TUHOTUT VIESTIT?

Sensuuriako?

Keskustelu steinerkouluista alkoi Suomi24-palstalla joskus keväällä, olisiko ollut huhtikuussa. Keskustelu kävi tuolloin hyvin vilkkaana puolesta ja vastaan, ja molemmin puolin esitettiin voimakkaita mielipiteitä niin koulusta kuin - ja etupäässä - steinerkoulun uskonnollis-filosofista perustaa esitelleiden kirjoittajien persoonallisuudesta.

Seurasin keskustelua kiinnostuneena, ja osallistuinkin siihen muutamalla kriittisellä viestillä, joiden oikeellisuutta antroposofiaa ja steinerkoulua puolustavat eivät asettaneet kiistanalaisikksi.

Huomasin äsken, että koko värikäs(kin) keskustelun alkupuoli on poistettu Suomi24:n keskustelusivuilta, ja nähtävillä on ainoastaan muutaman viime kuukauden viestit.

MIKSI tämä tuhotyö on tehty?

Palstan sheriffi on velvollinen vastaamaan kysymykseen.

8

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli kirjoittanut

joku, jolla on rekisteröity nimimerkki, niin käsittääkseni hän voi poistaa koko aloittamnasa keskustelun

• ei ole kysymys

#joku, jolla on rekisteröity nimimerkki, niin käsittääkseni hän voi poistaa koko aloittamnasa keskustelun#

Miksi palstan antroposofi-sheriffi ei halua vastata, minkä vuoksi keskustelu on sensuroitu useiden alkukuukausien ajalta?

Liikaako paikkansa pitäviä paljastuksia steinerkoulun todellisesta olemuksesta?

• ei ole kysymys kirjoitti:

#joku, jolla on rekisteröity nimimerkki, niin käsittääkseni hän voi poistaa koko aloittamnasa keskustelun#

Miksi palstan antroposofi-sheriffi ei halua vastata, minkä vuoksi keskustelu on sensuroitu useiden alkukuukausien ajalta?

Liikaako paikkansa pitäviä paljastuksia steinerkoulun todellisesta olemuksesta?

Minä en ainakaan ole poistanut mainitsemiasi alkuaikojen viestejä. Poistan vain viestit, joista tulee aiheellisia valituksia.

Lienee parasta kääntyä Suomi24-ylläpidon puoleen.

T. Sheriffi

• Sensuuriako?
        tutuliini kirjoitti:

Minä en ainakaan ole poistanut mainitsemiasi alkuaikojen viestejä. Poistan vain viestit, joista tulee aiheellisia valituksia.

Lienee parasta kääntyä Suomi24-ylläpidon puoleen.

T. Sheriffi

Sinuna olisin kiinnostunut selvittämään syyt viestien poistoon, palstasheriffi kun olet. Ja siinä asemassa myös yhdyshenkilö kirjoittajien ja suomi24:n välillä ja oikeastaan kaikkien keskustelijoiden palvelija.

Jos pyydän sinua oikein nöyrästi, niin voisitko toimittaa tänne suomi24:n selityksen viestien katoamiseen? Sellaista en ole huomannut tapahtuneet muilla palstoilla, en edes skientologiapalstalla, jolla paljastellaan tätäkin palstaa reippaammin ko. kultin salaisuuksia.

Pliis!

• Ex-steiner

En usko, että sheriffi on poistanut alkupään viestejä. On sääli, että ne on kadonnut, sillä niissä oli paljon oikeaa tietoa steinerkoulusta, tietoa, jota steinerilaiset eivät itse kerro. Mielestäni sheriffi on kuitenkin toiminut oikein palstaa valvoessaan. Ainoastaan selvästi asiattomat viestit vastustajien ja kannattajien taholta on poistettu. Itse steinerkoulun käyneenä suhtaudun ehdottoman kielteisesti kyseiseen kouluun. Mielestäni kritiikin tulee kuitenkin olla myös asiallista. Steinerkoulusta riittää runsaasti asiallista kritiikkiä, joten asiattomuuksiin ei tarvitse turvautua.

• haloo!!

Kun nyt kerran tänne kirjoittaa joku jalat maassa oleva steinerkolun vastustaja, paljastettakoon, että vanhoja viestiketjuja on hävinnyt sivukaupalla myös muilta palstoilta, esim. tv-sarjoista yms. arkisista aihepiireistä.

Jostain syystä muilla palstoilla ei olla huutamassa heti sensuuria syylliseksi. Toiminta muistuttaa lähinnä jonkinlaista ylläpidon siivousta, mikä ei kohdistu ollenkaan itse viestien sisältöihin.

• kohtalontoveri

Luulen, että osallistuimme samoihin keskusteluihin. Päättelen kaiken ajankohdasta. Tosiaan kirjoitit kaiken puolestani. Jäädään odottamaan sheriffin vastausta!

• SENSUROITIIN

KIRJOTIN TÄNNE NOIN 2-4 PVÄÄ SITTEN PARI VIESTIÄ KOKEMUKSISTANI STEINERISTA, IHAN ASIALLISIA. OON KÄYNY STEINERIN.

MOLEMMAT POISTETTIIN! TAIS OLLA LIIAN NEG SÄVYTTEISIÄ!

Olin tosi järkyttynyt. kerrankin joku jokasiinä humpuukilaitoksessa on ollu ja tietää mistä on kyse.

Ei asiallisia viestejä saa tuhota!

Siksi tässä ollaan että vaihdetaan kokemuksia!

t. Marjaana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe