Ischia

toukokuussa

Oletteko olleet kyseisessä paikassa?
Ainoastaan Aurinkomatkat tekee näitä matkoja.
Olemme lähdössä toukokuun lopulla viikoksi.
Infoa pyytäisin kyseisestä paikasta.

6

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiukan kysymystä

      minkälaista tietoa haluaisit? olen ollut useamman kerran omatoimimatkalla ischialla.

      • toukokuussa

        Haluaisin tietoa esim. minkalainen hintataso ja muutenkin taso ravintoloissa (ruoka) ja jos kävit Caprilla, kannattaako mennä omatoimisesti vai matkatoimiston järjestämälle retkelle, vaikka sekin riippuu tietenkin, mitä itse retkeltä haluaa.
        ja mitä kannattaa tehdä, onko kokemusta niistä kylpylöistä.
        Meitä on 3 55-vuotiasta lähdössä matkalle, joten emme kaipaa enää mitään biletyspaikkoja vaan rauhallista menoa ja katseltavaa.


      • ischia ischia
        toukokuussa kirjoitti:

        Haluaisin tietoa esim. minkalainen hintataso ja muutenkin taso ravintoloissa (ruoka) ja jos kävit Caprilla, kannattaako mennä omatoimisesti vai matkatoimiston järjestämälle retkelle, vaikka sekin riippuu tietenkin, mitä itse retkeltä haluaa.
        ja mitä kannattaa tehdä, onko kokemusta niistä kylpylöistä.
        Meitä on 3 55-vuotiasta lähdössä matkalle, joten emme kaipaa enää mitään biletyspaikkoja vaan rauhallista menoa ja katseltavaa.

        on juurikin eräs niistä tämän hetken suosituimmista nuorison bilepaikoista (riccionen lisäksi) joihin italialaiset (ja toki muutkin) lähtee kaveriporukoilla viettämään rentoa löhölomaa ja yöt ankarasti bailaamaan. itse olen siellä käynyt myös paikallisten napolilaisten kavereiden kanssa ja en niinkään katselemassa nähtävyyksiä tms. vaan enemmän juuri viikonloppuisin ottamassa aurinkoa, syömässä hyvin mukavassa seurassa ja juhlimassa. kylpylöistä ja muista "nähtävyyksistä" ei siis sinänsä ole tietoa, itse olen viihtynyt ischian "toisella puolella" forlin kylän rannalla, joka tosin on enemmän nuorison paikka (en ole tainnut koskaan nähdä siellä lapsia, vanhuksia tai edes keski-ikäisiä).

        hintataso on normaalia italian hintatasoa, melko sama siis kuin suomessa. alkoholi on tietysti huomattavasti edullisempaa kuin suomessa, samoin hedelmät, meren herkut yms. tuoreita ja maistuvia. ylipäätään italialainen ruoka on mielestäni oikein hyvää ja aina tehty tuoreista raaka-aineista eli jo siksikin maistuvampaa kuin suomessa. tosin pidän ylipäätään italialaisesta keittiöstäkin enemmän kuin suomalaisesta.

        caprilla suosittelen ehdottomasti käymään. itse menisin sinne hyvän opaskirjan kanssa omatoimisesti enkä suinkaan minkään matkatoimiston kautta. mutta kuten sanoit, riippuu tietysti siitä mitä retkeltä haluaa, kuinka omatoimisesti on valmis etsimään tietoa jne.


      • toukokuu
        ischia ischia kirjoitti:

        on juurikin eräs niistä tämän hetken suosituimmista nuorison bilepaikoista (riccionen lisäksi) joihin italialaiset (ja toki muutkin) lähtee kaveriporukoilla viettämään rentoa löhölomaa ja yöt ankarasti bailaamaan. itse olen siellä käynyt myös paikallisten napolilaisten kavereiden kanssa ja en niinkään katselemassa nähtävyyksiä tms. vaan enemmän juuri viikonloppuisin ottamassa aurinkoa, syömässä hyvin mukavassa seurassa ja juhlimassa. kylpylöistä ja muista "nähtävyyksistä" ei siis sinänsä ole tietoa, itse olen viihtynyt ischian "toisella puolella" forlin kylän rannalla, joka tosin on enemmän nuorison paikka (en ole tainnut koskaan nähdä siellä lapsia, vanhuksia tai edes keski-ikäisiä).

        hintataso on normaalia italian hintatasoa, melko sama siis kuin suomessa. alkoholi on tietysti huomattavasti edullisempaa kuin suomessa, samoin hedelmät, meren herkut yms. tuoreita ja maistuvia. ylipäätään italialainen ruoka on mielestäni oikein hyvää ja aina tehty tuoreista raaka-aineista eli jo siksikin maistuvampaa kuin suomessa. tosin pidän ylipäätään italialaisesta keittiöstäkin enemmän kuin suomalaisesta.

        caprilla suosittelen ehdottomasti käymään. itse menisin sinne hyvän opaskirjan kanssa omatoimisesti enkä suinkaan minkään matkatoimiston kautta. mutta kuten sanoit, riippuu tietysti siitä mitä retkeltä haluaa, kuinka omatoimisesti on valmis etsimään tietoa jne.

        Kiitos infosta.

        Vai niin, että onkin biletyspaikka, kun luulimme, että on tosi rauhallinen paikka.

        No, katsotaan miten mummojen käy nuorten seassa.


      • Toinen mummo
        toukokuu kirjoitti:

        Kiitos infosta.

        Vai niin, että onkin biletyspaikka, kun luulimme, että on tosi rauhallinen paikka.

        No, katsotaan miten mummojen käy nuorten seassa.

        Kaksi kertaa vuosituhannen vaihteen ympärillä kesäkuussa Ischialla käyneenä voin todistaa, että kyllä varttuneemmillekin riittää tekemistä ja näkemistä. Nuoriso tulee sinne lähinnä viikonlopuksi juhlimaan Napolista. Italialaisten omana loma-aikana myöhemmin kesällä onkin sitten eri juttu.

        Ischia on perinteinen kylpyläsaari - kylpylöissä annetaan kaikenlaisia hoitoja eri vaivoihin ja niitähän meillä riittää. Erinomaisen hauska kokemus.


    • slavik.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe