Kellään käyttö kokemusta kyseisetä Digitv-sovittimesta? Meinaan vaan panna tilaukseen. Mutta ennen sitä ajattelin kuitenkin vain kysellä, että kannattaako tilata? Kiitos kaikille jo etukäteen vastauksista. :)
Anysee E30 C Plus?
6
1449
Vastaukset
- Tanja85
Pitää käydä katsomassa. :))
- yökyöpeli!!
Moi!
Itselläni sama kone. siis ei se kortinlukijalla varustettu malli ja vain antenniverkkoon.
Meinasit tilata!? mistä ja millä hinnalla!
Ostin itse suoraan kaupasta ja siihen vielä sen sisäantennin ja kuva näkyy erittäin hyvin, eikä ole antennia edes tarvinnut mitenkään suuntailla. Tuossa se on vaan ikkunalla sarvet pystyssä. Ihan loistava peli.- Tanja85
Juuh! Kiitos kun kerroit. :) Itselleni tulee se kaapeliverkkoon liitettävä malli. E30 C. :) Hyvä kun toimii hyvin. ;)
- Prossu
On kyll ihan turha vehe, softa on niin buginen vielä ettei tolla laitteella tee mitään. Kyllähän sillä peruskanavia kattelee,mutta maksulliset pätkii ja ajastuksen kans on ongelmia. Itse ostin markantalosta 139,00 e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458