minulla on vanha calixin lohkolämmitin ja haluaisin tietää mihin autoon se kuuluu kun ei tuota löytynyt netistäkään elikkä tuo on CALIX MV 48 ja sininen neliskanttinen
Vanha calix lämmitin(mihin autoon)
3
1227
Vastaukset
Calix käytti tuota sinistä liitintä 70-luvulla.
- xMarax
Keltaisessa -75 vuoden kadetissani näkyy olevan Calixin lohkolämmitin. Juuri tuollaisella sinisellä neliskanttisella liittimellä. Ja systeemi toimiikin vielä (vaikka varmaan lämmitin itse on joskus vaihdettu jo). Mittaa se lohkolämmitinosan halkaisija, niin saattaa joku tietää ja tarvita. Ja kovin tehokasta elementtiä ei pieneen moottoriin kannata laittaa. Toisessa moottorissani defa-lämmitin on hajonnut, kun on unohtunut liian pitkäksi aikaa päälle. Ehkä vesi ei siellä lohkossa kierrä tarpeeksi hyvin. Vastus on kyllä oikein asennettu.
- Fiat 640
Meän rattorissa on tommonen calixin sininen pistoke se on tommonen fiat 640 vm.-78.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137