Onkosta kokemusta?

jacko_da_kako

sp-510 UltraZoom:sta ois kiva kuulla kokemuksia, ku tuli hankittua sellanen itelle (oon tyytyväinen). Jos joku on hommaillu sellaseen tele- tai laajajatketta, niin kertokaapa kokemuksia. Tai voi sitä muuten vaanki aiheesta kirjotella.

7

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leevi

Vuosien kokeilujen (Olympus, HP, Canon) ja suunnittelujen jälkeen olen tilannut 510UZ:n pitkäaikaiseksi kaveriksi. Zoomihan se oli joka ratkaisi sekä erinomaiset kokemukset työmaan Olympuksesta (Camediamaster 300 tai jotain).
      PAlataan asiaan jahka kameraa on käytetty...

• jacko_da_kako

Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!

• ykx
        jacko_da_kako kirjoitti:

Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!

Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?

• jacko_da_kako
        ykx kirjoitti:

Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?

Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.

• Leevi
        jacko_da_kako kirjoitti:

Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.

Näkeekö kuvaa netissä?
        Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
        Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu...

• jacko_da_kako
        Leevi kirjoitti:

Näkeekö kuvaa netissä?
        Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
        Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu...

En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.

• Leevi
        jacko_da_kako kirjoitti:

En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.

Pixmanian tuotteilla on "euro"-takuu. Eli ensimmäisenä vuonna voin viedä kameran mihin tahansa valtuutetulle Olympus-myyjälle Suomessa(varmistettu). Toisena vuonna sitten on lähetettävä Ranskaan... Elämä on täynnä riskejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      280
      2621
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2195
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1628
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1406
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe