Niin oletteko törmännyt koskaan tälläiseen nimeen? ja mitä olette mieltä? Itse kuulin kaupassa kun eräs pikkuinen oli Nelma ja ihastuin siihen kovasti, kävin väestörekisterin sivuilla niin oli kuitenkin 171 kastetttu!
mutta kertokaapa jos ootte törmänneeet tälläiseen nimeen? ja muitakin mielipiteitä!
vauvan pitäs syntyä parinkuukauden päästä ja nimi vielä päättämättä! :)
Nelma
14
4534
Vastaukset
- Täti
... kyseiseen nimeen, mutta kivalta se kuulostaa
ihan jo näin äkkiseltäänkin :)- *****
Siskoni kaverin lapsen nimi on Nelma :)
Olen nähnyt heidät pari kertaa.
Kiva nimi! :) Ihana! - ...........
***** kirjoitti:
Siskoni kaverin lapsen nimi on Nelma :)
Olen nähnyt heidät pari kertaa.
Kiva nimi! :) Ihana!Mulla taas tulee mieleen vanha kurttuinen mummeli.
- N.S.
Nelma kuulostaa sievältä, suomalaiselta, mutta toisaalta kansainväliseltä nimeltä! Hyvä, erikoisempi nimi! :) Onko se sitten johde Unelmasta, en tiedä, mutta itselleni tulee mielleyhtymä Nella-nimeen, joka on omasta mielestäni runollisen kaunis nimi sekin.
Koskaan en ole aiemmin em. nimeen törmännyt itse. - Nöppis
Siitä tulee mieleen vanhoja, kauniita nimiä: Sanelma, Anelma, kalevalaishenkinen Ihanelma...
Kiva ja harvinainen nimi, muttei kuitenkaan sellainen jota pitää vieraille selittää ja tavata. Siitä vaan, jos tyttö tulee! - Nelma.aino
Täältä löytyy yksi Nelma :)
- Nelma.aino
Ja ei ole kalenterista Nelma nimeä niin käytän toisia nimiä ja Anelma Unelma nimipäivää :) Vaikka epäilisikin niin lempinimiä löytyy nimeen yllättävän monta esimerkiksi : Nepa, Nepu, Neppa. Siinä oli pari :)
- Anonyymi
Täältäkin
- pöntine
Lapseni nimi on Nelma. Kastettu 2009.
- Anonyymi
Minä onen Nelma 🙂
- Anonyymi
Hauska nimi. Ei massaa.
- Anonyymi
Täällä myös Nelma😀
- Anonyymi
Täälläkin nelma🥰
- Anonyymi
Aika hauska nimi. Nelma on toisaalta myös kalalaji. Haitanneeko tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463220Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811791- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168