Mig-hitsauksen kaasu

Mistä pullo?

Minulla on MIson-kaasupullo vuokralla.
Sen verran vähän hitsaan, että tulee kalliiiksi.
Ostopullo ei sekään ole halpa.

Mutta jotkut kirjoittavat hiilidioksidin käytöstä ja pullon täyttämisestä esim. sammutunhuollossa.

Kertoisiko joku nyt, mistä tuohon tarkoitukseen sopivan pullon sitten saisi ja pitäisi tuo AGAn paine/virtausmittarin kierreholkki sitten sopia siihen myös?

7

6774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullo pois

      ja osta ydintäytelankaa, kyllä silläkin saumaa vääntää ilman kaasuja.

      • Mistä pullo?

        Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?

        Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
        5kg pullo kaasuineen 120€
        6kg pullo kaasuineen 180€
        10kg pullo kaasuineen 250€

        Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein.


      • Ydintäyte hitsaaja
        Mistä pullo? kirjoitti:

        Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?

        Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
        5kg pullo kaasuineen 120€
        6kg pullo kaasuineen 180€
        10kg pullo kaasuineen 250€

        Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein.

        kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.


      • J.J.
        Ydintäyte hitsaaja kirjoitti:

        kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.

        Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....


      • love to weld
        J.J. kirjoitti:

        Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....

        no millä langalla ja hitsaus koneella voi hitsata ilman suoja kaasua, ku käy aika kalliiks toi kaasu pullon täyttö ja itse täyttö pullo


    • Pikku mies

      Kannattaa kysyä täältä: http://www.kotinet.com/sammutinhuolto/

      Löytyy uutta ja käytettyä pulloa. Ei kannata maksaa vuokraa, täyttö onnistuu näppärästi: argon, seoskaasut, hiilidioksidi jne.

    • Anonyymi00007

      Eilisen päivän Telia tekstiviestit nuoret naiset, puheen valta myynti saatu saa myydä vahkusimle sosdu siirrot mielessä väkisin.
      Monta pitäsi it olla poliisi laskut Jaana Autio ratsastaa laskut jokihelmi Haapavesi mikä lie Haapavesi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe