sp-510 UltraZoom:sta ois kiva kuulla kokemuksia, ku tuli hankittua sellanen itelle (oon tyytyväinen). Jos joku on hommaillu sellaseen tele- tai laajajatketta, niin kertokaapa kokemuksia. Tai voi sitä muuten vaanki aiheesta kirjotella.
Onkosta kokemusta?
7
886
Vastaukset
- Leevi
Vuosien kokeilujen (Olympus, HP, Canon) ja suunnittelujen jälkeen olen tilannut 510UZ:n pitkäaikaiseksi kaveriksi. Zoomihan se oli joka ratkaisi sekä erinomaiset kokemukset työmaan Olympuksesta (Camediamaster 300 tai jotain).
PAlataan asiaan jahka kameraa on käytetty...- jacko_da_kako
Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!
- ykx
jacko_da_kako kirjoitti:
Oon kerenny nyt kuvailla sillä ja ohan muute hyvä zoomi kamera huippu ominaisuuksilla!!!
Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?
- jacko_da_kako
ykx kirjoitti:
Mistä muuten ostit ja mitä maksoit?
Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.
- Leevi
jacko_da_kako kirjoitti:
Oulunkuvasta makso jotain 330€ hujakoilla, mutta otin sit lisä heebeleitä ja hinta nous tonne 400-450E muistaakseni... Niin ja sit vielä piti hakea kärsyltä manfrotton jalusta, joka on myös laatumerkki 45€ eli puoleen hintaan. Otin sillä kameralla eilisen kalevan lukijakuvan.
Näkeekö kuvaa netissä?
Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu... - jacko_da_kako
Leevi kirjoitti:
Näkeekö kuvaa netissä?
Itse sain vihdoin yli viikon odottelun jälkeen oman kamerani Pixmanialta, hinta 265 euroa!
Valikot ladattu ja nyt alkaa armoton harjoittelu...En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.
- Leevi
jacko_da_kako kirjoitti:
En ite viittiny tilata sieltä ku takuut on mitä on ja tuttu liike on hyvä jos jotain sattuu.
Pixmanian tuotteilla on "euro"-takuu. Eli ensimmäisenä vuonna voin viedä kameran mihin tahansa valtuutetulle Olympus-myyjälle Suomessa(varmistettu). Toisena vuonna sitten on lähetettävä Ranskaan... Elämä on täynnä riskejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971453- 1771332
- 681101
- 35978
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59950Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27872Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859