-89 micra 1.0. '
Onko jollakin tieota, kun ostaisin kauppakassiksi tollasen, mut jakoremmin vaihtovälistä ei tietoa, eikä kehtais heti alkaa vaihtaan, kun itse autokaan ei enää maksa paljon mitään.
Jakoremmin
4
900
Vastaukset
- as-keetti
kertoo että 80 000 km tai 4 vuotta.
Kumpi tulee ennen täyteen.
Vaihto maksaa 250...400 egee paikasta riippuen.
Jos katkee, koneelle tulee täystuho.
-93 ja siitä eteenpäin Microihin tuli nokkaketju ja
ongelma poistui.- Vaihdettuna
Onko tuollasta muuten vaikea vaihtaa, jos itse tarttu työhön
- työnä sinänsä
Vaihdettuna kirjoitti:
vaikea.
Mutta täytyy tietää mitä tekee ja olla tosi
tarkkana ettei mene venttiilien jako sekaisin. - aikanaan
Vaihdettuna kirjoitti:
tuollaiseen jakohihnan. Työläs homma pihalla suoritettavaksi, mutta mahdollinen.
-kampiakselin hihnapyörän pultti tiukassa, itse sain sen irti laittamalla pitkän kammen maata vasten ja pyöräyttämällä starttia
-moottorin tuennan irrottaminen ja kiinnittäminen oli ikävää hommaa
-jakohihnan paikalleen saaminen hankalaa. irtosi pari kertaa kun ohjeen mukaisesti pyöritin yläakselia itse tehdyllä työkalulla kiristimen asettumiseksi
-jaon kanssa kannattaa olla tarkkana. ylähammasrattaassa, ja jossain alhaalla hihnapyörässä pitäisi kyllä olla kohdistusmerkit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586