oisin ostamas uutta kuulist ajattelin ostaa maruin MP5 Kurtz A4:jän sähkönä mitä mieltä ootte aseesta haitat huonotpuolet onko kannattava ostos jos ei ni suositelkaa jotai sähköö hintarajal 80e-300e
ostan kuulist
4
270
Vastaukset
- efg
ei kannata iha sukka jos vertaa sen hntoihi osta vaik jokumikä tahansa muu mut älä sitä
- hgjfghfdhfgnbdfhb
no oke nipa se olin minä
- RAFL-O-MATOR
vai asetta oot hankkimassa, no itekki oon aatellu ostaan on tää marui kopio, joka on yhtä hyvä, mut 100€ halvempi, siin tulee akku ja laturi mukaan. sen voi ostaa täältä: http://www.a4a.fi/airsoft/index.html
- unesta
Et kai sä usko todellakaan et jokin tuntematon Kiinalainen kopiovalmistaja tekisi tosta vain parempia aseita kuin Marui. Muiltakin tunnetuilta kopioijilta on kestänyt vuosia saada laatu edes lähelle Maruita.Ei pidä levittää väärää totuutta, vaan jos ostaa kyseisen aseen pitää tietää että ostaa halvan kopion jolta ei voi odottaa samaa kuin tunnettujen valmistajien aseilta.Saman näköinen se voi olla, mutta kukaan ei tiedä minkälainen rikkinäinen romu on kädessä vuoden päästä eikä varaosista ole edes tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474