sp-510 UltraZoom:sta ois kiva kuulla kokemuksia, ku tuli hankittua sellanen itelle (oon tyytyväinen). Jos joku on hommaillu sellaseen tele- tai laajajatketta, niin kertokaapa kokemuksia. Tai voi sitä muuten vaanki aiheesta kirjotella.
Onkosta kokemusta?
7
923
Vastaukset
- Leevi
Vuosien kokeilujen (Olympus, HP, Canon) ja suunnittelujen jälkeen olen tilannut 510UZ:n pitkäaikaiseksi kaveriksi. Zoomihan se oli joka ratkaisi sekä erinomaiset kokemukset työmaan Olympuksesta (Camediamaster 300 tai jotain).
PAlataan asiaan jahka kameraa on käytetty...- jacko_da_kako
Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!
- ykx
jacko_da_kako kirjoitti:
Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!
Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?
- jacko_da_kako
ykx kirjoitti:
Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?
Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.
- Leevi
jacko_da_kako kirjoitti:
Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.
Näkeekö kuvaa netissä?
Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu... - jacko_da_kako
Leevi kirjoitti:
Näkeekö kuvaa netissä?
Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu...En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.
- Leevi
jacko_da_kako kirjoitti:
En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.
Pixmanian tuotteilla on "euro"-takuu. Eli ensimmäisenä vuonna voin viedä kameran mihin tahansa valtuutetulle Olympus-myyjälle Suomessa(varmistettu). Toisena vuonna sitten on lähetettävä Ranskaan... Elämä on täynnä riskejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1794280Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413243Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142128Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24931- 54906
- 73896