyneiltä. Satu on blondiini ja noin 170 senttiä pitkä, hoikka mutta muodot oikeisiin paikkoihin saanut kaunotar, Miljan ollessa vaivaiset 155 pitkä. Miljan ruumiinrakenne on muuten tuollainen vähän pyöreänmallinen ja minun makuuni niin lähellä täydellistä naista kuin vain maan päältä löytyy. Miljan silmät saivat myös aikaan kummallisia vatsan nipistyksiä, ruskeat isot silmät, jotka tuntuvat näkevän suoraan lävitse.
Milja huuteli meidät Satun kanssa syömään. Kun olimme istuutuneet pöydän ympärille ja olin saanut ensimmäiset suupalaset leipää suuhuni, katsoivat tytöt toisiaan ja sitten Milja puhkesi puhumaan. Olet varmaan Antti huomannut että me Satun kanssa olemme hyvin tiivis parivaljakko, olemme kaikki koulutunnit yhdessä, mutta meillä ystävyys ulottuu kuitenkin vähän normaaleja naisien ystävyyssuhteita pidemmälle. Olemme olleet viimeisen kahden vuoden ajan myös rakastavaisia. Jaamme elämässämme kaiken mahdollisen, myös miehet niin olemme päättäneet, tosin meillä ei kummallakaan ole ollut miestä viimeisen parin vuoden aikana eli sinä aikana kun olemme seurustelleet. Viime viikkojen aikana kun olemme rakastelleet, on monesti noussut mieleen kuinka olisi mukava yhdistää naisten välisen rakkauden ja miesten ja naisten välisen rakkauden parhaat puolet. Varmaan sen Antti ymmärrätkin että nainen osaa paljon paremmin hyväillä toisen naisen vartaloa, sitä eri tavalla tietää mikä tuntuu hyvältä ja mitä haluaa tuntea, mutta mikään dildo ei voi korvata sitä tunnetta minkä elävä mies antaa työntyessään sisään. Päätimme Satun kanssa valita sellaisen miehen avuksi joka miellyttää mahdollisimman paljon molempia, ja tässä valinnassa päädyimme sinuun. Voisitko ajatella tulevasi meidän kanssamme sänkyyn sellaisin ehdoin että annat meidän rauhassa hoitaa toisemme aivan rajalle asti ja vasta sitten kun huippu rupeaa lähestymään olla meille elävänä dildona? Oli helppo luvata kun tiedossa oli paras kuviteltavissa oleva näky, kaksi kaunista naista, joilla erilaiset vartalot mutta molemmat omalla tavallaan kauniita, hyväilemässä toisiaan… Pelkkä ajatus jo sai kaluni nostattelemaan päätään.
Satu otti Miljaa kädestä ja johdatti tämän makuuhuoneen puolelle jossa sain istua sängyn vieressä olevaan nojatuoliin ja keskittyä seuraamaan kaikkein kauneinta näkyä koko siihenastisen elämäni aikana. Oli selvästi nähtävissä että Satulla oli tässä tyttöjen suhteessa dominoivampi asema, nytkin kaikki toiminta meni hänen aloitteidensa mukaisesti. Tuntui siltä että hengitys lakkasi kulkemasta kun katselin miten Satu vaatekappale kerrallaan vähensi Miljalta vaatteita, paljastaen tuon vähän pyöreän mutta niin kauniin vartalon yksityiskohtia. Kun Miljalla oli päällään vain vaaleansiniset läpinäkyvää kangasta olevat rintsikat, jotka muuten paljastivat mitä kauneimmat kiinteät nännit pienen nännipihan ympäröimänä, sekä selvästi samaa sarjaa olevat stringit, jotka oikealla tavalla korostivat ja toivat oikeuksiin kahta ihanan muhkeaa pakaraa, pyysi Satu minua kokeilemaan Miljan kauniita rintavarustuksia. Rinnat olivat kokoonsa nähden yllättävän kiinteän tuntoiset, ja kun koskettelin nännejä liivien läpi tuli vastaukseksi reaktio joka kertoi kosketuksen miellyttävän Miljaa. Molemmat nännit pihoineen kurtistuivat sormieni hyväillessä niitä. Kauaa en kuitenkaan ehtinyt nauttia tuosta kun Satu jo komensi minut syrjään sanoen että oli pyytänyt minua vain kokeilemaan…
Satu ohjasi Miljan sängylle makaamaan ja aloitti näytöksen joka oli selkeästi tarkoitettu vain Miljaa miellyttämään vaikka väistämättä tunsin sen vaikutuksen itsessänikin jo ennestäänkin kova kaluni rupesi saavuttamaan ennätysmittoja. Ensimmäisenä Satu hitaasti reisiään hyväillen sentti kerrallaan riisui tummat farkut jotka olivatkin kauniilla tavalla korostaneet noita hoikkia pitkiä sääriä, alta paljastuivat valkoiset pitsikoristeiset pikkuhousut jotka oikeastaan paljastivat enemmän kuin peittivät. Samalla kun Milja katseli Satua, hyväili hän itseään käsillään vielä päällä olevien alusvaatteiden läpi, paljastaen jalkojenvälistään kostuneet stringit jotka puhuivat omaa kieltään, näki selvästi kuinka Milja oli todella kiihottunut tilanteesta. Satu riisui paitansa vetämällä sen hitaasti päänsä läpi, tuoden siten esiin rintaliivien peittämät kiinteän näköiset arviolta b kupin rinnat, jotka aivan kuin pelkällä olemassa olollaan kutsuivat käsiä koskettelemaan. Satu oli selkeästi valmistautunut tilanteeseen, hänellä oli nimittäin rintaliivit joita ei varmasti ollut tarkoitettu varsinaisesti tukemaan rintoja, ne olivat niin niukat että oli täysin mahdoton ajatuskin että ne olisivat mitään muuta varten kuin kaunistukseksi tuohon meidän ihanaan hetkeemme. Satu alkoi hitaasti lanteitaan pyöritellen riisumaan nimettömiään pois tuoden Miljan ja minun katseltavaksi täysin paljaaksi ajellun kauniin pillunsa. Ulommat häpyhuulet kiiltelivät kosteudesta, joka kertoi myös Satun nauttivan täysin siemauksin tästä tilanteesta.
Miehen unelma
8
7471
Vastaukset
- rampe79
Kertokaa mielipiteitänne, jos miellyttää laitan tarinalle jatkoa...
- kapa37
Juu lisää jäi kesken oli hyvää luettavaa
- nainen90F
kapa37 kirjoitti:
Juu lisää jäi kesken oli hyvää luettavaa
..mielellään...lisää.....
- kyllä
nainen90F kirjoitti:
..mielellään...lisää.....
vauhtia vaan
- mies29
Oli hyvää iltaviihdettä. Lisää, kiitos! :)
- ahdasmielinen umpihetero
joten jos jatkossa voisit laittaa vastaavanlaiset sille kuuluvalle palstalle, ettei tarttis vahingossakaan lukea tällaisia miesten unelmia?
Taidanpa tuntea tämän unelmoijan. - rampe79
Huolimatta ahdasmielisen toiveista laitan jatkoa tänne, sen mitä olen tähän mennessä ehtinyt kirjoittaa.
Satu siirtyi puoli-istuvaan asentoon sängyllä makaavan Miljan yläpuolelle, sellaiselle etäisyydelle että Milja pystyi sekä kieltään että sormiaan apuna käyttäen hyväilemään tuota kaunista riemun lähdettä joka jo pelkän ulkonäkönsä tähden sai normaalia paisuneemman kaluni täysin valmiiksi tulemaan vaikka en käsin siihen vielä ollut koskenutkaan. Satusta näki kuinka hän keskittyi täydellisesti siihen mitä Milja teki hänelle, välillä itse rintojansa hyväillen Satu keinutteli itseään siinä Miljan yläpuolella tuoden kostean rakonsa Miljalle täydellisesti tarjolle. Koko Satun vartalo alkoi värisemään kun Miljan hyvää tekevä kieli kierteli Klitoriksen ympärillä välillä itse keskustaakin hyväillen, samalla kun etusormi ja keskisormi työntyivät kosteutta tihkuvaan reikään yhä uudelleen. Juuri kun näytti siltä että, Satu saavuttaa täyden huipun keskeytti Milja hyväilynsä ja Satu vetäytyi tuoden kasvonsa Miljan kasvojen tasalle suudeltavaksi. Mietin mielessäni miltähän mahtoi Satusta oma maku maistua Miljan suun kautta koettuna maistua.
Hitaasti hyväillen alkoi kaunis blondi riisua ne vähäiset vaatekappaleet jotka vielä peittivät tuon kaikista näkemistäni vartaloista kauneimman. Satu ei ollut asialla ensimmäistä kertaa, täytyy tunnustaa että hänen tekemänään se oli selvästi luontevampaa kuin mihin itse olin koskaan pystynyt. Jokainen liike keskittyi tuottamaan samalla Miljalle hyvää oloa, näytti siltä kuin tytöt olisivat unohtaneet läsnäoloni kokonaan. En voinut pitää käsiäni pitempää aikaa pois kalultani, olin tuota näytelmää katsoessani pikku hiljaa riisunut omat vaatteeni ja nyt pystyinkin esteettä hyväilemään tuota todellisessa juhlakunnossa olevaa elintäni. Pitkää aikaa ei tarvittu kun Miljan nojatuolinedusmatto sai vähän uusia koristeläikkiä kun purkauduin tuon kiihottavan näyn edesauttamana. Sillä aikaa kun tyydytin itseni, sai Satu Miljalta kaikki vaatteet riisuttua ja näkyville tuli täydelliset rinnat jotka aivan kuin kutsuivat hyväilemään.
Muistin kyllä ne ehdot jotka Satu oli asettanut ja pakotin itseni pysymään paikallaan. Miljan pillu ei ollut täysin paljaaksi ajeltu, häpykummun päälle oli jätetty pieni sydämen malliseksi muotoiltu karvatupsu. Huulien ympäriltä oli kuitenkin kaikki pois ja Satulla oli näin esteettömät paikat hyväiltäväksi. Milja oli ehkä koko tilanteesta niin kiihottunut, että jo kohta alkoi hänen vartalonsa nousta kaarelle keskikohdaltaan. Huippu jonka hän saavutti, näytti olevan niin raju, että ehdin jo huolestua. Onneksi huoli osoittautui turhaksi, Satu nimittäin viittoili minua tulemaan sängyn päälle, levittäen selällään makaavan Miljan jalkoja tarjoten minulle näin vapaan etenemistilan. En malttanut olla suutelematta rintoja pikaisesti ennen kuin siirrin sopivalle korkeudelle työntyäkseni sisään. Milja kun on niin lyhyt että jopa minunlaiselleni 180 senttiselle oli mahdotonta suudella rintoja samalla kun olin sisällä. Satu tuli avuksi ja ohjasi elimeni sisään Miljan kosteaan lähteeseen, en ollut koskaan ennen päässyt sellaista kosteutta kokeilemaan. Jo vähäinen liikehdintä Miljan sisällä vaikutti yllättävän rajuja reaktioita, koko vartalo työntyi vastaanottamaan jokaisen työnnön ja Miljan suusta kuului kokoaikainen vaikerrus. Itse en ehtinyt lähellekään huippua kun Milja oli jo täysin valmis ja purkautui rajusti pillu rajusti kouristellen.
Satu veti minut pois Miljan päältä ja käski mennä makaamaan selälleen ja laskeutui ihanien pitkien sääriensä varassa päälleni. Sain ihanan näyn katsottavakseni, Satu kiinteine rintoineen ratsastamassa päälläni. Rinnat tekivät pientä ylösalas liikettä, saaden Satun näyttämään todella kiihottavalta. Ratsastaessaan Satu käytti hyväkseen harjaantuneita emätin lihaksiaan ja jokainen liike tuntui kalussani niin, että en kyennyt enää pidättelemään hetkeäkään vaan lähetin lastin syvälle Satun pilluun. Satu nousi sen verran ylös että kalu luiskahti ulos pillusta ja alkoi hangata klitoristaan karvoitustani vasten. Kasvoista näki kuinka hän nautti tästä liikehdinnästä, ja orgasmin tulo alkoi olla lähellä. Ajatus siitä että spermaa valuva pillu hankasi karvoitustani herätti koville joutuneen kaluni uudelleen, Satu huomasi tämän ja kädellään auttaen luiskautti kaluni takaisin märkään reikäänsä. Nyt ratsastus jatkui vähän rauhallisempaan tahtiin ja Miljakin oli toipunut sen verran, että alkoi käsillään hyväillä Satun kiinteitä rintoja. Satun koko vartalo alkoi väristä ja suusta purkautui nautinnosta kertova huuto, Miljan kasvoista näki kuinka hänkin nautti siitä että hänen oma rakkaansa sai kunnon kyytiä ja keskeyttämättä rintojen hyväilemistä suuteli Milja Satua hellästi suulle.- ahdasmielinen umpihetero
en tuntenutkaan tätä unelmoijaa eli sinua, sillä hän, jota epäilin "syylliseksi" oli kanssani jatkokertomuksen aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773