Pankkipalvelut

alle 18-vuotias

Maksaako Osuuspankin verkkotunnukset jotain? Pitääkö kuussa suorittaa jokin maksu niiden käytöstä? Myönnetäänkö niitä alle 18 vuotiaalle?

Yritin etsiä tietoa op.fi -sivuilta mutta en selkokielistä vastausta löytänyt.

6

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaa lystiä

Pankissahan tuon parhaiten tietävät.
      Mulla ainaskin on 2,50 kk/maksu.

• kellarimummu_

perittävät maksut, joten voivat jonkin verran vaihdella paikkakuntakohtaisesti, pääkallopaikka antaa vain suositukset perittävistä maksuista, joita kuitenkin ilmeisesti käytännössä noudatetaan. Esim. Tampereen osuuspankki perii yli 26-v. normiasiakkaalta nettikäytöstä 2,5 €/kk, mutta tuokin tulee bonuksilla maksetuksi, jos on tietty määrä talletuksia ja/tai muita palveluita keskitettynä Osuuspankkiin (muistaakseni 5000 € on se raja, jolloin käytännössä "ilmainen"). Lisäksi alle 26-vuotiaille nettitunnukset ovat aina ilmaiset (siis ainakin Tampereen OP:ssa).

Luultavasti alle 18-vuotiaallekin tunnukset myönnetään, mutta tällöin tarvittaneen huoltajien allekirjoitukset. Varmista oman alueen OP:sta.

• ...

Nordeassa kaikilta alle 26-vuotiailta on visa electron ja solotunnukset ilmaiset, lisäksi muita hyviä etuja check in asiakkaille. Mene tutustumaan lähimpään nordea konttoriisi, saat tilin auki samantien.

• sit on

maksulliset Nordeassakin..
        Avasin solo-tunnukset 15?-vuotiaana, ja sanoivat että on ilmaiset.. Olen nyt 17, ja otetaan jotain 2,50e/kk solo-palvelusta.. Että näin nordealla!

Säästöpankki ei ota mulla ainakaan mitään, ei electronista eikä solo-tunnuksista.

• jffjfghjfghjfghfg
        sit on kirjoitti:

Avasin solo-tunnukset 15?-vuotiaana, ja sanoivat että on ilmaiset.. Olen nyt 17, ja otetaan jotain 2,50e/kk solo-palvelusta.. Että näin nordealla!

Säästöpankki ei ota mulla ainakaan mitään, ei electronista eikä solo-tunnuksista.

Sori vaan, mutta itse maksan euron kuukaudessa Nordean nettipankista. On siis pikapankkikortti ja nettitunnarit. Tili avattu toukokuussa 2006.

• ...
        sit on kirjoitti:

Tuo 2,50 menee solo-paketista (maksuautomaatilla maksamista varten) sen voi irtisanoa ja voit maksaa kertakäyttö kohtaisesti 0,40€/kpl.

Eli jos et käytä maksuautomaattia laskujen maksuun, et tee tuolla solo-paketilla mitään.

Pelkät solo-tunnukset nettipankkiin ovat maksuttomat samoin VisaElectron alle 26-vuotiaalle Check-In asiakkaille (ilmainen jäsenyys)

Kannattaa ottaa asioista selvää ettei maksa tyhjästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe