Paljokos kuluttaa?

janzka

Paljo tommoset Yamaha nelitahti kelkat kuluttaa satasella???

6

4311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polaris 800

miten ajaa.8-30 litraa.

• mitä sinne kaataa

Viime talven Jampan Venturella ajaneena voin todeta, että kuluttaa n. 14-18 litraa satasella, riippuen kaasupeukalon asennosta...

Ajelin vastaavan kokoisella ja tehoisella Polariksella useita talvia (Polaris Classic Touring 600) se hörppäsi 25-30 lirtaa/100 km öljyt päälle.. Näillä bensanhinnoilla tyyristä siis sen Pollen juottaminen, siksi vaihdoin nelariin. Vaikka maksoikin runsaasti.. mut on se niin HYVÄ.

• janzka

Kiitoksia vastauksesta! itekki ajattelin laittaa nelarin!

• lukea
        janzka kirjoitti:

Kiitoksia vastauksesta! itekki ajattelin laittaa nelarin!

uusin Tekniikan Maailma - siinä oli testattu "monikäyttökelkat" - nelitahtisista SkiDoossa ja Yamahassa tosi pieni kulutus - SkiDoo jopa rapeat 12 ja Jammukin reilut 14. Toinen seikka mikä oli oikein tekstissä mainittu: eivät ole enää liian painavia !

• OTRGJOO
        lukea kirjoitti:

uusin Tekniikan Maailma - siinä oli testattu "monikäyttökelkat" - nelitahtisista SkiDoossa ja Yamahassa tosi pieni kulutus - SkiDoo jopa rapeat 12 ja Jammukin reilut 14. Toinen seikka mikä oli oikein tekstissä mainittu: eivät ole enää liian painavia !

Kelkkalehdessä on nelaritestiä yms. Huomio myös, että Rotax:n Sdi kulki nelaria vähemmällä, vaikka kaksitahtinen onkin.. (Lynx Rave RC 600 sdi) joka sitten voittikin testin.

Nelaritestin voitti Arctic Cat Z1 Jaguar.. Mutta kannattaa lukea itse ja miettiä mikä on itselleen sopivin..

• janzka
        OTRGJOO kirjoitti:

Kelkkalehdessä on nelaritestiä yms. Huomio myös, että Rotax:n Sdi kulki nelaria vähemmällä, vaikka kaksitahtinen onkin.. (Lynx Rave RC 600 sdi) joka sitten voittikin testin.

Nelaritestin voitti Arctic Cat Z1 Jaguar.. Mutta kannattaa lukea itse ja miettiä mikä on itselleen sopivin..

kiitoksiaa!:DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4946
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2767
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16