Jotain hankaluuksia lukenut bensan ostosta? miten tuo homma pitäs toteuttaa? Löytyykö seteliautomaatteja?
Bensan osto
7
1836
Vastaukset
- tankannut
Riippuu osavaltiosta ja bensayhtiön politiikasta. Joissain osavaltoissa asiakas ei saa tankata itse (näin oli ainakin joskus aiemmin). Ajat tankille, henkilökunta tulee kysymään paljonko haluat (tankki täyteen=please fill up) tai voita sanoa esim. viidellätoista dollarilla.
Monessa paikassa olen myös tankannut automaatilla tai maksanut kassalle tankkauksen jälkeen.
Lue kylttejä asemalla ja katso mitä muut tekevät, apuakin voi kysä.- kasilaukku
Muistaakseni jossain muussakin osavaltiossa ei saa itse tankata, mutta Oregonissa nyt ei ainakaan. Joka on muuten tosi mukavaa, annat vaan luottokortin ja istut mukavasti autossa. Joissain paikoissa pestaan viela ikkunatkin samalla. Siina ei ole suomalaista kylma-asemaa ikava...
- Escalade
Jos on luottokortti taskussa, pääsee kaikkein helpommalla. Yleensä kaikilla asemilla on bensamittareissa luottokortin lukija. Käteisellä maksaminen hoituu useimmiten niin (ainakin Floridassa), että ajat auton mittarille, marssit sisään huoltikselle ja maksat kassalle esim 40 usd ja sanot mikä mittari. Etukäteismaksu siis.
Helppoa sekin tosin.- mitäaa
Ohiossa ainakin omalla kohdalla olen toiminut ihan kuten suomessa aikanaan. Auto mittarille, tankkaat, maksat sisälle.
- -H-
Floridassa tankkasin visalla Shellin automaatista, hiukan pään vaivaa aiheutti se että automaattiin piti syöttää zip-code ennenkuin menovesi alkoi verrata. Tovi piti päätä raapia, mutta totesin että ne haluaa sen tiedon mitä ilmeisimmin jotain tilastoja varten vaan ja näpyttelin oman suomalaisen postinumeron ja johan lähti pumppu pelaamaan. Key Largossakin jossain kaupassa kysyivät zip-codea jotain statistiikkaa varten, myyjälle saattoi sanoa että turisteja ollaan mutta automaatille piti siis sama asia kertoa numeerisesti.
Yhteenvetona siis, ainakin Floridassa saa tankattua visalla automaatista kätevästi ja siihen zip-code kohtaan vaikka rivi nollia.- Sam.
simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.
- mitäaa
Sam. kirjoitti:
simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.
Voi se olla noinkin, mutta täällä päin (Ohio) sitä käytetään täsmämarkkinointiin. Saat esim lähipizza paikan tarjoukset kuittiin sen sijasta että saisit vaikka yleiset tarjoukset koko kaupungista, ihan kätevä tapa, tosin ei vielä ihan kaikkialla käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059