Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

haiseeko teillä

kotona....

eli joku kyseli saksanpaimenkoirapalstalla sellaista että haiseeko teillä koiralle kotona ja tahtoisin tietää samaa belgeistä. itselläkin hieman vaivaa sellainen, että henkeä alkaa ahdistamaan jos talossa haisee vahvasti "koiralle" , joten kiinnostaa tietää miten teillä belgien kanssa (ei niin väliä muunnoksesta)?

kiitti

9

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahasti

      Pitkävillat vähähajuisia. Malikat saattavat vähän löyhkätä, jos ovat paskakasaa tonkineet. Sakemanni on aina tiedetty löyhkäkoiraksi. Härski tali niissä haisee ja pesemätön perse.

      • Jaana vaan

        Jopas pistit pahan! Mulla saku ja haisee ulkoilun jälkeen märkänä voimakkaasti. Kuiva turkki ei juurikaan haise millekkään jos ei ihan nenää kiinni ihoon koiran turkkiin upota.

        Pesemätön persekkään ei haise kun sitä pestään siinä missä koiraakin. Ja belggareista olen huomannut samaa,eivät haise sen enempää koiralle kuin sakutkaan jos likaisuus pestään pois. Märkä turkki haisee koiralla kuin koiralla.


      • piskinen
        Jaana vaan kirjoitti:

        Jopas pistit pahan! Mulla saku ja haisee ulkoilun jälkeen märkänä voimakkaasti. Kuiva turkki ei juurikaan haise millekkään jos ei ihan nenää kiinni ihoon koiran turkkiin upota.

        Pesemätön persekkään ei haise kun sitä pestään siinä missä koiraakin. Ja belggareista olen huomannut samaa,eivät haise sen enempää koiralle kuin sakutkaan jos likaisuus pestään pois. Märkä turkki haisee koiralla kuin koiralla.

        Hankkikaa ilmanpuhdistin joka poistaa hajut :)

        Thank God otin koiran joka ei haise koiralle!!


      • se sellainen
        piskinen kirjoitti:

        Hankkikaa ilmanpuhdistin joka poistaa hajut :)

        Thank God otin koiran joka ei haise koiralle!!

        koira mahtaa olla? alko kiinnostamaan=)


      • unna_
        se sellainen kirjoitti:

        koira mahtaa olla? alko kiinnostamaan=)

        En tiedä mikä koira edellisellä on, mutta siskollani on 2 bedlingtoninterrieriä eikä ne ainakaan haise koiralle, ei edes märkänä. Lukee tietääkseni ihan sen rotumääritelmässä. Ja on kai noita muitakin.

        Siskollani on kaiken lisäksi paha koira-allergia ja astma. Noista ei tule oireita. Eikä lähde karvaa :) tosi kivoja muutenkin.


      • Jaana vaan
        piskinen kirjoitti:

        Hankkikaa ilmanpuhdistin joka poistaa hajut :)

        Thank God otin koiran joka ei haise koiralle!!

        on toistaiseksi riittänyt =)ja nenä koiraan tottunut. Kyllähän märän koiran haju alkuun oli aikamoinen nenää nyrpistävä kokemus. Toisaalta ehkä me ihmiset kuitenkin haistaan koiran nenään vieläkin pahemmille kaikkine dödöineen ja hiuskiinteinemme ja hikinemme.=/


      • koiraa
        Jaana vaan kirjoitti:

        on toistaiseksi riittänyt =)ja nenä koiraan tottunut. Kyllähän märän koiran haju alkuun oli aikamoinen nenää nyrpistävä kokemus. Toisaalta ehkä me ihmiset kuitenkin haistaan koiran nenään vieläkin pahemmille kaikkine dödöineen ja hiuskiinteinemme ja hikinemme.=/

        asustaa sisällä niin kyllähän ne haisee jos ei päivittäin siivoa!


    • jo on

      Totta toki on, että koira haisee..varsinkin vesi sateen jälkeen-aivan -ulolta (ulko-ilmalta, ei paskalta).
      Toisaalta koira tuoksuu ,talvella pakkas-lenkin jälkeen jäältä ja menttoolilta..eli ihanalta.
      Eikä se haju/ tuoksu pitkään pysy.
      Koiran pierut pitempään =).

    • NellyParturi

      Mun koira haisee niiin ULOOLTA ku olla ja voi :0 mu ei se haittaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe