haluun vaa sanoo

and HE is my SAVIOR

halusin vaan sanoo, et Jeesus rakastaa teit ihan mielettömästi.
mielettömästi.
ei oo mitään sanaa, mikä kuvaa Jeesuksen ristin rakkautta.
Totuus, toivo, elämä, kaikki, on Jeesuksessa.

Oon saanu ite pelastuu ja oon kokenu valtavan Pyhän Hengen elämässäni, sellasen, et mä tiiän et Jumala, ISÄ, on ELÄVÄ JUMALA. Ei mikään tylsä sunnuntaivirsilaulujen sankari, vaan oikeesti elävä Jumala joka kuulee huokaukset, rukoukset, kaiken. Rakastaa sut ehjäks. Rakastaa sut vahvaks. Rakastaa sua synneistäs huolimatta.

Sanon vaan tän siks, et tiiän millasta on ku saatana koittaa ottaa valtaa. ne kaikki itsetuhoisuus, masennus, viina, alkoholi, jne, on saatanan kepposia.

Rakastan teitä mielettömästi, sil rakkauden jota Isältä saan, sil rakkaudel, joka ei koskaa lopu!
Sen takii sanon tän :)

IHANAA KEVÄTTÄ

9

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fsfssf

Meneppä vaan sinne hoitoon.

• sei7

Ensin sanon, että usko on jokaisen oma valinta. Eikä seuraavalla siis ole tarkoitus tehdä pilkkaa, joten siksi kerronkin tässä ensin alussa, ettei joku tule aukomaan päätään minulle, että en kunnioita kenenkään uskomusta.

Joo, minusta on turha heittää huolensa tälle Jeesukselle. Mielestäni ihmisen ei kuuluisi riippua jonkin varassa, jonka kautta voi tuhoutua todella helposti. Itsessäni nimittäin riippuu ihminen, joka tuhoutuu, jos lähden pois.

Että sillai. Oli sitten tuo provo tai ei, en häpeä sanottavaani (aina). v_v

• setkam

Saatana on herra.

• jahhaaass

mee muual jeesusteleen

• Pilvipuhuri

Mun henkilökohtanen mielipde on se että ne jotka oikeesti ajattelee näin on jotenki vajaita ilman jeesusta tai mitä tahansa jumalaa. Sellaset ihmiset ei yksinkertasesti OSAA olla 'yksin' maailmassa ja luottaa itteensä ja pärjäämään itsensä kanssa. Sitä oikeeta rakkauttakin saa, ei tarvii rakastaa sokeesti 'täydellistä' pyhimystä joka *rakastaa* ja sit rankaistaan kun tekee inhimillisen virheen.

Ja paskat sanon minä tähän

• Immeenen

On kyllä ämmällä kakkendaalia päässä.
      Mun järki ei pysty selittämään miten jotkuu viittii uskoo pääsiäispupuun ja jumalaan kun on yleisesti tiedossa että näitä ei ole olemassakaan.
      Uskonnot ovat ihmisen alkukantainen yritys selittää maailmankaikkeuden syntyä ja kun vastausta ei ole löytynyt niin keksittiin että ehkä JOKU on luonut kaiken.
      Ja dinosaurukset, fossiilit ynnä muut antiikin eläimet puhuvat puolestaan.
      Raamatun mukaan maailma on muutamia tuhansia vuosia vanha, vaikka todellisuudessa yli 5 miljardia.
      Se että joku uskoo JONKUN ukon/akan/transvetitin/interseksuaalin luonneen kaiken pistää puistattamaan.
      Uskovaisten/himouskovaisten ÄO on yleisesti todettu normaalia pienemmäksi, ehkä koska kaikki ajattelu annetaan "jumalan" haltuun eikä ole väliä oletko tyhmä sinua rakastetaan. Kaunis idea mutta todellisuudessa ihmisen utopinen unelma.

• KuronenHuo*aksiTanskaan!!!

Hyi Saatana!!!

• adksoda

sepä kiva että oot löytäny jonkin asian johon voit nojata.

itse uskon että jeesus on vain feikki, semmonen vuosisadan vitsi.
      ja jumala on mulle sama asia kuin muumi
      ja raamattu sen mukaisesti jokin muumikirja.

• only^

se on ihmisen oma asia jos uskoo jumalaan, eikä sitä tarvitse haukkua jos toinen koittaa kertoa siitä muille.

olen myös kokenut pyhän hengen, ja se ei ole mikä tahansa asia. olo oli sen jälkeen kuin olisin voinut lentää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe