Tämä aloitus on kunnia ja ylistys naiselle. Luomakunnan suurimmalle kauneuden, tunteellisyyden ja suuren rakkauden luomukselle.
Naiselle, joka pitkämielisyydessään, huolehtivaisuudessaan ja lempeydessään on vertaansa vailla.
Loppuun vielä lainaus John Lennonilta samasta aiheesta:
Woman I know you understand
The little child inside the man
Nainen
99
3812
Vastaukset
- fin-landia
Sen verran naisen kauneudesta, etten ole vielä rumaa naista nähnytkään ja nyt sit pitää leuhkia..on tullut nähtyä tosi paljon, siis naisia.... vain nähtyä :)
Ilman naisia, olisi elämä toisenlaista, vaikka enhän minä niistä naisista niin perusta, mut silmäni ovat niiden perään :)
Hienoa tomppa !!- tomppa2006
...että tuli kirjoitusvirhe sanaan: tunteellisuudessaan, mutta en varmasti enää ota tekstiä pois. Se on kirjoitettu sydämestä, minulle tuli tarve sanoa asia.
Naiset on kauniita ja miehet komeita... - fin-landia
tomppa2006 kirjoitti:
...että tuli kirjoitusvirhe sanaan: tunteellisuudessaan, mutta en varmasti enää ota tekstiä pois. Se on kirjoitettu sydämestä, minulle tuli tarve sanoa asia.
Naiset on kauniita ja miehet komeita...asioita sydämmestä, ei silloin ole virheitä :)
- tomppa2006
fin-landia kirjoitti:
asioita sydämmestä, ei silloin ole virheitä :)
...että oli tavattoman hienosti sanottu mieheltä. Kiitos.
- DoeJohn
.. olisi elää ilman naisseuraa .. Kiitos teille naisille olemassa olostanne .. ;D
- tomppa2006
...vaikeaa on heille ilmaista, kuinka paljon me loppujen lopuksi välitämme. Olkoon tämä aloitus sellainen...
- DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...vaikeaa on heille ilmaista, kuinka paljon me loppujen lopuksi välitämme. Olkoon tämä aloitus sellainen...
Olen taas niin niin samaa mieltä kanssasi .. ;D
- tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
Olen taas niin niin samaa mieltä kanssasi .. ;D
...tavata tosimiehen, joka ei olisi...
- DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...tavata tosimiehen, joka ei olisi...
ei olisi kanssasi samaa mieltä tästä aiheesta vai yleensäkään kaikesta?
Kuka pystyy muka määrittelemään tosimiehen kriteerit? Mulle toi on aika auki .. :-o - rockmoose
DoeJohn kirjoitti:
Kuka pystyy muka määrittelemään tosimiehen kriteerit? Mulle toi on aika auki .. :-o...nimittäin yks kriteeri on kyllä hihittely. Tosimies ei kertakaikkiaan hihittele, se ei tule edes mieleen ikinä ja muiden hihittely ärsyttää tosimiestä... :D
- tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
Kuka pystyy muka määrittelemään tosimiehen kriteerit? Mulle toi on aika auki .. :-o...on ilmaista naiselle, kuinka paljon välitämme.
Onhan niitää kaiken maailman hinttareita ja naistenvihaajia, joita minä en luokittele tosimiehiksi. - tomppa2006
rockmoose kirjoitti:
...nimittäin yks kriteeri on kyllä hihittely. Tosimies ei kertakaikkiaan hihittele, se ei tule edes mieleen ikinä ja muiden hihittely ärsyttää tosimiestä... :D
...usein täällä näyttöpäätteen ääressä. Väitän silti olevani tosimies.
Olet oikeassa siinä, että muiden hihittely ärsyttää tosimiestä... - DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...on ilmaista naiselle, kuinka paljon välitämme.
Onhan niitää kaiken maailman hinttareita ja naistenvihaajia, joita minä en luokittele tosimiehiksi... en nuita kovinkaan korkialle luokittele .. Saavat tosin mun puolesta olla omissa oloissaan, kunhan ei meikeläisen suuntaan tule PAN alueelle ..
Jos joku ei tiedä mikä PAN on niin se suomennetaan Personal Area Network .. ;D - DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...usein täällä näyttöpäätteen ääressä. Väitän silti olevani tosimies.
Olet oikeassa siinä, että muiden hihittely ärsyttää tosimiestä...Kyllä mullakin menee koneen ääressä näitä 40 juttuja lueskellessa välistä hihittelyksi, hohottelen ja nauran ääneen .. milloin mitenkin ..
Mä en koe itteeni miksikään ihmemieheksi. Oon tavan tavallinen tallaaja, jolta onnaa miltei kaikki mitä pitääkin tehdä itse .. Mullon nääs näppärät kädet ;D
Liian laaja aihe täällä kuitenkaan tän tarkemmin määrittelemään ja jokaisella on oma kuva aiheesta eikä kenenkään mielipide ole toinen toistaan parempi .. - SerafiinaCarabas
DoeJohn kirjoitti:
.. en nuita kovinkaan korkialle luokittele .. Saavat tosin mun puolesta olla omissa oloissaan, kunhan ei meikeläisen suuntaan tule PAN alueelle ..
Jos joku ei tiedä mikä PAN on niin se suomennetaan Personal Area Network .. ;DHei kaikki, hauska tavata noin(kin) ihania (tosi)miehiä! Ja kuinka kauniisti naisesta puhuttekaan. Lovely! Kaikkien ei siis tarvitse keuhkota sadoista naisistaan...
Paljon rakkautta teille! Ja nimenomaan tosinaisilta. Meitä on paljon. - DoeJohn
SerafiinaCarabas kirjoitti:
Hei kaikki, hauska tavata noin(kin) ihania (tosi)miehiä! Ja kuinka kauniisti naisesta puhuttekaan. Lovely! Kaikkien ei siis tarvitse keuhkota sadoista naisistaan...
Paljon rakkautta teille! Ja nimenomaan tosinaisilta. Meitä on paljon.Ihania tosinaisia on paljon .. paljon on kanssa niitä, mitä täällä nyt ei kehuta, mutten halua väheksyäkään ..
Miksi retostella isolla määrällä, kun se ei kuitenkaan pidä paikkaansa? :D
Kiitos kivasta palautteesta .. ;D - SerafiinaCarabas
DoeJohn kirjoitti:
Ihania tosinaisia on paljon .. paljon on kanssa niitä, mitä täällä nyt ei kehuta, mutten halua väheksyäkään ..
Miksi retostella isolla määrällä, kun se ei kuitenkaan pidä paikkaansa? :D
Kiitos kivasta palautteesta .. ;DNo kyllä miehetkin ovat kiitoksensa ansainneet. Turha teitä kaikkia on aina yhden, kahden tai kahdentuhannen pöllön vuoksi leimata. Kiitos sille, kelle kiitos kuuluu! Nyt se alkoi naisista, joten kyllä te miehet olette aika luonteva jatko tälle kehumisjatkumolle... Ja eikö kiitoksista tule aina kiva mieli?
- tomppa2006
No kyllä miehetkin ovat kiitoksensa ansainneet. Turha teitä kaikkia on aina yhden, kahden tai kahdentuhannen pöllön vuoksi leimata. Kiitos sille, kelle kiitos kuuluu! Nyt se alkoi naisista, joten kyllä te miehet olette aika luonteva jatko tälle kehumisjatkumolle... Ja eikö kiitoksista tule aina kiva mieli?
...mitään miesten kehumista. Tämä osio on omistettu kokonaan naiselle. Olkaa hyvä, olette sen ansainneet...
- SerafiinaCarabas
tomppa2006 kirjoitti:
...mitään miesten kehumista. Tämä osio on omistettu kokonaan naiselle. Olkaa hyvä, olette sen ansainneet...
No pisteet eikun nousee. Et ole ainakaan kovin perso kehuille.
Mutta tämän jälkeen on naisihmisillä kovin vähän sanottavaa tähän keskusteluun; kanssasisaret toki tietävät, kuinka heitä arvostan!
Mutta vaikka menee toisteluksi, niin mukava, että joskus joku mieskin. - DoeJohn
Mutta tämän jälkeen on naisihmisillä kovin vähän sanottavaa tähän keskusteluun; kanssasisaret toki tietävät, kuinka heitä arvostan!
Mutta vaikka menee toisteluksi, niin mukava, että joskus joku mieskin.en ole kauhean perso liialle kehumiselle. Ei vaan tunnu omalle itselleni .. Minäkö minimalisti? ;D
- tomppa2006
Mutta vaikka menee toisteluksi, niin mukava, että joskus joku mieskin....vaikka en täällä pisteitä keräämässä olekaan. Epäilen kanssasisarillasi olevan paljonkin sanottavaa tähän keskusteluun..
- tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
Kyllä mullakin menee koneen ääressä näitä 40 juttuja lueskellessa välistä hihittelyksi, hohottelen ja nauran ääneen .. milloin mitenkin ..
Mä en koe itteeni miksikään ihmemieheksi. Oon tavan tavallinen tallaaja, jolta onnaa miltei kaikki mitä pitääkin tehdä itse .. Mullon nääs näppärät kädet ;D
Liian laaja aihe täällä kuitenkaan tän tarkemmin määrittelemään ja jokaisella on oma kuva aiheesta eikä kenenkään mielipide ole toinen toistaan parempi .....ei tosimiehen mikään ihmemies tarvitse ollakaan. Ei meiltä mitään ihmeitä odotetakkaan, vaan miesmäistä käyttäytymistä...
- DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...ei tosimiehen mikään ihmemies tarvitse ollakaan. Ei meiltä mitään ihmeitä odotetakkaan, vaan miesmäistä käyttäytymistä...
nuin ja nuin itsekin elän täällä ja oikeassa elämässäni .. :D
- tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
nuin ja nuin itsekin elän täällä ja oikeassa elämässäni .. :D
...veriveljeni on tosimies!
- DoeJohn
tomppa2006 kirjoitti:
...veriveljeni on tosimies!
.. itseni tuohon kommentoimaan mitään .. :D
- tomppa2006
DoeJohn kirjoitti:
.. itseni tuohon kommentoimaan mitään .. :D
...paljon miehiä, jotka eivät halua sanoa olevansa tosimiehiä, mutta ei siitä sen enempää...
...paitsi, että omalle pojalle joutuu välillä sanomaan: miehet tekee näin...
teille jokaiselle kauniista sanoistanne. Oli todella mukavaa lukea viestejänne. Ettepä te muistaakseni ole ennenkään meitä morkanneet.
En ole ainakaan huomannut. Kärsivällisiä olette meidän kanssa olleet.- tomppa2006
...sitä aloituksellani hain. Hyvää mieltä naiselle.
Tunnustan koetelleeni joskus itse naisten kärsivällisyyttä, puolin ja toisin...sitähän se keskustelu on...
- tuffe
tomppa puutteessa ;)))
- tomppa2006
...voisitko tarkentaa. Minkä puutteessa olen?
- meriv
pelastuspartio tilattu.
Olemme perustaneet miehisyyden puolustajat ry:n..minkä nimissä emme millään voi olla ohittamatta näinkin upeaa naiseuden ylistystä.
Ensin kuitenkin piipahdan Turuus.. - tomppa2006
meriv kirjoitti:
pelastuspartio tilattu.
Olemme perustaneet miehisyyden puolustajat ry:n..minkä nimissä emme millään voi olla ohittamatta näinkin upeaa naiseuden ylistystä.
Ensin kuitenkin piipahdan Turuus.....viestissäsi olevia sanoja: upeaa naiseuden ylistystä.
- tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...voisitko tarkentaa. Minkä puutteessa olen?
Tompsu-nuppu, kunhan kiusaan..
Jostain syystä minun on helppoa kehua muita, mutta vaikeaa ottaa kehuja vastaan :) toisaalta se taitaa olla aika normaalia, eikö.. - tomppa2006
tuffe kirjoitti:
Tompsu-nuppu, kunhan kiusaan..
Jostain syystä minun on helppoa kehua muita, mutta vaikeaa ottaa kehuja vastaan :) toisaalta se taitaa olla aika normaalia, eikö.....toisen ihmisen kehuminen tavattoman vaikeaa. Ei vaan sanat tule. Sitten kun joskus ihan tosisaan yrittää, se laitetaan pilailun tai irvailun piikkiin.
Ihan tosissani ja vilpittömin mielin tämän aloituksen kirjoitin. - tuffe
tomppa2006 kirjoitti:
...toisen ihmisen kehuminen tavattoman vaikeaa. Ei vaan sanat tule. Sitten kun joskus ihan tosisaan yrittää, se laitetaan pilailun tai irvailun piikkiin.
Ihan tosissani ja vilpittömin mielin tämän aloituksen kirjoitin.pitääkö mun nyt taas pyytää anteeksi :))) vaihdan kohta nikkiä.. Anna.Anteeksi :)
- tomppa2006
tuffe kirjoitti:
pitääkö mun nyt taas pyytää anteeksi :))) vaihdan kohta nikkiä.. Anna.Anteeksi :)
...minä olen mies ja minä kestän mitä vaan.
Minut on kasvatettu kohtaamaan naismaailmassa ilmeneviä väärinkäsityksiä. Äiti kaksi siskoa!
- Mysteriet
Olen otettu ;D
Lisäyksenä Maestron tekstiin;
Man I know You understand
The little (so very tiny) blond inside the Woman ;D- tomppa2006
...ihan otettu, suurella syyllä voit sen tehdä.
Ajatellaan vaikka nyt tätä keskustelupalstaa. Jos nämä olisivat "only men" keskusteja, niin kamalan hiljaista täällä olisi. Ei me pitkään toisiamme jaksettaisi kehua...
- EksynytMustalammas
kyllä tuo tomppa osaa:))Kiitos!
*herkistyi vanha sydän*- tomppa2006
...niin kauhean vanha voi olla, kun sujuvasti tällä palstalla haastelet. Olet 40 ja olet kiitoksen ansainnut...
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...niin kauhean vanha voi olla, kun sujuvasti tällä palstalla haastelet. Olet 40 ja olet kiitoksen ansainnut...
mutta en enää mikään teinityttökään:))
- tomppa2006
EksynytMustalammas kirjoitti:
mutta en enää mikään teinityttökään:))
...aikuinen nainen?
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...aikuinen nainen?
nainen parhaassa iässä:))
- tomppa2006
nainen parhaassa iässä:))
...mutta silloin ensimmäinen lauseesi tähän keskusteluun pitää muuttaa muotoon:
*herkistyy parhaan iän sydän* - EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...mutta silloin ensimmäinen lauseesi tähän keskusteluun pitää muuttaa muotoon:
*herkistyy parhaan iän sydän**herkistyy parhaan iän sydän* ...siinä se on:))
- tomppa2006
*herkistyy parhaan iän sydän* ...siinä se on:))
...toivottavasti päiväsi lähti kauniisti käyntiin?
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...toivottavasti päiväsi lähti kauniisti käyntiin?
hyvin lähtenyt..menin aamulla töihin mutta selkä oli niin kipeä että tulin kotiin 11.00 jälkeen:((
- tomppa2006
hyvin lähtenyt..menin aamulla töihin mutta selkä oli niin kipeä että tulin kotiin 11.00 jälkeen:((
...selkävaivat lähtee monasti kävelemällä, mutta kun on selkä riittävän kipeä, ei pysty tekemään yhtään mitään. Ei edes makaamaan tai nukkumaan...
- EksynytMustalammas
tomppa2006 kirjoitti:
...selkävaivat lähtee monasti kävelemällä, mutta kun on selkä riittävän kipeä, ei pysty tekemään yhtään mitään. Ei edes makaamaan tai nukkumaan...
kävellä..ja kävelinkin töihin mutta oli niin kamala särky että en voinut olla töissä...nukuin iltapäivällä ja otin takaisin viime yön univelan:)) Tuntuu paremmalta joten huomenna takas töihin:))
Ei se auta kotona maata,tiedän että liikkuminen auttaa.
- Milana
Vaikka meidän huushollin ainoana naisena olenkin tottunut siihen, että miehisiä kiitoksia ja ylistäviä kommentteja satelee pitkin päivää, on niitä silti aina kiva saada lisää :-)) Tosin kaikki pojat katoavat tänä iltana jonnekin, kun olisi lumitöiden aika...
- tomppa2006
...nainen saadessasi ympärillesi miehiä, joilta onnistuu kiittäminen ja ylistävät kommentit. Tunnen miehiä, kenen suusta ei kiitos sanaa koskaan kuulla, vaan sen tilalla joku ihmelliinen: örkhröm. Onneksi en itse ole yhtä paatunut tapaus.
- Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...nainen saadessasi ympärillesi miehiä, joilta onnistuu kiittäminen ja ylistävät kommentit. Tunnen miehiä, kenen suusta ei kiitos sanaa koskaan kuulla, vaan sen tilalla joku ihmelliinen: örkhröm. Onneksi en itse ole yhtä paatunut tapaus.
...on onnistunut! Meidän italialaisemme on pitkälti isoäitinsä kasvattama ja on oppinut jo pienestä pitäen kiittämään ja sanomaan pieniä kauniita sanoja ja malli on tarttunut minun suomalaispoikiini. Saavat tietysti itsekin kiitosta ja kehuja päivittäin - ja aina ihan aiheesta :-))
- tomppa2006
Milana kirjoitti:
...on onnistunut! Meidän italialaisemme on pitkälti isoäitinsä kasvattama ja on oppinut jo pienestä pitäen kiittämään ja sanomaan pieniä kauniita sanoja ja malli on tarttunut minun suomalaispoikiini. Saavat tietysti itsekin kiitosta ja kehuja päivittäin - ja aina ihan aiheesta :-))
...kauniiden tapojen opettaminen onnistuu helpolla, ovat ihanan alttiita oppimaan uusia asioita. Kohteliaisuuden saa myöhemmin takaisin kiitoksena itselleen ja se siirtyy lapsilta näitten omille lapsille...
- Milana
tomppa2006 kirjoitti:
...kauniiden tapojen opettaminen onnistuu helpolla, ovat ihanan alttiita oppimaan uusia asioita. Kohteliaisuuden saa myöhemmin takaisin kiitoksena itselleen ja se siirtyy lapsilta näitten omille lapsille...
Jos aikuinen itse kotona ja kodin ulkopuolella käyttäytyy toista ihmistä arvostaen ja tykkäämisensä osoittaen, malli tarttuu myös lapseen. Toivottavasti meille vähitellen on kasvamassa miessukupolvi, jonka päivittäiseen sanavarastoon kuuluu paljon kauniita sanoja :-))
- tomppa2006
Milana kirjoitti:
Jos aikuinen itse kotona ja kodin ulkopuolella käyttäytyy toista ihmistä arvostaen ja tykkäämisensä osoittaen, malli tarttuu myös lapseen. Toivottavasti meille vähitellen on kasvamassa miessukupolvi, jonka päivittäiseen sanavarastoon kuuluu paljon kauniita sanoja :-))
...parempi miessukupolvi. Olen havainnut omastani, että kyllä on polvi pojasta parantunut...
Yritän itse käyttäytyä toista ihmistä arvostaen ja rakkautta hänelle osoittaen, toisinkuin oma isäni, jolla oli aina niin kiire ja kasvatus keskittyi kurinpidollisiin tehtäviin...
..avaus, aihe lyhyessä ytimekkyydessään.
Kiitän minäkin, vaikka olenkin tällainen "räyhä",
jos muistat ;))
Yhtä hyvin otsikkona voisi olla Mies, ja paljon
paljon positiivisia adjektiiveja!- tomppa2006
...sinut, etkä suinkaan ole räyhä, vaan meillä on erilainen näkemys parisuhteessa olevasta määräysvallasta ja miten se esitetään..heh.
Voi olla, ettei löydy miehestä yhtäpaljon positiivisia adjektiiveja, missään tapauksessa ei ainakaan samoja... tomppa2006 kirjoitti:
...sinut, etkä suinkaan ole räyhä, vaan meillä on erilainen näkemys parisuhteessa olevasta määräysvallasta ja miten se esitetään..heh.
Voi olla, ettei löydy miehestä yhtäpaljon positiivisia adjektiiveja, missään tapauksessa ei ainakaan samoja.....puhuisi määräysvallasta, vaan.. elämästä..
Mies muutamalla sanalla; tunteikas, luotettava,
komea, turvallinen, lämmin, intohimoinen.. :)- tomppa2006
Sanin kirjoitti:
..puhuisi määräysvallasta, vaan.. elämästä..
Mies muutamalla sanalla; tunteikas, luotettava,
komea, turvallinen, lämmin, intohimoinen.. :)...miestä hyvin kuvaavista sanoista. Kyllä. Totta.
- jane.london
piti ihan hieraista silmiä,huh!
Lopputekstit kyllä antoi sitten ymmärryksen moisille ylistyksille:)
Tasan sitten ei ole Lennonin vika,että mitäs moisia sanoitteli aikoinaan..- tomppa2006
...voi kirjoittaa naiselle muusta kuin miehen ja lapsen näkökulmasta.
Ihan tosissani kirjoitin... - jane.london
tomppa2006 kirjoitti:
...voi kirjoittaa naiselle muusta kuin miehen ja lapsen näkökulmasta.
Ihan tosissani kirjoitin...onko säätimessä millaiset nappulat!
Voitko painaa molempia yhtäaikaa vai mielihalun mukaan miten kulloinkin?;D - tomppa2006
jane.london kirjoitti:
onko säätimessä millaiset nappulat!
Voitko painaa molempia yhtäaikaa vai mielihalun mukaan miten kulloinkin?;D...että pystyykö sitä pikkupoikaa miehen sisällä säätämään, niin vastaus on: useimmiten pystyy sen olemassaolon peittämään lähes kokonaan, mutta kyllä se miehessä sisällä on ja sen valloilleen päästäminen tapahtuu mielihalun mukaan miten kulloinkin.
- jane.london
tomppa2006 kirjoitti:
...että pystyykö sitä pikkupoikaa miehen sisällä säätämään, niin vastaus on: useimmiten pystyy sen olemassaolon peittämään lähes kokonaan, mutta kyllä se miehessä sisällä on ja sen valloilleen päästäminen tapahtuu mielihalun mukaan miten kulloinkin.
mä olisin toivonut sun sanovan,että säätimessä vain yksi nappi,josta saa miehen ja lapsen yhtäaikaa esille...voih...
- tomppa2006
jane.london kirjoitti:
mä olisin toivonut sun sanovan,että säätimessä vain yksi nappi,josta saa miehen ja lapsen yhtäaikaa esille...voih...
...miehistä voi joskus saada aika lapsellisen vaikutelman, ikäänkuin he eivät olisi lainkaan kasvaneet aikuisiksi. Mutta sitä pystyy kyllä itse kontroloimaan ja useimmiten se on oikein hauskaa ja rentouttavaa...
- jane.london
tomppa2006 kirjoitti:
...miehistä voi joskus saada aika lapsellisen vaikutelman, ikäänkuin he eivät olisi lainkaan kasvaneet aikuisiksi. Mutta sitä pystyy kyllä itse kontroloimaan ja useimmiten se on oikein hauskaa ja rentouttavaa...
Asiassa onkin kaksi puolta.
Kysymys kuuluukin..nouseeko pieni poika esiin silloin kun tarve olisi miehelle ja päinvastoin. - tomppa2006
jane.london kirjoitti:
Asiassa onkin kaksi puolta.
Kysymys kuuluukin..nouseeko pieni poika esiin silloin kun tarve olisi miehelle ja päinvastoin....velvollisuuksistaan. Silloin kun tarve on, mies on paikalla oman miehuutensa kanssa. Toisaalta se poika tulee esiin hyvin nopeasti. Ei tarvitse kuin vihjata jotain vanhenemisen tai totisuuden suhteen. Kyllä lähtee heti jotain poikamaista...
- Piru/enkeli
Nainenhan on juuri kaikkea tuota ;)))
Hienoa kuitenkin , että sai lukea jotain tuollaista , ja juuri Tompalta. Jatka vaan samaan tyyliin niin pisteesi hipovat kohta pilviä !!!*pusi*- tomppa2006
...vaan, ettei aiheuta mitään mustasukkaisuutta, *pusi*
Nainen on kaikkea tuota, teksti näytti ihan hyvältä tänä aamuna uudelleen luettuna ja pienestä kirjoitusvirheestä huolimatta...
- blackwomans
Ajattelet kauniisti meistä naisista.
Toivottavasti myös näytät naiselle(vaimollesi)miten paljon häntä arvostat.
Pienillä teoilla,eleillä, kosketuksella,sekä myös sanoilla.
Nainen arvostaa paljon enemmän niitä hellyyden osoituksia,kun pelkkiä sanoa.
Kuitenkin ajattelen sinun olevan mies ,joka osaa näyttää tunteensa.
Kuitenkin kiitos noista sanoista.- tomppa2006
...näyttää, mutta vaikeaa se miehelle on. Ei halua toisen missään tapauksessa ajattelevan: mitä tuo nyt tuossa hiplaa...
Sanat ovat ihan käyttökelpoisia, jos niihin saa oikean tunteen mukaan. Turha muuten sanoakaan, jos tilanne tai aika ei ole sopiva...
Esimerkiksi lausetta: minä rakastan sinua, ei kannata koskaan toistaa tarpeettomasti. Kauniit sanat sopivat vain määrättyyn hetkeen. - blackwomans
tomppa2006 kirjoitti:
...näyttää, mutta vaikeaa se miehelle on. Ei halua toisen missään tapauksessa ajattelevan: mitä tuo nyt tuossa hiplaa...
Sanat ovat ihan käyttökelpoisia, jos niihin saa oikean tunteen mukaan. Turha muuten sanoakaan, jos tilanne tai aika ei ole sopiva...
Esimerkiksi lausetta: minä rakastan sinua, ei kannata koskaan toistaa tarpeettomasti. Kauniit sanat sopivat vain määrättyyn hetkeen.Tosta mä rakastan sinua,sitä ei koskaan saa kuluttaa loppuun,vaan sen on todella tarkoitettava juuri sitä mitä meinaa.
Oon aika paljon matkustellut,kerran yhdellä matkalla oli pariskunta.
Vaimo hoki koko ajan kulta rakas,siis joka välissä.
No pariskunnalle tuli riitää yhdessä kaupassa,johon vaimo tokaisi.
haista v****u kulta rakas:))
voi jestas sentään,miten ällöä kuunneltavaa.
Eli heillä oli tapana käyttää rakas sanaa todella väärin.
Ihmiset vaan usein pilaavat sen todellisen rakastaa sanan tarkoituksen. - tomppa2006
blackwomans kirjoitti:
Tosta mä rakastan sinua,sitä ei koskaan saa kuluttaa loppuun,vaan sen on todella tarkoitettava juuri sitä mitä meinaa.
Oon aika paljon matkustellut,kerran yhdellä matkalla oli pariskunta.
Vaimo hoki koko ajan kulta rakas,siis joka välissä.
No pariskunnalle tuli riitää yhdessä kaupassa,johon vaimo tokaisi.
haista v****u kulta rakas:))
voi jestas sentään,miten ällöä kuunneltavaa.
Eli heillä oli tapana käyttää rakas sanaa todella väärin.
Ihmiset vaan usein pilaavat sen todellisen rakastaa sanan tarkoituksen....haista v***u kulta rakas. Siivoilen nyt näyttöpäätteelle pärskähtäneitä kahveita kuvaruudusta, heh.
Ei myöskään, jokaista rakkaalleen soitettua puhelua tarvitse lopettaa samoihin sanoihin: minä rak...alkaa kuullostaa enemmän tavalta, kuin todella sanoja tarkoittavalta asialta.
- Tulienkeli
Todella kauniisti kirjoitettu.
Niin ja tietty ....Huomenta Päivään.- tomppa2006
...ja kaunis kiitos sinulle.
- Tulienkeli
tomppa2006 kirjoitti:
...ja kaunis kiitos sinulle.
nyt osais...
kun huomenetkin jo toivotin...hmmm
Hyvää Päivän Jatkoa..Sulle. - tomppa2006
Tulienkeli kirjoitti:
nyt osais...
kun huomenetkin jo toivotin...hmmm
Hyvää Päivän Jatkoa..Sulle....kauniit hymyt huulille. Toivottavasti aloitukseni antoi potkua...
- umppari
...varmaan sopii osalle naisista.
Nainen voi olla kaikkea tuota, lähes kaikkea tuota voi olla myös mies.
Kuitenkin molemmista meistä löytyy niin monenlaista kulkijaa...huolehtivaa ja huolehdittavaa, eikä siinä aina tuo sukupuolijakauma ole merkittävin...- tomppa2006
...koska tarkoitin suurella rakkaudella nimenomaan äidinrakkautta, joka on jotain suurempaa mitä mies voi koskaan antaa.
Kauneutta miehissä on hyvin harvoin, paremminkin komeutta.
Lempeyttä ja pitkämielisyyttä...hmnn. - umppari
tomppa2006 kirjoitti:
...koska tarkoitin suurella rakkaudella nimenomaan äidinrakkautta, joka on jotain suurempaa mitä mies voi koskaan antaa.
Kauneutta miehissä on hyvin harvoin, paremminkin komeutta.
Lempeyttä ja pitkämielisyyttä...hmnn....on mahtava asia.... Onko se sitten miehille mahdotonta.... siis tietysti isänrakkaus-nimikkeellä.... Puhuvathan monet adoptiomahdollisuutta käyttäneet, kuinka rakkaus ja suojelunhalu uutta perheenjäsentä kohtaan muodostui...
Ja miehet voivat olla huomaavaisia, pitkämielisiä, ymmärtäväisiä tai sitten vallan toisenlaisia....kuten naisetkin :)
Kaunis nainen on miellyttävä katsoa.... on olemassa miehiä, joita on miellyttävä katsoa... hyvinhoidettuja, siistejä, komeitakin... - tomppa2006
umppari kirjoitti:
...on mahtava asia.... Onko se sitten miehille mahdotonta.... siis tietysti isänrakkaus-nimikkeellä.... Puhuvathan monet adoptiomahdollisuutta käyttäneet, kuinka rakkaus ja suojelunhalu uutta perheenjäsentä kohtaan muodostui...
Ja miehet voivat olla huomaavaisia, pitkämielisiä, ymmärtäväisiä tai sitten vallan toisenlaisia....kuten naisetkin :)
Kaunis nainen on miellyttävä katsoa.... on olemassa miehiä, joita on miellyttävä katsoa... hyvinhoidettuja, siistejä, komeitakin......sama asia, äidinrakkaus ja isänrakkaus. Vaikka mies välittää kuinka paljon tahansa lapsestaan, hän ei koskaan saavuta sitä mitä nainen antaa lapselleen. Näkymätön napanuora sitoo lapsen äitiinsä koko loppuelämäksi.
Minä ajattelen näin, sen vuoksi korostinkin suurta rakkautta.
Varmaan on olemassa siistejä miehiä, mutta loppujen lopuksi olemme kaikki tälläisiä karvaperseitä. Naiset tuoksuukin paljon paremmalta kuin miehet... - umppari
tomppa2006 kirjoitti:
...sama asia, äidinrakkaus ja isänrakkaus. Vaikka mies välittää kuinka paljon tahansa lapsestaan, hän ei koskaan saavuta sitä mitä nainen antaa lapselleen. Näkymätön napanuora sitoo lapsen äitiinsä koko loppuelämäksi.
Minä ajattelen näin, sen vuoksi korostinkin suurta rakkautta.
Varmaan on olemassa siistejä miehiä, mutta loppujen lopuksi olemme kaikki tälläisiä karvaperseitä. Naiset tuoksuukin paljon paremmalta kuin miehet......esitän.... siis miehen tuoksu voi olla oikeinkin hyvä... ainakaan koskaan naisten aromit eivät ole vieneet multa jalkoja alta :)))
- tomppa2006
umppari kirjoitti:
...esitän.... siis miehen tuoksu voi olla oikeinkin hyvä... ainakaan koskaan naisten aromit eivät ole vieneet multa jalkoja alta :)))
...eriävä mielipiteesi. Minä omistin tämä aloituksen naiselle, joten kaikki kunnia hänelle, jolle se mielestäni kuuluu...
- umppari
tomppa2006 kirjoitti:
...eriävä mielipiteesi. Minä omistin tämä aloituksen naiselle, joten kaikki kunnia hänelle, jolle se mielestäni kuuluu...
Kunnioitan aloitustasi ja vedän äskeisen takaisin.
Mukavaa päivänjatkoa ja pidä huolta Naisestasi :) - tomppa2006
umppari kirjoitti:
Kunnioitan aloitustasi ja vedän äskeisen takaisin.
Mukavaa päivänjatkoa ja pidä huolta Naisestasi :)...Have a nice day.
Mies joka ei naisestaan huolehdi, ei ole edes häntä ansainnut...
Eikös tämä ole itsestään selvä asia, että naiset ovat ihania...=))))
Eihän tästä oloitusta olisi tarvinnut tehdä.
Oletko kenties ehdolla kunnallisvaaleissa ja mieskiintiösi on täynnä...=))))- tuffe
Niinhän me ollaan, ihania.. enempi tai vähempi.. X)
Tehdäänkö Tompasta meidän oma eduskuntavaaliehdokas? Tässä muutama hyvä iskulause: "netti ihmisten perusoiksiin" tai "webbikamerat KELAn korvausten piiriin".. tuffe kirjoitti:
Niinhän me ollaan, ihania.. enempi tai vähempi.. X)
Tehdäänkö Tompasta meidän oma eduskuntavaaliehdokas? Tässä muutama hyvä iskulause: "netti ihmisten perusoiksiin" tai "webbikamerat KELAn korvausten piiriin"..Ehdottomasti enempi ihania kaikki...=))))
Hehheh... myös sinulle...=))))
Niin tehdään jos ei jo ole... Ja tässä mun ehdotus: "Tomppa 40 , kaikkien palstojen isä. Laajakaista jokaiselle kameroineen"...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Ehdottomasti enempi ihania kaikki...=))))
Hehheh... myös sinulle...=))))
Niin tehdään jos ei jo ole... Ja tässä mun ehdotus: "Tomppa 40 , kaikkien palstojen isä. Laajakaista jokaiselle kameroineen"...=))))...haluatte tälle linjalle mennä, pistän vielä paremmaksi.
tomppa presidentiksi! tomppa2006 kirjoitti:
...haluatte tälle linjalle mennä, pistän vielä paremmaksi.
tomppa presidentiksi!Makeeta mahan täydeltä... katsellaan nyt kuinka ekat vaalit menee...=))))
Varaudu kummiskin mahalaskuun eli floppiin... kaikki siitä paremmin, on vaan positiivista yllätystä...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Makeeta mahan täydeltä... katsellaan nyt kuinka ekat vaalit menee...=))))
Varaudu kummiskin mahalaskuun eli floppiin... kaikki siitä paremmin, on vaan positiivista yllätystä...=))))...ensimmäinen epäilijä, vaikka en edes ole vielä asettunut ehdolle. Voin kyllä kertoa syöväni hatullisen paskaa, ennenkuin minun kuvani pällistelee tienvarsimainoksissa...
Oikeastaan en ole innostunut mihinkään yhdistystoimintaan. Minua jurppii sellaiset ihmiset, jotka keksivät tekemistä toisille ihmisille. Heidän lempilauseensa alkaa sanoilla: joku toinen voisi tehdä... tomppa2006 kirjoitti:
...ensimmäinen epäilijä, vaikka en edes ole vielä asettunut ehdolle. Voin kyllä kertoa syöväni hatullisen paskaa, ennenkuin minun kuvani pällistelee tienvarsimainoksissa...
Oikeastaan en ole innostunut mihinkään yhdistystoimintaan. Minua jurppii sellaiset ihmiset, jotka keksivät tekemistä toisille ihmisille. Heidän lempilauseensa alkaa sanoilla: joku toinen voisi tehdä...Hermostu... huumorillahan minä liikkeellä olen...=))))
Sen takia nää hymiöt...=))))
Mä en epäile ketään mistään... Mutta tuossa olet oikeassa. Vaaleissa luvataan maat ja mannut, mutta kuikas kävikään kun valitaankin vaaleissa. Eipä puhuta mitään mistään lupauksista. Kyllä se riepoo minuakin ja monia muitakin.- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Hermostu... huumorillahan minä liikkeellä olen...=))))
Sen takia nää hymiöt...=))))
Mä en epäile ketään mistään... Mutta tuossa olet oikeassa. Vaaleissa luvataan maat ja mannut, mutta kuikas kävikään kun valitaankin vaaleissa. Eipä puhuta mitään mistään lupauksista. Kyllä se riepoo minuakin ja monia muitakin....sinua ja virnistellen täällä oman koneeni ääressä kirjoitellen.
*hymyilee pesemättömillä hampaillaan*
Aloituksen kirjoitin ihan totisella vakavalla naamalla. Tuli vaan sellainen tarve sanoa kyseinen asia, mielestäni siitä tuli melko kaunis. Olen kirjoittanut paljon paljon huonompiakin aloituksia... tomppa2006 kirjoitti:
...sinua ja virnistellen täällä oman koneeni ääressä kirjoitellen.
*hymyilee pesemättömillä hampaillaan*
Aloituksen kirjoitin ihan totisella vakavalla naamalla. Tuli vaan sellainen tarve sanoa kyseinen asia, mielestäni siitä tuli melko kaunis. Olen kirjoittanut paljon paljon huonompiakin aloituksia...Että virnistelet... etten sun aamuasi pahemmin pilannut...=))))
Hyviä noi sun aloituksesi on ollut. Vaikka tää kyllä oli pisteiden keruuta, pahimmasta päästä. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse en pahemmin viitsi aloituksia tehdä, kun tuota aikaa vastaamiseen ei tahdo olla...=))))
*Virnuilee takas pestyillä leekoilla*- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Että virnistelet... etten sun aamuasi pahemmin pilannut...=))))
Hyviä noi sun aloituksesi on ollut. Vaikka tää kyllä oli pisteiden keruuta, pahimmasta päästä. Mutta kukin taaplaa tyylillään. Itse en pahemmin viitsi aloituksia tehdä, kun tuota aikaa vastaamiseen ei tahdo olla...=))))
*Virnuilee takas pestyillä leekoilla*...satunnainen vastailija. Lähden pois koneelta siitä muille sen paremmin ilmoittelematta ja vastailen just sillo, kun itselle sopii...
Sinä olet hauska veikko, vaikket luultavasti Veikko olekaan. Et koskaan pilaa päivääni, päinvastoin suurta iloa...
*suoritin hampaiden pesun lisäksi alapesun, virnuilee* tomppa2006 kirjoitti:
...satunnainen vastailija. Lähden pois koneelta siitä muille sen paremmin ilmoittelematta ja vastailen just sillo, kun itselle sopii...
Sinä olet hauska veikko, vaikket luultavasti Veikko olekaan. Et koskaan pilaa päivääni, päinvastoin suurta iloa...
*suoritin hampaiden pesun lisäksi alapesun, virnuilee*Me kaikki ollaan...=))))
Noinhan se pitääkin olla, et ole tilivelvollinen kenellekkään täällä palstalla. Mutta hyviin tapoihin kuuluu heittää hyvät hänelle jonka kanssa olet keskustelemassa ennen kuin painat pään tyynyyn...=))))
Vautsi... *menee häpeillen suorittamaan aamutoimia uudelleen*- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Me kaikki ollaan...=))))
Noinhan se pitääkin olla, et ole tilivelvollinen kenellekkään täällä palstalla. Mutta hyviin tapoihin kuuluu heittää hyvät hänelle jonka kanssa olet keskustelemassa ennen kuin painat pään tyynyyn...=))))
Vautsi... *menee häpeillen suorittamaan aamutoimia uudelleen*...ollut paikalla, kun niitä hyviä tapoja jaettiin. Aika kivasti keskustelut silti sujuu...
Tälläisen pienen alkuverryttelyn jälkeen voisit täräyttää jonkun kunnon aloituksen, jos sinulla on jotain mielessä. Lupaan olla arvostelematta aloituksesi tasoa.
*eikös nyt olekin puhtaampi ja raikkaampi olo pöksyissä* tomppa2006 kirjoitti:
...ollut paikalla, kun niitä hyviä tapoja jaettiin. Aika kivasti keskustelut silti sujuu...
Tälläisen pienen alkuverryttelyn jälkeen voisit täräyttää jonkun kunnon aloituksen, jos sinulla on jotain mielessä. Lupaan olla arvostelematta aloituksesi tasoa.
*eikös nyt olekin puhtaampi ja raikkaampi olo pöksyissä*Oppia ikä kaikki... sanotaan...=))))
Kyllä mun aloituksia saa arvostella, en ole moksiskaan niistä...=))))
Nyt vaan on aika tooooosi kortilla. Kohta hyppään bussiin ja suuntaan nokkani kaverin tupareihin... jotenka saatte tämän illan laatuaikaa täällä, kun mohna ei ole hämmentämässä...=))))- tomppa2006
mohna kirjoitti:
Oppia ikä kaikki... sanotaan...=))))
Kyllä mun aloituksia saa arvostella, en ole moksiskaan niistä...=))))
Nyt vaan on aika tooooosi kortilla. Kohta hyppään bussiin ja suuntaan nokkani kaverin tupareihin... jotenka saatte tämän illan laatuaikaa täällä, kun mohna ei ole hämmentämässä...=))))...heh. Mielestäni sinä et pahemmin hämmentele keskusteluja, vaan aika sopuisasti osallistut. Olet muuten mohna ihan ensimmäisiä kavereita, johon tutustuin tullessani tälle palstalle. Kelpo mies, kaiken kaikkiaan...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713