Hei
Ostaisin Pohjois-Amerikan karttan TomTomiin tai kokonaisen navigaattorin jossa em. kartta valmiina.
Navigaattori
4
826
Vastaukset
- outoa
ja netistä sen saa tilaamalla? En kyllä ymmärrä mihin suomessa sitä tarvitset ja jos menossa jenkkeihin niin saathan sen sieltä.
- JMK
Ala osta Suomesta, saat jenkeista halvemmalla. Ja kartan kanssa.
- ...vähän tarkemmin
Laadukkaat navigaattorit maksavat jenkeissäkin ja jos ostat sieltä jonkun tarjousrimpulan, niin sen käyttö sitten Suomessa voi ollakin jo ongelma,eikä se välttämättä sielläkään toimi niinkuin haluaisit. Suomen tai Euroopan karttaa ei siinä laitteessa ole ja jos on saatavissa ja asennettavissa, niin sekin maksaa. Mittayksiköt voivat olla vain maileissa. Selostuskieltä ei löydy suomeksi. Takuuasiat on vaikea hoitaa toiselle mantereelle.
Itse olin juuri jenkeissä, oma navigaattorini mukana (garmin c550) ja hankin siihen Suomesta koko Pohjois-Amerikan kartan, joka maksoi vähän alle 300 euroa. Voi tuntua kalliilta pelkästä kartasta, mutta toimi täydellisesti siellä. Kartan saattaa saada halvemmalla jenkeistä, en ottanut selvää, koska halusin laitteen toimivan heti, kun lentokentällä astun vuokraamaani autoon. - JMK
...vähän tarkemmin kirjoitti:
Laadukkaat navigaattorit maksavat jenkeissäkin ja jos ostat sieltä jonkun tarjousrimpulan, niin sen käyttö sitten Suomessa voi ollakin jo ongelma,eikä se välttämättä sielläkään toimi niinkuin haluaisit. Suomen tai Euroopan karttaa ei siinä laitteessa ole ja jos on saatavissa ja asennettavissa, niin sekin maksaa. Mittayksiköt voivat olla vain maileissa. Selostuskieltä ei löydy suomeksi. Takuuasiat on vaikea hoitaa toiselle mantereelle.
Itse olin juuri jenkeissä, oma navigaattorini mukana (garmin c550) ja hankin siihen Suomesta koko Pohjois-Amerikan kartan, joka maksoi vähän alle 300 euroa. Voi tuntua kalliilta pelkästä kartasta, mutta toimi täydellisesti siellä. Kartan saattaa saada halvemmalla jenkeistä, en ottanut selvää, koska halusin laitteen toimivan heti, kun lentokentällä astun vuokraamaani autoon.ainakin tuon takuun ja mailien osalta.
TomTomin (ko. malli joka itsellani on maksaa taalla jenkeissa 299 taalaa) mukana tulee erillinen muistikortti jossa on kartta ja se ehka kannattaa hommaan jenkeista (jos ei valita niista maileista). Kun opastaa esim. "kaanny oikealle 400 jaardin paasta", niin onhan se ihan utopiaa aluksi, mutta itse en kertaakaan risteysta ole missannut sen takia.
Mukana tulee myos CD josta loytyy, yllatys, yllatys, myos muutama suomenkielinen "selostaja".
Ja toimivuudesta viela, niin luulen, etta GPS toimii joka puolella maailmaa ihan yhta hyvin koska nama satelliitit kiertaa koko maapalloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059