eli siis mistä hankitte eväät hämähäkeillenne? kasvatatteko itse ja jos tilaatte jostain niin minkähän hintaisia mahtavat olla? hyönteiset erityisesti...
mistä eväät
kiinnostunut_
2
267
Vastaukset
- katinretale
Kasvattelin itse sirkkoja, kun asuimme omakotitalossa, mutta pitävät niin hurjaa siritystä, että rivariin muuton jälkeen piti niiden kasvatus lopettaa. Tavallisia jauhiksia kasvattelen aina välillä, mutta nyt kun molemmat hämähäkit ovat isoja, haen eläin kaupasta sirkkoja ja zophobas-matoja, jälkimmäisiä yritän nyt itse kasvatellakkin. Viimeisin matosatsi maksoi 3€ ja siinä oli noin 20 matoa. Sirkkojan hintaa en nyt muista. Kesällä tietysti laitan lapset töihin haavien kanssa pyydystämään heinäsirkkoja, perhosia yms. =)
- Porissa
50 senttiä / kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741