-89 micra 1.0. '
Onko jollakin tieota, kun ostaisin kauppakassiksi tollasen, mut jakoremmin vaihtovälistä ei tietoa, eikä kehtais heti alkaa vaihtaan, kun itse autokaan ei enää maksa paljon mitään.
Jakoremmin
4
910
Vastaukset
- as-keetti
kertoo että 80 000 km tai 4 vuotta.
Kumpi tulee ennen täyteen.
Vaihto maksaa 250...400 egee paikasta riippuen.
Jos katkee, koneelle tulee täystuho.
-93 ja siitä eteenpäin Microihin tuli nokkaketju ja
ongelma poistui.- Vaihdettuna
Onko tuollasta muuten vaikea vaihtaa, jos itse tarttu työhön
- työnä sinänsä
Vaihdettuna kirjoitti:
vaikea.
Mutta täytyy tietää mitä tekee ja olla tosi
tarkkana ettei mene venttiilien jako sekaisin. - aikanaan
Vaihdettuna kirjoitti:
tuollaiseen jakohihnan. Työläs homma pihalla suoritettavaksi, mutta mahdollinen.
-kampiakselin hihnapyörän pultti tiukassa, itse sain sen irti laittamalla pitkän kammen maata vasten ja pyöräyttämällä starttia
-moottorin tuennan irrottaminen ja kiinnittäminen oli ikävää hommaa
-jakohihnan paikalleen saaminen hankalaa. irtosi pari kertaa kun ohjeen mukaisesti pyöritin yläakselia itse tehdyllä työkalulla kiristimen asettumiseksi
-jaon kanssa kannattaa olla tarkkana. ylähammasrattaassa, ja jossain alhaalla hihnapyörässä pitäisi kyllä olla kohdistusmerkit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484046
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131920Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681205Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51081- 47961
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28939Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334930En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40917