Oletko pelannut joskus räsypokkaa?

Jennin_bileet

Viikonloppuna on bileet ja ohjelmaa kaverien kans suunnitellessa oli lista mihin laitettiin toivomuksia mitä tehään. Ostetaan sipsejä, suklaata, limsaa pitsaa. Joo niinpä, mutta joku oli laittanut et pelataan räsypokkaa, silloin mä en kattonut listaa sen tarkemmin vaan sanoin et joo.

Ootteks te "juotuneet" pelaamaan?

15

4249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä jouduttu

Kukaan ei pakota sinua pelaamaan jos et halua. Ja jos pakottaa, niin uhkaa lakisyytteellä.

• ,,,,,,,,,,

Jos on mukavia tuttuja poikia ja tyttöjä ja on hyvä yhteishenki eikä kukaan naura niin silloin ei jouduta pelaamaan vaan saadaan pelata ;D

• *Jenni

Sitä aattelinkin kysyä, onko muilla kokemuksia ja näyttää ihan kivoja olevan.

• jeoss

Joo, se on kivaa. Tosin mä olen aina pelannut sillai, että se joka häviää niin menettä luonnollisesti yheen vaatekappaleen ja sit se joka voittaa sen käden aina, niin se saa joko ottaa toisilta pois tai sit ottaa itelleen yhden takaisin. Tuo lisää maustetta siihen ohjekirja malliin:P

• kännissä bbb

joo kännissä on bileissä pelattu. noloa myöhemmi

• räsy hetu

joskus ala-asteella kokeiltiin.
      kivaa oli! ja vielä kivempaa olis nyt vanhempana ja kännipäissään kokeilla mut aikaseks ei olla saatu :)
      kannattaa siis kokeilla!

• Nocturna

---

• noh?
        Nocturna kirjoitti:

---

Mikäs Neiti Moraalisaarna meillä täällä on? Huomasin, että ikäsi on 18, joten et taida vielä itsekään kovin aikuinen olla? Neljännesvuosisadan eläneenä voin neuvoa, että löysää vähän pipoa ja muista nauttia nuoruudestasi ettei sitten myöhemmin harmita. Räsypokassa nyt ei mitään niin aivan hirvittävän kamalaa ole etteikö sitä voisi hyvässä porukassa pelata. Omissa tupaantuliaisissa aikoinaan pelattiin ja hauskaa oli, vaikka suurin osa päätyi kyllä ilkisen alasti pöydän suojiin piilottelemaan...

• ----
        noh? kirjoitti:

Mikäs Neiti Moraalisaarna meillä täällä on? Huomasin, että ikäsi on 18, joten et taida vielä itsekään kovin aikuinen olla? Neljännesvuosisadan eläneenä voin neuvoa, että löysää vähän pipoa ja muista nauttia nuoruudestasi ettei sitten myöhemmin harmita. Räsypokassa nyt ei mitään niin aivan hirvittävän kamalaa ole etteikö sitä voisi hyvässä porukassa pelata. Omissa tupaantuliaisissa aikoinaan pelattiin ja hauskaa oli, vaikka suurin osa päätyi kyllä ilkisen alasti pöydän suojiin piilottelemaan...

Jos olet yhtään katsonut mitä muuta ko. henkilö on kirjoittanut, niin osaat kyllä sivuttaa hänen juttunsa. Niissä on todella harvoin mitään järkevää sisältöä. Ihan turha kommentaattori tällä palstalla. Henkinen ikä jossain 13 paikkeilla, vaan lieköhän tuo 18 edes on oikea ikä. Aika epätodennäköistä. Paskanjauhajia on maailma täynnä. Tässä yksi heistä.

• Imettäjä
        ---- kirjoitti:

Jos olet yhtään katsonut mitä muuta ko. henkilö on kirjoittanut, niin osaat kyllä sivuttaa hänen juttunsa. Niissä on todella harvoin mitään järkevää sisältöä. Ihan turha kommentaattori tällä palstalla. Henkinen ikä jossain 13 paikkeilla, vaan lieköhän tuo 18 edes on oikea ikä. Aika epätodennäköistä. Paskanjauhajia on maailma täynnä. Tässä yksi heistä.

"Henkinen ikä jossain 13 paikkeilla, vaan lieköhän tuo 18 edes on oikea ikä. Aika epätodennäköistä. Paskanjauhajia on maailma täynnä. Tässä yksi heistä."

Kuuntele vähän itseäsi, sinä se aikuinen täällä olet vai?

• räsykokka

oon pelannut.en joutunut pelaamaan vaan tulin vapaaehtoisesti mukaan...olihan se vähän tukalaa..

• *Jenni

Kyllä siitä ihan hauskaa varmasti tulee, porukkaakin on tulossa aika kivasti.

• pelattu on

kyllä oon hyväs kaveriporukas pelannu räsypokkaa. Oli kyllä hauskaa!! :D

• Anonyymi

Meillä meni räsypokan pelaaminen vähän liiankin pitkälle . Olimme vaimoni Päivin 54 v bubissa istumassa kun siihen tuli kaksi entistä työkaveria vuosien takaa , istuttiin juteltiin ja juotiin . Jossain vaiheessa ehdotin että , lähdetään meille sillä Tallinan viinoja löytyy , kaverit lähti ja kun oli lämmin niin kaikilla oli vähän päällä varsinkin Päivillä , minihame ja t - paita . Vieraamme katselivatkin vaimoani sillä hän oli vielä aika vetävän näköinen hyvät sääret ja isot tissit . Istuimme ja joimme jossain välissä Kysyin mitäs sanotte jos pelattaisiin räsypokkaa ja kaikki suostuivat . Pelattiin niin että , korkein peli saa sanoa mikä vaate lähtee hävijäjältä ja pokerina . Vaatteita alkoi lähteä niin vaimoltanikin ja kun hänellä oli vähiten vaatteita niin kohta hän olikin tissit paljaana , kyllä kaverit katsoivatkin niitä ja kun yksi kavereista menetti housunsa niin huomas kyllä että , hänellä oli kalu pystyssä vaikka yritti peitellä sitä . Peli jatkui ja Päivikin menetti vaatteensa ja meillä kahdella oli vielä alkkarit jalassa . Kun tämä alaston kaveri hävisi seuraavaksi ja minä voitin niin määräsin hänet suutelemaan ja hieromaan Päivin tissejä ja kaveri teki niin . Pel7 siinä eteni ja kohta kaikki oli alasti ja kun Päivi hävisi niin yksi kavereista , voittaja sanoi Päiville sun pitää ottaa kaikilta kulli suuhun ja imutella vähän aikaa , no Päivi ei empinyt ja otti tältä ensimmäisenä hävineeltä kalun suuhun hän runkkaili kalua samalla myös suullaan . Päivi teki saman kaikille ja nyt oli neljä seisovaa kalua , seuraava häviäjä yksi kavereista hänen piti nuolla Päivin pillua , sen hän tekikin hartaasti sillä Päivillä on posliini pillu . Kun kaveri oli nuollut niin hän otti Päiviä jaloista kiinni ja veti nojatuolista alemmaksi jja sanoi minulle saako nusasta , minä nyökkäsin ja niin kaveri työnsi kalunsa vaimoni pilluun , hetken aikaa naituaan niin veti kullin pois ja kohta alkoi valumaan vaimoni pillusta spermaa . Hain paperia pyyhin pillun ja kysyin haluaisiko toinenkin kaveri panna Päiviä , hän oli heti valmis ja käänsi vaimoni kontilleen nojatuolin eteen ja työnsi kalunsa sisään , naituaan ja päästettuään spermat pilluun niin minä menin Päivin taakse ja pyyhkimättä spermoja nusasin menemään . Kavereilla ei ollut mihinkään kiire ja he jäivät viikonlopuksi ja kyllä sen aikana vaimoni sai tarpeeksi kullia sillä maanantaina kun kaverit lähtivät niin vaimoni sanoi että , on kyllä pillu hellänä ja ei tee vähänaikaa kullia mieli . Sanoin tämä täytyy ottaa uusiksi ja minulla on näitten kavereiden puhelinnumerot ja ajattelin jos ne tois vielä pari kaveria lisää . Mitäs sanot Kysyin vaimoltani , hän katsoi pitkään minua , meinaatko ihan tosissasi niin että viisi miestä naisi minua koko viikonlopun , kyllä vaan , mitäs sanot . Vaimoni oli hiljaa vähän aikaa ja sanoi no kyllä varmaan se käy mutta minulla pitää olla sannavalta jos en enää halua niin kukaan ei yritä naija minua . Sanoin vaimolle , sanon kavereille , mites ois heti ensiviikonloppuna , vaimoni nyökkäsi ja minä seuraavana päivä järjestin että meitä on viisi miestä ja vaimoni pelaamassa .

• Anonyymi

Sitten heräsit ja tunsit että on kova kusihätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      4688
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2621
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2424
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      23
      1884
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1772
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1613
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1592
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1455
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1328
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1190
    Aihe