että mä vaan sitä kysysin tos kyseisestä pelistä että voiko siin mennä tappelemaan sinne katsomoon muualle kuin hardcore matseissa sinne mikä lie varasto juttu siin selostus pöytien vieressä tarkotan sitä paikkaa miss on ne rakennus telineet pöytii roskapönttöjä ja yms...
niin että voiko sinne keskelle katsomoo menne tappelee ku mä joskus näin videon että joku pelas sitä ja ne oli siellä ja siit on kyll puhuttu että sinne vois mennä mut pitääkö nää jutus paikkaansa? vastatkaa pliis tarviin tietää ja jos tiiätte niin sanokaa mistä kohti
smackdown vs raw 2007
3
248
Vastaukset
- arexi
juu totta se on. sinne pääsee kaikissa paitsi royal rumble,battle royalissa ja steel cage matseissa. (tais olla viel joitain). homma toimii neen että menet siihen nurkkaukseen ja painat sitten X-nappulaa samalla ku ohjaat palaajaa sinne nurkkaukseen päin (oikeaan ylänurkkaan) trust me,i have this game ;D
- (*_*)
tarkotitko sä sitä varasto juttuu että mitenkä sinne pääsee (jos tarkotit) niin mä tiesin sen jo mut kysyin sitä että pääseekö sinne katsomoon ei sinne "varasto" juttuun vaa juuri sinne katsomoon missä on yleisöö ja niitä tää ois tärkeetä kertoka jos tiiätte :D kiitti jo etu käteen
- arexi
(*_*) kirjoitti:
tarkotitko sä sitä varasto juttuu että mitenkä sinne pääsee (jos tarkotit) niin mä tiesin sen jo mut kysyin sitä että pääseekö sinne katsomoon ei sinne "varasto" juttuun vaa juuri sinne katsomoon missä on yleisöö ja niitä tää ois tärkeetä kertoka jos tiiätte :D kiitti jo etu käteen
juu sinne ei ikävä kyllä pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073