Minulla on MIson-kaasupullo vuokralla.
Sen verran vähän hitsaan, että tulee kalliiiksi.
Ostopullo ei sekään ole halpa.
Mutta jotkut kirjoittavat hiilidioksidin käytöstä ja pullon täyttämisestä esim. sammutunhuollossa.
Kertoisiko joku nyt, mistä tuohon tarkoitukseen sopivan pullon sitten saisi ja pitäisi tuo AGAn paine/virtausmittarin kierreholkki sitten sopia siihen myös?
Mig-hitsauksen kaasu
7
6774
Vastaukset
- pullo pois
ja osta ydintäytelankaa, kyllä silläkin saumaa vääntää ilman kaasuja.
- Mistä pullo?
Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?
Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
5kg pullo kaasuineen 120€
6kg pullo kaasuineen 180€
10kg pullo kaasuineen 250€
Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein. - Ydintäyte hitsaaja
Mistä pullo? kirjoitti:
Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?
Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
5kg pullo kaasuineen 120€
6kg pullo kaasuineen 180€
10kg pullo kaasuineen 250€
Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein.kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.
- J.J.
Ydintäyte hitsaaja kirjoitti:
kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.
Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....
- love to weld
J.J. kirjoitti:
Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....
no millä langalla ja hitsaus koneella voi hitsata ilman suoja kaasua, ku käy aika kalliiks toi kaasu pullon täyttö ja itse täyttö pullo
- Pikku mies
Kannattaa kysyä täältä: http://www.kotinet.com/sammutinhuolto/
Löytyy uutta ja käytettyä pulloa. Ei kannata maksaa vuokraa, täyttö onnistuu näppärästi: argon, seoskaasut, hiilidioksidi jne. - Anonyymi00007
Eilisen päivän Telia tekstiviestit nuoret naiset, puheen valta myynti saatu saa myydä vahkusimle sosdu siirrot mielessä väkisin.
Monta pitäsi it olla poliisi laskut Jaana Autio ratsastaa laskut jokihelmi Haapavesi mikä lie Haapavesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522