Enpä olis uskonut tämän päivän koittavan. Sain tietää että mun aviomiehellä on toinen nainen. Se itse ei ole sanonut mitään, eilen vielä vakuutti rakastavansa, mutta luotettava ystävä (hänen ystävä myös) kertoi... ei voi sanoin kuvailla milltä tuntuu. Yhdessä olemme olleet vuodesta 2004 ja naimisiin menty marraskussa 2006... kaksi kuukautta sitten. Puhuttiin lapsista ja tulevaisuudesta ja mitä mulle jäi.... en tiedä miten mennä eteenpäin.... erosta ei ole siis ollut mitään puhetta, koska yhdessä ei tästä asiasta olla keskusteltu. mutta edessähän se on.tuntuu että luhistun kasaan. miten jatkaa normaali elämää?
SURU PUSEROSSA....
7
2438
Vastaukset
- tulipa mieleen
Oletko asiasta aivan varma? Onko ystävä oikeasti luotettava vai haluaako ystävä sekoittaa elämänne ja parisuhteenne? Kaikenlaisia "ystäviä" kun löytyy.
Keskustele asiasta nyt ihan ensimmäiseksi miehesi kanssa. Hän on ainoa, joka voi antaa sinulle vastaukset. Jos mies valehtelee, pystyt sen varmasti naamastaan ja käytöksestään näkemään.
Voimia :) - ...
olen samaa mieltä kuten yllä, ota ensin mieheltäsi selvää, ennenkuin teet yhtään mitään. Toivottavasti asiat selviävät, ja sinulla ei ole syytä olla surullinen. Voimia!
- lumeavio
Yhdessä vuodesta 2000 ja 2002 naimisiin. Miestä epäiltiin lumeavioliitosta, kaksi vuotta odotti oleskelulupaa. Vuonna 2005 tuli maahan, poika syntyi saman vuoden lopulla. Siinä välissä löysin valokuvia miesten kuominoista, oli pettänyt minua jo kotimaassaan ja ties kuinka monen kans. Ei kuulemma merkinneet mitään. Aviokriisi ja siitähän sain sit minä syyt niskoilleni. Avioelämä loppui samana päivänä kun mies sai 3 vuoden jatkoluvan, mutta lapsen takia on pysytty yhdessä.
Nyt olen jo pitkään epäillyt muita naisia ja selityksiähän kyllä riittää. Tänään kuitenkin pääsin sivuhistorian kautta suoraan kiinni, mies etsii naisystävää toisella nimellä ulkolaisella deittipalstalla. Henk.koht tietoihin kaikkiin pääsin käsiksi, joten ei jää tulkinnanvaraa. Sanoin, että se on ero ja sillä selvä. Nyt minä kuulemma paisuttelen mitättömiä juttuja ja kuvittelen omiani, kun hän vain musiikkia lataa sieltä. Suku tietenkin on kaikessa miehen puolta, minähän en ole verisukulainen, niin pitäisi vain ymmärtää ja alistua.
Poika ei ole kuin vuoden ja pelkään, miten hänen käy. Mies uhkailee, ettei riitaisaa eroa, mutta lastani en kyllä luovuta edes tapaamisoikeudella ilman sosiaalitanttojen läsnäoloa. Vievät vielä maasta. Veljensä poika on ollut 14 vuotta isovanhempien kasvatettavana, arvon isä kun on ja heilastelee Suomessa.- ällistys
mitähän olet tästä oppinut? et kai mitään, taidat ottaa seuraavan ulkomaalaisen ja värkätä lapsen. Ota järki käteesi, kyllähän se on tiedossa että tuolaisella alulla ei jatkuvuutta ole.
- pippuri
hei!
Mulla samanlainen petturimies käsissä ja pieni vauva.Pelkään miten vauvan käy.
Jos haluat viestitellä,osoitteeni on [email protected]
ps.muutenkin olen kiinnostunut erilaisista kohtaloista mitä avieron jälkeen on tapahtunut.Lähinnä lapselle... - nyt onnellinen
pippuri kirjoitti:
hei!
Mulla samanlainen petturimies käsissä ja pieni vauva.Pelkään miten vauvan käy.
Jos haluat viestitellä,osoitteeni on [email protected]
ps.muutenkin olen kiinnostunut erilaisista kohtaloista mitä avieron jälkeen on tapahtunut.Lähinnä lapselle...hei kaikesta selviää! mun mies ei pettänyt, mutta teki kaikkea muuta "ilkeää" ja lopulta jätti yksin vauvan kanssa. nyt mies kotimaassaan ja hyvä niin. totta kai aluksi oli kova kriisi lapsen takia (siis siitä miten joku voi hylätä lapsensa), mutta kun vaihtoehtoja ei ole, sitä selviää. pakko, lapsen takia. nyt osaan katsoa asiaa paremmin ja tämä ero oli parasta, mitä tein lapselleni! oikeesti! lapsen ei kuulu elää keskellä riitoja! ja en edes halua, että hän olisi sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä, mitä hänen isänsä on. minä kestän, että hän satutti, mutta lastani hän ei satuta. lapselleni hän ei anna katteettomia lupauksia.
nyt eletään yksinhuoltajan elämää. onhan se rankkaa, mutta henkisesti voin todella hyvin ja koskaan ei tiedä, mitä hyvää kulman takana odottaa!! olen onnellisempi kuin koskaan hänen kanssaan.
ja mitä lapselle..lapsi ei muista isäänsä, on niin pieni vieläkin. isä ei pidä mitään yhteyttä lapseen. eläväinen veitikka ja tyytyväinen oloonsa, mitä muuta voi toivoa! jos avoliitto olisi jatkunut, lapsi olisi kärsinyt paljon riitojen keskellä. paras mitä voit antaa lapsellesi, on hyvä avioliitto, mutta huonosta on parempi lähteä, ihan lapsen takia. se jos itse olet onnellinen, se heijastuu lapseen, mutta myös jos olet onneton.. aina ajatellaan, mutta kun meillä on lapsi... niin pettäjä yleensä toistaa tekonsa. kuinka monta vuotta elämästäsi sinä olet valmis uhraamaan, ennen kuin luovutat. et voi muuttaa toista, mutta voit muuttaa itseäsi. kaikkea ei tarvitse kestää. ja jos kestät tuollaista, annat lapsellesi sellaisen parisuhteen mallin, että mitä vaan voi tehdä. mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa. voimia niihin, mitä tahansa ovatkin (onneton suhde voi jatkua vuosikausia, mutta harvoin kuitenkaan kestää loppuelämän. ja mitä elämää sekään on...) - []K[]
nyt onnellinen kirjoitti:
hei kaikesta selviää! mun mies ei pettänyt, mutta teki kaikkea muuta "ilkeää" ja lopulta jätti yksin vauvan kanssa. nyt mies kotimaassaan ja hyvä niin. totta kai aluksi oli kova kriisi lapsen takia (siis siitä miten joku voi hylätä lapsensa), mutta kun vaihtoehtoja ei ole, sitä selviää. pakko, lapsen takia. nyt osaan katsoa asiaa paremmin ja tämä ero oli parasta, mitä tein lapselleni! oikeesti! lapsen ei kuulu elää keskellä riitoja! ja en edes halua, että hän olisi sellaisen ihmisen kanssa tekemisissä, mitä hänen isänsä on. minä kestän, että hän satutti, mutta lastani hän ei satuta. lapselleni hän ei anna katteettomia lupauksia.
nyt eletään yksinhuoltajan elämää. onhan se rankkaa, mutta henkisesti voin todella hyvin ja koskaan ei tiedä, mitä hyvää kulman takana odottaa!! olen onnellisempi kuin koskaan hänen kanssaan.
ja mitä lapselle..lapsi ei muista isäänsä, on niin pieni vieläkin. isä ei pidä mitään yhteyttä lapseen. eläväinen veitikka ja tyytyväinen oloonsa, mitä muuta voi toivoa! jos avoliitto olisi jatkunut, lapsi olisi kärsinyt paljon riitojen keskellä. paras mitä voit antaa lapsellesi, on hyvä avioliitto, mutta huonosta on parempi lähteä, ihan lapsen takia. se jos itse olet onnellinen, se heijastuu lapseen, mutta myös jos olet onneton.. aina ajatellaan, mutta kun meillä on lapsi... niin pettäjä yleensä toistaa tekonsa. kuinka monta vuotta elämästäsi sinä olet valmis uhraamaan, ennen kuin luovutat. et voi muuttaa toista, mutta voit muuttaa itseäsi. kaikkea ei tarvitse kestää. ja jos kestät tuollaista, annat lapsellesi sellaisen parisuhteen mallin, että mitä vaan voi tehdä. mutta jokainen tekee omat ratkaisunsa. voimia niihin, mitä tahansa ovatkin (onneton suhde voi jatkua vuosikausia, mutta harvoin kuitenkaan kestää loppuelämän. ja mitä elämää sekään on...)Kuinka te voitte olla noin hölmöjä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851