Eli ostin tos tammikuun toisel viikol airsal sylinterin ja odotin että se on lähes vakion kaltainen...Potkua löytyi vakio kuriin nähden paljon mukavasti mk teharin kera ja 17.5mm kaasarilla...No tänään olin menossa töihin noin 12.5km...Ajellu tota väliä tähän päivään saakka...9-23.01.07 asti.välillä Hiljempaa ja välillä sitten niinku urut auki.
No tänään 23.01.07 kello 06:45 ajelin töihin ihan normaalisti kuten aikaisempina päivinä...Sitte se vaan tökkäs eli leikkas kiinni..Neulalaakerist oli irronnu osia muttei neuloja..
Joskus sillon kun oli vakio sylinteri paikallaan niin se sai maistaa petilaakereiden osia 4 kertaa..ja sylinteri ei ollu moksiskaan..
Mutta nyt tää Airsal 50 niin oli niin herkkä että pikkasenkin rautaa niin se oli pilalla...Ja se nicsal pinnoite..pyh se ole hyvä..tai kestävä..pikkasen kun kokeilee viilalla niin se irtoaa..Eli en suosittele Airsal sylinteriä..Olen itse pettyny sen kestävyyteen...siis viilalla yritin naarmuja saada niinku että ne ei haittaisi mutta toivoton homma...hoonaamalla kokeiltiin mutta ei...
Onko kellään moisia kokemuksia..
Itse mietin ennen tätä airsal 50cc hommaamiste että olisi sittenkin kannattanut laittaa metran 50cc sylkkä...
Onko kellään tietoa että saako airsal 50cc isompia mänttiä?ja pystyykö noita sylintereidä pinnottaa uudestaan...jos suurentas sitä...Tiedän että sitä ei voi porana..mutta pehmiä se Airsal sylinteri on..naurettavan pehmiä....
Airsal 50cc---
44
32345
Vastaukset
- Derbisti-93
Airsali on iha surkee!! Mulla meni heti sököks, ku ajelin ilman öljyy ni leikkas kii!! Sitte ku koitin ottaa naarmuu pois taltal piikkaamal, nii halkes!!
- sherlock
joo tosiaan, kuten tuossa edellisessäkin viestissä derbisti ivallisena totes, saa katsoa peiliin tässäkin asiassa, jollei ole älynnyt suutinta vaihtaa sopivan kokoiseksi. kuripytyllä tietenkään ei tarvitse niin isoa suutinta, ku tuolla airsalilla. pytyn leikkaaminen on 99% kerroista kuskin syytä ja se olis voitu estää huoltamalla tai oikeanlaisia säätöosia käyttämällä. ;) minkä kokosen suuttimen olit tuonne lyöny? veikkaan, että tulppas on ainaki valkonen.
eikä kannata mennä leikannutta pinnotepyttyä sörkkimään viilalla, sehän on selvä että lohkeaa pinnote.
siitä vaan ostamaan metraa, ite olen kyllä vieläkin airsalin kannattaja. luultavasti voit sit sen metran porata pian, jos käytät samoja säätöjä. ;) ei herneitä nenään tästä viestistä, kukin tekee niin kuin parhaaksi itse näkee. nää palstat on vaan neuvoja varten, ite ne lopulliset päätökset tehdään.
nicasil-pyttyjä ei kannata lähettää uudelleen pinnotettavaks, koska töineen siitä tulee yhtä kallista, jollei jopa kalliimpaa, ku uudesta pytystä. toisekseen, noita pinnotustöitä tekee hyvin harva suomessa ja suomalaiset vetää hommasta törkeitä hintoja verrattuna saksan hintoihin.
uutta pyttyä vaan kehiin, tuo on entinen. ja voit sä sen vakionkin auki viilata, jos rahapulassa ryvet. ;) - Jesboxs---
sherlock kirjoitti:
joo tosiaan, kuten tuossa edellisessäkin viestissä derbisti ivallisena totes, saa katsoa peiliin tässäkin asiassa, jollei ole älynnyt suutinta vaihtaa sopivan kokoiseksi. kuripytyllä tietenkään ei tarvitse niin isoa suutinta, ku tuolla airsalilla. pytyn leikkaaminen on 99% kerroista kuskin syytä ja se olis voitu estää huoltamalla tai oikeanlaisia säätöosia käyttämällä. ;) minkä kokosen suuttimen olit tuonne lyöny? veikkaan, että tulppas on ainaki valkonen.
eikä kannata mennä leikannutta pinnotepyttyä sörkkimään viilalla, sehän on selvä että lohkeaa pinnote.
siitä vaan ostamaan metraa, ite olen kyllä vieläkin airsalin kannattaja. luultavasti voit sit sen metran porata pian, jos käytät samoja säätöjä. ;) ei herneitä nenään tästä viestistä, kukin tekee niin kuin parhaaksi itse näkee. nää palstat on vaan neuvoja varten, ite ne lopulliset päätökset tehdään.
nicasil-pyttyjä ei kannata lähettää uudelleen pinnotettavaks, koska töineen siitä tulee yhtä kallista, jollei jopa kalliimpaa, ku uudesta pytystä. toisekseen, noita pinnotustöitä tekee hyvin harva suomessa ja suomalaiset vetää hommasta törkeitä hintoja verrattuna saksan hintoihin.
uutta pyttyä vaan kehiin, tuo on entinen. ja voit sä sen vakionkin auki viilata, jos rahapulassa ryvet. ;)No minusta kaasari koko 17.5mm oli 80 suuttimella ja kunnes se leikkasi kiinni niin 90 suuttimella...
Mutta sen voin sanoa on se pehmeä sylinteri...Minulla se "Vakio" sai ainakin sen 3 kertaa maistaa petilaakerin oisis..siis ne palikat jotka on haulien välissä..Ja sylinteri ei moksiskaan...
Nyt sitte vaan neulalaakerista pikkunen osa ja siin meni sylinteri..samapa tuo on sörkkiikö tota sylinteriä ei se sen kummemmaksi mene...joo uskon sen että airsal on hyvä mutta sen pehmeys ei ole hyväks...Jos se olisi ollu valurauta sylinteri niin siinä olisi ollu vain pikkunen naarmu tai jos sitäkään..Kyl sil airsal 50cc ja 12-57 17.5mm nii sai vauhtia liki 100km/h...ja viel meni mittarin vaijeri poikki..Jälleen kerran...No Saapahan maalata sen ny ku se on levällään..kone pitää vissiin aukasta...melko varmasti alakerrassa on ylimäärästä tavaraa...Eli se siit tän talven ajeluist... - jesboxs--
Jesboxs--- kirjoitti:
No minusta kaasari koko 17.5mm oli 80 suuttimella ja kunnes se leikkasi kiinni niin 90 suuttimella...
Mutta sen voin sanoa on se pehmeä sylinteri...Minulla se "Vakio" sai ainakin sen 3 kertaa maistaa petilaakerin oisis..siis ne palikat jotka on haulien välissä..Ja sylinteri ei moksiskaan...
Nyt sitte vaan neulalaakerista pikkunen osa ja siin meni sylinteri..samapa tuo on sörkkiikö tota sylinteriä ei se sen kummemmaksi mene...joo uskon sen että airsal on hyvä mutta sen pehmeys ei ole hyväks...Jos se olisi ollu valurauta sylinteri niin siinä olisi ollu vain pikkunen naarmu tai jos sitäkään..Kyl sil airsal 50cc ja 12-57 17.5mm nii sai vauhtia liki 100km/h...ja viel meni mittarin vaijeri poikki..Jälleen kerran...No Saapahan maalata sen ny ku se on levällään..kone pitää vissiin aukasta...melko varmasti alakerrassa on ylimäärästä tavaraa...Eli se siit tän talven ajeluist...Nyt sain kiinnileikannut Airsal 50cc toimimaan mutta tehoton verrattuna uuteen pyttyyn nähen..Tosin airsailin mäntä meni tohjoksi...Niinpä laiton vakio männän ja airsal 50cc.-..vaikka siinä airsal on niitä naarmuja niin kyllä se voittaa vakio kuri sylinterin...Se vaan ihmetyttää että siin on aika makia naarmu...ja pelaa suhkot hyvin vaikka pienil kieroksil aika tehoton..Kuvitelkaapa ku neulalaakeri hajoaa siin neulojen välis on niitä..niitä..No kummiskin että ne on tasa jaolla niin puolet niist oli lähteny seikkailemaan ja yks saanut kunnolla osuman.
kannessa on pikku naarmuja...toki voin laittaa kuvia vakio kuri sylinterin kannen kuvan jos kiinostaa..se on niinku olisi haulikolla ammuttu...siitä voitte kuvitella kuinka kestävä se vakio sylinteri on.... - sherlock
jesboxs-- kirjoitti:
Nyt sain kiinnileikannut Airsal 50cc toimimaan mutta tehoton verrattuna uuteen pyttyyn nähen..Tosin airsailin mäntä meni tohjoksi...Niinpä laiton vakio männän ja airsal 50cc.-..vaikka siinä airsal on niitä naarmuja niin kyllä se voittaa vakio kuri sylinterin...Se vaan ihmetyttää että siin on aika makia naarmu...ja pelaa suhkot hyvin vaikka pienil kieroksil aika tehoton..Kuvitelkaapa ku neulalaakeri hajoaa siin neulojen välis on niitä..niitä..No kummiskin että ne on tasa jaolla niin puolet niist oli lähteny seikkailemaan ja yks saanut kunnolla osuman.
kannessa on pikku naarmuja...toki voin laittaa kuvia vakio kuri sylinterin kannen kuvan jos kiinostaa..se on niinku olisi haulikolla ammuttu...siitä voitte kuvitella kuinka kestävä se vakio sylinteri on....vakiomäntä on varmaan laadukkaampikin, ku airsalin oma mäntä. Se on sentään merkkituote. Näissä tarvikepytyissä ei koskaan oo niin laatutyönä tehtyjä osia, mutta on kyllä ihan hyvin kavereilla kestänyt. kolme 70cc ja kaks 50cc airsalia löytyy kavereilta, niistä kaks on joskus leiponu... molemmat tosin ihan ajotyylistä johtuen (on/off-kaasu pitkään vinguttaminen)...
kannattais ehkä kuitenkin hoonata tuo pytty, vaikka vakiomännän kanssa käyttäisitkin sitä vielä? voi meinaan raapia ton vakiomännän aika äkkiä pilalle, jos on paha jälki siinä pinnotteessa. - jesboxs¨¨
sherlock kirjoitti:
vakiomäntä on varmaan laadukkaampikin, ku airsalin oma mäntä. Se on sentään merkkituote. Näissä tarvikepytyissä ei koskaan oo niin laatutyönä tehtyjä osia, mutta on kyllä ihan hyvin kavereilla kestänyt. kolme 70cc ja kaks 50cc airsalia löytyy kavereilta, niistä kaks on joskus leiponu... molemmat tosin ihan ajotyylistä johtuen (on/off-kaasu pitkään vinguttaminen)...
kannattais ehkä kuitenkin hoonata tuo pytty, vaikka vakiomännän kanssa käyttäisitkin sitä vielä? voi meinaan raapia ton vakiomännän aika äkkiä pilalle, jos on paha jälki siinä pinnotteessa.Joo hoonattiin ja nakattiin paikalle...se naarmu joka siel on niin oli aika mukava...kun lähti liikkeele...nii se otti kiekkaa sitte laski kiekkoa ja het sen jälkeen kierokset tapissa...tai melkeen...kahes osas ottaa kieroksia...pienillä kieroksilla siitä sylinteristö ei oo mihinkään sen naarmun ansiota..ennen niitä naarmuja se oli tosi hyvä lähtemään alakieroksilla..Mutta sil airsal männällä se ei oikein käynny,.,Mutta ku ny siin on se naarmu ja vakio mäntä..niin käy todella hyvin...tai se kävi..
Mutta nyt jostain syystä se jäällä sammu ku olin kokeilemassa sitä...rupes ajon aikana hyyvymään....ja pytäytin mopon ja se sammu..No sen jälkeen ei suostunu käynistymään joten edessä oli 2km työttö reissu...raskasta olikin..tiellä joku 10-15cm lumikerros...Just pääsin kotia..ny kirjoittelemassa....
Tuntus síltä että siit katos puristukset...No pitänee aukasta ja katsoa... - Jesboxsis
sherlock kirjoitti:
vakiomäntä on varmaan laadukkaampikin, ku airsalin oma mäntä. Se on sentään merkkituote. Näissä tarvikepytyissä ei koskaan oo niin laatutyönä tehtyjä osia, mutta on kyllä ihan hyvin kavereilla kestänyt. kolme 70cc ja kaks 50cc airsalia löytyy kavereilta, niistä kaks on joskus leiponu... molemmat tosin ihan ajotyylistä johtuen (on/off-kaasu pitkään vinguttaminen)...
kannattais ehkä kuitenkin hoonata tuo pytty, vaikka vakiomännän kanssa käyttäisitkin sitä vielä? voi meinaan raapia ton vakiomännän aika äkkiä pilalle, jos on paha jälki siinä pinnotteessa.Nonii otin irti sylinterin koska puristukset hukassa ja epäilin oiken..ylempi männänrengas poikki vakiomännästä joka höyläsi airsal sylinterissä ja lisäsi taas makian naarmun...Eli nyt voin sanoa että ei Airsal sylinteriä sen kestävä "nicsal pinnoite"estää kulumista mutta herkkä pikkuisille metallin muruille...niin tekee paljon paremman jälen kun vaikka valurauta pannulle....
- sakuli
itselläni on airsal racing 70cc niin unohtui tuorevoitelu letku ja lähdin testaan nii kulki 94km/h gps ja mäntä lämpöleikkas ja sylinterissä minkään näkösiä jälkiä mutta mäntä tuhannen paskana
- kokemusta on
Jesboxsis kirjoitti:
Nonii otin irti sylinterin koska puristukset hukassa ja epäilin oiken..ylempi männänrengas poikki vakiomännästä joka höyläsi airsal sylinterissä ja lisäsi taas makian naarmun...Eli nyt voin sanoa että ei Airsal sylinteriä sen kestävä "nicsal pinnoite"estää kulumista mutta herkkä pikkuisille metallin muruille...niin tekee paljon paremman jälen kun vaikka valurauta pannulle....
Omasta kokemuksesta voin sanoa että se nicasil pinnoite ainakin mulla niin kulumista se hyvin kesti eli niin se ei ole "pehmeä" mutta just kun petarin palaset pääsi sinne niin pahaa jälkeä tuli :s.
Kävi niin silloin joskus kun skootteri vielä oli että olin aika hiljattain laittanut sen polinin 70cc pytyn ja isän kaveri omistaa laakeri tukun niin isä sitten meni ja osti 6000 rpm kestävät :S seuraavat ois ollu 21 000 rpm kestävät, jotka ois pitäny ostaa, niin nehän hajos alle 600km ja leikkaili sitten kun olin kortin saanut ni alle tuntiin :D
Eli tunnin kerkisin ajaa ja naps yhtäkkii tyhjäkäynnis, noh onneks oli sen verran sitkee sylkkä et pääsin viel kotiin ajamaan ;) - peräkylän elvis
Jesboxsis kirjoitti:
Nonii otin irti sylinterin koska puristukset hukassa ja epäilin oiken..ylempi männänrengas poikki vakiomännästä joka höyläsi airsal sylinterissä ja lisäsi taas makian naarmun...Eli nyt voin sanoa että ei Airsal sylinteriä sen kestävä "nicsal pinnoite"estää kulumista mutta herkkä pikkuisille metallin muruille...niin tekee paljon paremman jälen kun vaikka valurauta pannulle....
vittu ootko ehkä pikkasen tyhmä jätkä? ajelet pytyllä joka on kerran leiponu kiinni... sanohan nyt vielä että ajelet ilman moottori öljyjä. turhaan haukut airsalia, se on siinä kuskissa se vika tällä kertaa. taidat olla itekkii "vähän" kiinni leikannu!
vaihoitko ees sitä hajonnutta neulalaakeria? luulen että et, pässi!
muistahan 2-t öljyt! - ss
jesboxs-- kirjoitti:
Nyt sain kiinnileikannut Airsal 50cc toimimaan mutta tehoton verrattuna uuteen pyttyyn nähen..Tosin airsailin mäntä meni tohjoksi...Niinpä laiton vakio männän ja airsal 50cc.-..vaikka siinä airsal on niitä naarmuja niin kyllä se voittaa vakio kuri sylinterin...Se vaan ihmetyttää että siin on aika makia naarmu...ja pelaa suhkot hyvin vaikka pienil kieroksil aika tehoton..Kuvitelkaapa ku neulalaakeri hajoaa siin neulojen välis on niitä..niitä..No kummiskin että ne on tasa jaolla niin puolet niist oli lähteny seikkailemaan ja yks saanut kunnolla osuman.
kannessa on pikku naarmuja...toki voin laittaa kuvia vakio kuri sylinterin kannen kuvan jos kiinostaa..se on niinku olisi haulikolla ammuttu...siitä voitte kuvitella kuinka kestävä se vakio sylinteri on....Minulla leikkas airsalin 65cc kiinni huonojen laakereitten takia. Tilasin uuden airsalin 65,skf kaikki laakerit. ja Pro racing kiertokanki sarja. Hyvin on kestäny ja tehoaki löytyy!;) Tunge perseeseen se hajonnu sylinteri. Tarkista laakerit ja osta uusi sylkkäsarja apina.
- xWozzon
super yllättävää et kone laikkaa kiinni jos ei oo öljyy!
- mikseikulje
Jesboxs--- kirjoitti:
No minusta kaasari koko 17.5mm oli 80 suuttimella ja kunnes se leikkasi kiinni niin 90 suuttimella...
Mutta sen voin sanoa on se pehmeä sylinteri...Minulla se "Vakio" sai ainakin sen 3 kertaa maistaa petilaakerin oisis..siis ne palikat jotka on haulien välissä..Ja sylinteri ei moksiskaan...
Nyt sitte vaan neulalaakerista pikkunen osa ja siin meni sylinteri..samapa tuo on sörkkiikö tota sylinteriä ei se sen kummemmaksi mene...joo uskon sen että airsal on hyvä mutta sen pehmeys ei ole hyväks...Jos se olisi ollu valurauta sylinteri niin siinä olisi ollu vain pikkunen naarmu tai jos sitäkään..Kyl sil airsal 50cc ja 12-57 17.5mm nii sai vauhtia liki 100km/h...ja viel meni mittarin vaijeri poikki..Jälleen kerran...No Saapahan maalata sen ny ku se on levällään..kone pitää vissiin aukasta...melko varmasti alakerrassa on ylimäärästä tavaraa...Eli se siit tän talven ajeluist...Kertokaas mullekkin vinkkejä mite ton airsali saa kulkemaa niinkun pitää ku ittellä oli derbissä aluks vakio pytty meni noin 85km/h... sitte se leikkas ja ostin sit airsali 50cc ja siinä kyljes o enoxi ja 17.5 kaasari ja 100 suutin eikä kulje ku 70?
- prprprpr
itel 50cc ja toimii ku unelma
- Anonyymi
mikseikulje kirjoitti:
Kertokaas mullekkin vinkkejä mite ton airsali saa kulkemaa niinkun pitää ku ittellä oli derbissä aluks vakio pytty meni noin 85km/h... sitte se leikkas ja ostin sit airsali 50cc ja siinä kyljes o enoxi ja 17.5 kaasari ja 100 suutin eikä kulje ku 70?
Aivan liian iso suutin 17.5kaasarille 16milline kaasari ja 100suutin nii vittu kulkee saatana jätin melkee 70 gilera
- Anonyymi
Kai se leikkaa jos ajat ilman öljyyn vitun daijju ja millä vitun taltalla, ootko ennen kuullu hoonauksesta
- vihainen airsal omistaja
leikkas tuorevoitelun takia ku olin ajanu 2000 km. ei kannata ostaa. lähtiskö muuten ne naarmut vesihiomalla onko kukaan kokeillu.
- ekaks
Airsalin käyttökirjassa lukee et pitää olla 3% öljyä bensassa. Tuorevoitelu antaa vaan 2 prossaa...
- Maitiainen
vittuakos ajat tuorevoitelupäällä, seokset tankkii ja baanalle
- Anonyymi
ekaks kirjoitti:
Airsalin käyttökirjassa lukee et pitää olla 3% öljyä bensassa. Tuorevoitelu antaa vaan 2 prossaa...
Jep ja heittäkää saatana ne tuorevoitelun vittuu
- loolllll
Pitää se valurauta pyttykin hoonata tai porata leikkaamisen jälkeen. Ja se sisäänajo on aika hyvä juttu noissa uusissa pytyissä.Ja kovakromi tai nicasil pinnoite lisää pytyn käyttöikää, jos sen pitää kunnossa pystyt ajamaan montakymmentä tuhatta kilometria samalla pytyllä pelkillä männän vaihdoilla 10 000km välein, paitsi jos on yksi männänrengas niin mäntä olisi hyvä vaihtaa n. 6 000 kilometrin välein. Osta valurauta sylinteri jos haluat päästä noista leikkaamisista porautuksilla ja hoonauksilla. Mutta valurauta sylinterillä on ihan hyvä muistaa todella hyvä sisäänajo, ettei lämpöleikkaa.Ja jos et tykkää airsalista osta Barikit ne on paremmin viimeisteltyjä ja hintaa on n. 20-30e enemmän kuin airsalissa.Ja miten ihmeessä noin helposti neulalaakerit lähtee liikkumaan pois paikoiltaan. Ja valurauta pyttyyn myydään yleensä aika monia erikokoisia mäntiä.
- petteri_punakuono
Kesti mulla 250 kuutioisessa krossissa 8 mäntää. Viimeinen mäntä sit oli sellaisena silppuna et oli pakko laittaa uus pytty. Ja kantsiiko miettiä poraamista valusylinterin kohdalla? Poraus/hoonaus 25€ ja uus 28. Näin kiinanihmeessä. Ja neulalaakeri kyllä hajoaa jos veivinkaula riittävän väljä. Kun leikkas kii laittaisin mä sen uuden 30 kiertokangen ja uuden männäntapin.
- arisalisataviissataa
itse ajoin nicasil pytyllä 26t kilometriä kahdella männällä (vaihdot 10t km välein) ja pienillä väleillä huudattamalla aina kaasu pohjassa.. 20t kilometrin kohdalla meni kampiakselin laakerit ja uusin kaikki laakerit koneeseen. sitten sylinteri hajos vaan sen takia että olin ajanut ilman öljyjä omaa hölmöyttäni jonka seurauksena tämän ja 8t kilometrin jälkeen sylinteristä meni pinnoite koska voitelematon mäntä hankasi pinnoitteen pilalle ja oli pakko ostaa uusi sylinteri.. niin että kyllä se kestää kunnes ite menet jotenkin hölmöilemään.
- drdracing
onko teillä minkälaisia muistoja tuorevoitelusta? itellä 16mm kaasari vakiopytty ja metran putki ja ajoin 50 km nii lämppäs kiinni? öljytankissa on tavaraa mutta letkuissa ei mee yhtään. en luota kyllä ollenkaa enää tuohon systeemiin.
- hahahha
pumppu voi olla paskana, ootko kattonu onko vaijeri ees kiinni? saahan sen säädettyy sen pumpun vaikka kui rikkaalle.
- ceejee
Airsal on tehopytty. vahvistetulla neulalaakerilla olis varmasti kestänyt.
- ebin_wheelies
Vitut airsali niinpaljo tehoa tuo että tarvii laakereita vahvistaa :Dd
- Monni
Minä olen monni!
- esko barikitti
JOO TOTANOINNII MEILLOLI KERRAN KANS TOULLAANE TUNTURI JAMAHA TALLIN PERÄLÄ, NOOH POIJJAAT RUPES VIRITTELEMMHÄNÄNÄNÄN NII PISTIVÄT SIIHE SELLAASE PYTY JOKA OLI KOKUA LIIKA ISOO MENI HELEVI LUJAA SAATANA
- TERO TURPOKITTI TEUVALTA
MOON AINA OLLU SITÄ MIÄLTÄ KANS NOTTA KLOPPIEN MIPERIT KULUKOO AIVAN LIIKA HILIAA! VAIKKEI KLOPIILLA OO PROTTOMIA NII KYLLÄ MUN POIKAAN MOPERIT ON AINA SAATU KULUKEMAHAN SEN 180 KILOMEETTERIÄTUNNIS JOTTEI NE OO JÄÄNY JALAKOOHIN! MEILLOLI NIMITTÄIN SAMANMOOSIA MOPERIA KU SULLON JA LYÄTIHIN VAAN TURPOKITTI KIINNI JA RÄLLÄKÖÖTIHIN RATTAHIA NII JOHAN KULUKOO!
- NoVarmaha
TERO TURPOKITTI TEUVALTA kirjoitti:
MOON AINA OLLU SITÄ MIÄLTÄ KANS NOTTA KLOPPIEN MIPERIT KULUKOO AIVAN LIIKA HILIAA! VAIKKEI KLOPIILLA OO PROTTOMIA NII KYLLÄ MUN POIKAAN MOPERIT ON AINA SAATU KULUKEMAHAN SEN 180 KILOMEETTERIÄTUNNIS JOTTEI NE OO JÄÄNY JALAKOOHIN! MEILLOLI NIMITTÄIN SAMANMOOSIA MOPERIA KU SULLON JA LYÄTIHIN VAAN TURPOKITTI KIINNI JA RÄLLÄKÖÖTIHIN RATTAHIA NII JOHAN KULUKOO!
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
- Anonyymi
Onko airsal 50cc sport tai joku malossi 50cc sport niin onko ne laittomia
- Anonyymi
Ei. Kun ei ne mitään tehoakaan oikeastaan lisää.
- Anonyymi
Niihän se on pehmeitähän ne airsalit on vaikka muuten ihan hyviä sylintereitä.
- Anonyymi
Niin sanottu sisäänajo kannattaa tehdä runsaammalla oljyllä elikkä, jos on tuoreöljy voitelu, niin laittaa bensankin sekaan öljyä 2-3 % verran. Pari tankillista öljyllä,niin eiköhän rupee kestämään sen jälkeen.
- Anonyymi
Osaisko kukaan kertoa mikä on sopiva suutin jos on 50cc airsal ja enoxsi ja kaasari on 17.5 dellu ???
- Anonyymi
Lähe koittaa 90 pääsuuttimella ensin.
- Anonyymi
Mikä suutin sopis airsali 50cc sportin kanssa ja 17.5 dellortto ja gianelli tehoputki?
- Anonyymi
Semmonen 100-110 ja säätää hyvin
- Anonyymi
itellä 50cc airsal on kestäny jo yli 20tkm. Vaikka oon huutatellu aik useasti.
- Anonyymi
Ooks vitun tyhmä? Ei sitä nicsal pinnoitetta oo tarkotettu viilattavaks😂
- Anonyymi
Onko kuin paljo teho eroa valurauta pystyssä ku 50 airsalissa
- Anonyymi
Onko kellään kokemuksia stage6 street racing 50cc sylinterisarjasta ja kertokaa toki jos noin samalla rahalla saa parempaa/tehokkaampaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870