Maksaako Osuuspankin verkkotunnukset jotain? Pitääkö kuussa suorittaa jokin maksu niiden käytöstä? Myönnetäänkö niitä alle 18 vuotiaalle?
Yritin etsiä tietoa op.fi -sivuilta mutta en selkokielistä vastausta löytänyt.
Pankkipalvelut
6
475
Vastaukset
- halpaa lystiä
Pankissahan tuon parhaiten tietävät.
Mulla ainaskin on 2,50 kk/maksu. - kellarimummu_
perittävät maksut, joten voivat jonkin verran vaihdella paikkakuntakohtaisesti, pääkallopaikka antaa vain suositukset perittävistä maksuista, joita kuitenkin ilmeisesti käytännössä noudatetaan. Esim. Tampereen osuuspankki perii yli 26-v. normiasiakkaalta nettikäytöstä 2,5 €/kk, mutta tuokin tulee bonuksilla maksetuksi, jos on tietty määrä talletuksia ja/tai muita palveluita keskitettynä Osuuspankkiin (muistaakseni 5000 € on se raja, jolloin käytännössä "ilmainen"). Lisäksi alle 26-vuotiaille nettitunnukset ovat aina ilmaiset (siis ainakin Tampereen OP:ssa).
Luultavasti alle 18-vuotiaallekin tunnukset myönnetään, mutta tällöin tarvittaneen huoltajien allekirjoitukset. Varmista oman alueen OP:sta. - ...
Nordeassa kaikilta alle 26-vuotiailta on visa electron ja solotunnukset ilmaiset, lisäksi muita hyviä etuja check in asiakkaille. Mene tutustumaan lähimpään nordea konttoriisi, saat tilin auki samantien.
- sit on
maksulliset Nordeassakin..
Avasin solo-tunnukset 15?-vuotiaana, ja sanoivat että on ilmaiset.. Olen nyt 17, ja otetaan jotain 2,50e/kk solo-palvelusta.. Että näin nordealla!
Säästöpankki ei ota mulla ainakaan mitään, ei electronista eikä solo-tunnuksista. - jffjfghjfghjfghfg
sit on kirjoitti:
Avasin solo-tunnukset 15?-vuotiaana, ja sanoivat että on ilmaiset.. Olen nyt 17, ja otetaan jotain 2,50e/kk solo-palvelusta.. Että näin nordealla!
Säästöpankki ei ota mulla ainakaan mitään, ei electronista eikä solo-tunnuksista.Sori vaan, mutta itse maksan euron kuukaudessa Nordean nettipankista. On siis pikapankkikortti ja nettitunnarit. Tili avattu toukokuussa 2006.
- ...
sit on kirjoitti:
Säästöpankki ei ota mulla ainakaan mitään, ei electronista eikä solo-tunnuksista.Tuo 2,50 menee solo-paketista (maksuautomaatilla maksamista varten) sen voi irtisanoa ja voit maksaa kertakäyttö kohtaisesti 0,40€/kpl.
Eli jos et käytä maksuautomaattia laskujen maksuun, et tee tuolla solo-paketilla mitään.
Pelkät solo-tunnukset nettipankkiin ovat maksuttomat samoin VisaElectron alle 26-vuotiaalle Check-In asiakkaille (ilmainen jäsenyys)
Kannattaa ottaa asioista selvää ettei maksa tyhjästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603