kiusattu

Hanna

Kiitti vaa entiset kiusaajani, kun veitte multa osan elämästäni. Vielä koskaan mulla ei ole ollu omaa elämää kui vast nyt, mut teidänkin takianne on jonkinlaisia ongelmia esiintynyt. Nuoruutta en kaipaa, en kouluja, kaipaan vaa tulevaa. Menneisyys itketyttä vieläkin niin paljon olen aina kaivannut normaalia elämää, mutta veitte osan siitäkin!! Kiitti vain! Ootte varmaan nyt tyytyväisiä? kun jokaista sanaa ja tekoa on kommentoitu, kun sitä nykyään miettii koko ajan mitä sanoa ja kelle sanoa ja ajattelee että mitähän toikin musta ehkä ajattelee, se on niin ahdistavaa!

10

2173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Willowisp

      Puristan vieläkin käteni nyrkkiin kun näen hänet koulussa tai kadulla, mietin mitä ja miksi hän teki niin kuin teki minulle.
      Hän näyttää elävän normaalia ja tasapainoista elämää.
      Hän näyttää onnelliselta. Muut hyväksyvät hänet kyselemättä.
      Mietin missä oikeus on?
      Mitä olisin voinut tehdä silloin?

      • Haluaisin vain saada sen ti...

        Kenestä, puhut Ville Eklund, viestisi:ville
        Willowisp 24.1.2007 klo 19.39
           Puristan vieläkin käteni nyrkkiin kun näen hänet koulussa tai kadulla, mietin mitä ja miksi hän teki niin kuin teki minulle.
        Hän näyttää elävän normaalia ja tasapainoista elämää.
        Hän näyttää onnelliselta. Muut hyväksyvät hänet kyselemättä.
        Mietin missä oikeus on?
        Mitä olisin voinut tehdä silloin?


      • Willowisp
        Haluaisin vain saada sen ti... kirjoitti:

        Kenestä, puhut Ville Eklund, viestisi:ville
        Willowisp 24.1.2007 klo 19.39
           Puristan vieläkin käteni nyrkkiin kun näen hänet koulussa tai kadulla, mietin mitä ja miksi hän teki niin kuin teki minulle.
        Hän näyttää elävän normaalia ja tasapainoista elämää.
        Hän näyttää onnelliselta. Muut hyväksyvät hänet kyselemättä.
        Mietin missä oikeus on?
        Mitä olisin voinut tehdä silloin?

        Ville Eklund? :)
        Tuo on hieman "runomitassa" omaa kokemusta kiusaajista yläaste ajoilta. Nimiä en mainitse, etteivät jotkut toiset samannimiset hämmentyisi siitä. Tarkoituksena oli kertoa viestin kirjoittajalle, että samanlaisia kokemuksia on muillakin. Itselläni tuon kolmivuotisen kiusaamisen seuraamuksena on ollut se, etten sen jälkeen ole ollut kovin omatoiminen tai itsenäinen. Ja kaikki alkoi voiveitsestä...


      • Hanna
        Willowisp kirjoitti:

        Ville Eklund? :)
        Tuo on hieman "runomitassa" omaa kokemusta kiusaajista yläaste ajoilta. Nimiä en mainitse, etteivät jotkut toiset samannimiset hämmentyisi siitä. Tarkoituksena oli kertoa viestin kirjoittajalle, että samanlaisia kokemuksia on muillakin. Itselläni tuon kolmivuotisen kiusaamisen seuraamuksena on ollut se, etten sen jälkeen ole ollut kovin omatoiminen tai itsenäinen. Ja kaikki alkoi voiveitsestä...

        Kukaan kiusaajista ei varmaan ikinä tule pyytämään anteeks, haukkumisen voin vielä antaan anteeks siis ehkä, mut en sitä pahinta enkä maineenni menettämistä, tai julkista nolaamista! Ite joudun tässä kärventyä syyllisyyden tunteissa, ku on aina kysytty mix annan kiusata, no minkäs teet ku on koko luokka vastassa? Vieläkin tuntuu ettei kukaan oikeesti pidä musta syystä jos toisesta. on niin hiton epävarma olo! Tässä sitä nyt sitte ollaan pelon vallassa. Ns. parhaaseen kaveriin vielä luotin, mut osoittauikuin muuksi, mulle teki vaa pahaa, muille hyvää, oli muitten edessä enkeli, sen ns.hyvä luonne huomattiin mutta musta puhuttiin paskaa. Kiittti vaa!! Toivottavasti ihmiset vielä huomaa millanen hyvä tyyppi oikeesti olen!Nii ja mä joudun kaiken alottamaan toimintaterapeutista, ootte varmaan nytten helvetin tyytyväisiä?!


      • taakse
        Hanna kirjoitti:

        Kukaan kiusaajista ei varmaan ikinä tule pyytämään anteeks, haukkumisen voin vielä antaan anteeks siis ehkä, mut en sitä pahinta enkä maineenni menettämistä, tai julkista nolaamista! Ite joudun tässä kärventyä syyllisyyden tunteissa, ku on aina kysytty mix annan kiusata, no minkäs teet ku on koko luokka vastassa? Vieläkin tuntuu ettei kukaan oikeesti pidä musta syystä jos toisesta. on niin hiton epävarma olo! Tässä sitä nyt sitte ollaan pelon vallassa. Ns. parhaaseen kaveriin vielä luotin, mut osoittauikuin muuksi, mulle teki vaa pahaa, muille hyvää, oli muitten edessä enkeli, sen ns.hyvä luonne huomattiin mutta musta puhuttiin paskaa. Kiittti vaa!! Toivottavasti ihmiset vielä huomaa millanen hyvä tyyppi oikeesti olen!Nii ja mä joudun kaiken alottamaan toimintaterapeutista, ootte varmaan nytten helvetin tyytyväisiä?!

        Tyytyväisiä ovat. Hmm... etten sanoisi aivan helvetin tyytyväisiä. He saavuttivat tavoitteensa.


      • kokenut paljon
        Hanna kirjoitti:

        Kukaan kiusaajista ei varmaan ikinä tule pyytämään anteeks, haukkumisen voin vielä antaan anteeks siis ehkä, mut en sitä pahinta enkä maineenni menettämistä, tai julkista nolaamista! Ite joudun tässä kärventyä syyllisyyden tunteissa, ku on aina kysytty mix annan kiusata, no minkäs teet ku on koko luokka vastassa? Vieläkin tuntuu ettei kukaan oikeesti pidä musta syystä jos toisesta. on niin hiton epävarma olo! Tässä sitä nyt sitte ollaan pelon vallassa. Ns. parhaaseen kaveriin vielä luotin, mut osoittauikuin muuksi, mulle teki vaa pahaa, muille hyvää, oli muitten edessä enkeli, sen ns.hyvä luonne huomattiin mutta musta puhuttiin paskaa. Kiittti vaa!! Toivottavasti ihmiset vielä huomaa millanen hyvä tyyppi oikeesti olen!Nii ja mä joudun kaiken alottamaan toimintaterapeutista, ootte varmaan nytten helvetin tyytyväisiä?!

        vääryyttä. Varmasti ihmiset tulevat vielä huomaamaan että olet loistotyyppi! Älä suotta syytä itseäsi mistään olet joutunut olosuhteiden uhriksi ja ihmiset ovat purkaneet huonoa oloaan ja ongelmiaan kiusaamalla sinua.. he katuvat varmasti tekojaan ja pyytävät toivottavasti sinulta anteeksi .. mutta ei kukaan taatusti ole tyytyväinen kun sinulla on nyt noin paha olo joten sinua piristääkseni kirjoitan nyt runon:

        Kuu taivaalla vaeltaa
        järjettömyyksiin peittyy maa
        Kuun varjoon älä huku
        yösi jatkossa rauhassa nuku
        suuret valot sumussa
        odottavat sinua
        vain sinua Hanna

        :)


      • AHHHJJKBCF
        Willowisp kirjoitti:

        Ville Eklund? :)
        Tuo on hieman "runomitassa" omaa kokemusta kiusaajista yläaste ajoilta. Nimiä en mainitse, etteivät jotkut toiset samannimiset hämmentyisi siitä. Tarkoituksena oli kertoa viestin kirjoittajalle, että samanlaisia kokemuksia on muillakin. Itselläni tuon kolmivuotisen kiusaamisen seuraamuksena on ollut se, etten sen jälkeen ole ollut kovin omatoiminen tai itsenäinen. Ja kaikki alkoi voiveitsestä...

        Ville Eklund on paljon pahenpi, kuin Mikko Pätäri tai Pekka Harju.Repikää siitä.


    • Anonyymi

      Mitä vttua

      • Anonyymi

        Kiusaaminen on ikävä ongelma Suomessa.Kehitysvammaisia syrjitään aina pahiten.


    • Anonyymi

      Kyllä kiusaamisella voidaan pilata elämä. Itse olen 38-vuotias ja edelleen sen vuoksi on vaikeuksia. Opettajan poika kiusasi ja tämän vanhempi salli sen. Eräs toinen kiusaaja piirsi kokeen aikana pilakuvan minusta ja opettaja vain nauroi sille piirrokselle. Hän vilkuili minuun päin, käänsi päätään koska istui edessäni. Sanoin tuo on lunttaamista. Tämä opettaja sanoi ettei ollut. Minkäs teet kun opettajatkin on kiusaajan puolella.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe