Minulla on MIson-kaasupullo vuokralla.
Sen verran vähän hitsaan, että tulee kalliiiksi.
Ostopullo ei sekään ole halpa.
Mutta jotkut kirjoittavat hiilidioksidin käytöstä ja pullon täyttämisestä esim. sammutunhuollossa.
Kertoisiko joku nyt, mistä tuohon tarkoitukseen sopivan pullon sitten saisi ja pitäisi tuo AGAn paine/virtausmittarin kierreholkki sitten sopia siihen myös?
Mig-hitsauksen kaasu
6
6606
Vastaukset
- pullo pois
ja osta ydintäytelankaa, kyllä silläkin saumaa vääntää ilman kaasuja.
- Mistä pullo?
Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?
Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
5kg pullo kaasuineen 120€
6kg pullo kaasuineen 180€
10kg pullo kaasuineen 250€
Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein. - Ydintäyte hitsaaja
Mistä pullo? kirjoitti:
Ja samalla, kun vien pullon pois, ostan koneen, joka soveltuu ydintäytelangalle?
Itseasiassa sain hintoja hiilidioksidipullolle tuohon hitsauskäyttöön.
5kg pullo kaasuineen 120€
6kg pullo kaasuineen 180€
10kg pullo kaasuineen 250€
Täyttö sammutinhuolloissa odottaessa ja tarkastukset nykyään kymmenen vuoden välein.kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.
- J.J.
Ydintäyte hitsaaja kirjoitti:
kone käy, ydintäytelankakerä vaan tavallisen tilalle, useita vuosia olen jo käyttänyt ja ulkona tuulisella ilmalla jopa helpompaa.
Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....
- love to weld
J.J. kirjoitti:
Tosiaan kaasuttomalla langalla kannattaakin mielummin hitsailla ulkosalla ja tuulisella säällä, on nimittäin uskomattoman kovat myrkyt jotka käryistä löytyy, sisätiloissa ilman kunnon poistoimuria, en tosiaankaan suosittele edes omalle naapurilleni....
no millä langalla ja hitsaus koneella voi hitsata ilman suoja kaasua, ku käy aika kalliiks toi kaasu pullon täyttö ja itse täyttö pullo
- Pikku mies
Kannattaa kysyä täältä: http://www.kotinet.com/sammutinhuolto/
Löytyy uutta ja käytettyä pulloa. Ei kannata maksaa vuokraa, täyttö onnistuu näppärästi: argon, seoskaasut, hiilidioksidi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809