Bensan osto

Usassa

Jotain hankaluuksia lukenut bensan ostosta? miten tuo homma pitäs toteuttaa? Löytyykö seteliautomaatteja?

7

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tankannut

      Riippuu osavaltiosta ja bensayhtiön politiikasta. Joissain osavaltoissa asiakas ei saa tankata itse (näin oli ainakin joskus aiemmin). Ajat tankille, henkilökunta tulee kysymään paljonko haluat (tankki täyteen=please fill up) tai voita sanoa esim. viidellätoista dollarilla.

      Monessa paikassa olen myös tankannut automaatilla tai maksanut kassalle tankkauksen jälkeen.

      Lue kylttejä asemalla ja katso mitä muut tekevät, apuakin voi kysä.

      • kasilaukku

        Muistaakseni jossain muussakin osavaltiossa ei saa itse tankata, mutta Oregonissa nyt ei ainakaan. Joka on muuten tosi mukavaa, annat vaan luottokortin ja istut mukavasti autossa. Joissain paikoissa pestaan viela ikkunatkin samalla. Siina ei ole suomalaista kylma-asemaa ikava...


    • Escalade

      Jos on luottokortti taskussa, pääsee kaikkein helpommalla. Yleensä kaikilla asemilla on bensamittareissa luottokortin lukija. Käteisellä maksaminen hoituu useimmiten niin (ainakin Floridassa), että ajat auton mittarille, marssit sisään huoltikselle ja maksat kassalle esim 40 usd ja sanot mikä mittari. Etukäteismaksu siis.
      Helppoa sekin tosin.

      • mitäaa

        Ohiossa ainakin omalla kohdalla olen toiminut ihan kuten suomessa aikanaan. Auto mittarille, tankkaat, maksat sisälle.


    • -H-

      Floridassa tankkasin visalla Shellin automaatista, hiukan pään vaivaa aiheutti se että automaattiin piti syöttää zip-code ennenkuin menovesi alkoi verrata. Tovi piti päätä raapia, mutta totesin että ne haluaa sen tiedon mitä ilmeisimmin jotain tilastoja varten vaan ja näpyttelin oman suomalaisen postinumeron ja johan lähti pumppu pelaamaan. Key Largossakin jossain kaupassa kysyivät zip-codea jotain statistiikkaa varten, myyjälle saattoi sanoa että turisteja ollaan mutta automaatille piti siis sama asia kertoa numeerisesti.

      Yhteenvetona siis, ainakin Floridassa saa tankattua visalla automaatista kätevästi ja siihen zip-code kohtaan vaikka rivi nollia.

      • Sam.

        simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.


      • mitäaa
        Sam. kirjoitti:

        simppeli turvatunnus pumpulla asioidessa varastettuja luottokortteja vastaan.

        Voi se olla noinkin, mutta täällä päin (Ohio) sitä käytetään täsmämarkkinointiin. Saat esim lähipizza paikan tarjoukset kuittiin sen sijasta että saisit vaikka yleiset tarjoukset koko kaupungista, ihan kätevä tapa, tosin ei vielä ihan kaikkialla käytössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe