Hei!
3 kk:tta vanhan tyttöni on nyt saanut ekan flunssansa. Ajattelin hankkia digitaalisen kuumemittarin tilalle korvakuumemittarin/otsakuumemittarin. Onko kellään kokemuksia kumpi olisi parempi; entä mikä merkki?
Lisäksi olen miettinyt ilmankostuttimen hankintaan, sillä sisäilma on näin pakkaskeleillä tosi kuiva..Onko ilmankostuttimista kellään millaisia kokemuksia?? Kyllä tässä on parina yönä märkiä pyyhkeitä ripusteltu patterille; jokseenkin nekin kosteutta antavat..
kuumemittari/ilmankostutin hankinnassa
5
817
Vastaukset
- semmoista
mikä meillä oli joskus 90-luvulla joka oli lattialla ja hönki kuumaa ilmaa kun tulivuoresta.
Siskon kanssa laitettiin kaikki mahdolliset villasukat jalkaan ja kokeiltiin kauan menee ennen kun kuuma höyry tuntuu jalassa ja itkuhan siitä lopulta tuli.
Vaarallisia semmoset... ilman leikkejäkin. - mittaria
Ostin apteekista, maksoi n 40 €. Näyttää mitä sattuu. Tai sitä pitää osata käyttää. Olen todennut, että pyllystä tavallisella digi- mittarilla on ihan paras.
- makuuhuoneeseen...
Mittareita en kommentoi...mut meillä ainakin on pyykkiteline makuuhuoneessa. Joka päivä tulee pestyä pyykkiä ja kun laittaa telineen makkariin (jos tilaa) tulee ilmaan kosteutta...
- sellainen
mielestäni oikein hyvä digitaalimittari, jossa on taipuisa pää. Se mittaa kuumeen tosi nopeesti pepusta ihan muutamassa sekunnissa. Itse en luota ainakaan korvakuumemittariin. Ostin tuon mittarin sittarista, eikä se maksanut kuin noin 10€. Miksi et tykkää digimittarista?
- äityliini -82
kun meillä pimulle tuli nuha, kävin ostaa anttilasta medisana merkkisen ilmankostuttimen. On ollut todella hyvä, se puhaltaa sellaista "sumua". Tosin innostuttiin liikaakin kostuttimesta, pidettiin joka yös päällä viikon ajan, ja multa lähti ääni sen seurauksena... =) Nyt kun on ollut ulkona pakkasta ja huoneilma kuivaa, on ollut kiva kun voi laittaa ilmankostuttimen päälle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255