Paljo tommoset Yamaha nelitahti kelkat kuluttaa satasella???
Paljokos kuluttaa?
6
4311
Vastaukset
- polaris 800
miten ajaa.8-30 litraa.
- mitä sinne kaataa
Viime talven Jampan Venturella ajaneena voin todeta, että kuluttaa n. 14-18 litraa satasella, riippuen kaasupeukalon asennosta...
Ajelin vastaavan kokoisella ja tehoisella Polariksella useita talvia (Polaris Classic Touring 600) se hörppäsi 25-30 lirtaa/100 km öljyt päälle.. Näillä bensanhinnoilla tyyristä siis sen Pollen juottaminen, siksi vaihdoin nelariin. Vaikka maksoikin runsaasti.. mut on se niin HYVÄ.- janzka
Kiitoksia vastauksesta! itekki ajattelin laittaa nelarin!
- lukea
janzka kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! itekki ajattelin laittaa nelarin!
uusin Tekniikan Maailma - siinä oli testattu "monikäyttökelkat" - nelitahtisista SkiDoossa ja Yamahassa tosi pieni kulutus - SkiDoo jopa rapeat 12 ja Jammukin reilut 14. Toinen seikka mikä oli oikein tekstissä mainittu: eivät ole enää liian painavia !
- OTRGJOO
lukea kirjoitti:
uusin Tekniikan Maailma - siinä oli testattu "monikäyttökelkat" - nelitahtisista SkiDoossa ja Yamahassa tosi pieni kulutus - SkiDoo jopa rapeat 12 ja Jammukin reilut 14. Toinen seikka mikä oli oikein tekstissä mainittu: eivät ole enää liian painavia !
Kelkkalehdessä on nelaritestiä yms. Huomio myös, että Rotax:n Sdi kulki nelaria vähemmällä, vaikka kaksitahtinen onkin.. (Lynx Rave RC 600 sdi) joka sitten voittikin testin.
Nelaritestin voitti Arctic Cat Z1 Jaguar.. Mutta kannattaa lukea itse ja miettiä mikä on itselleen sopivin.. - janzka
OTRGJOO kirjoitti:
Kelkkalehdessä on nelaritestiä yms. Huomio myös, että Rotax:n Sdi kulki nelaria vähemmällä, vaikka kaksitahtinen onkin.. (Lynx Rave RC 600 sdi) joka sitten voittikin testin.
Nelaritestin voitti Arctic Cat Z1 Jaguar.. Mutta kannattaa lukea itse ja miettiä mikä on itselleen sopivin..kiitoksiaa!:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584