wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
On aikaa puhua
On aikaa olla hiljaa
Kuunnella nuotiopuiden räsähtelyä
ja tuulin huminaa muuten niin
hiljaisissa - lumisissa puissa
Kaikki tiivistyy tähän hetkeen
Miten voisin haluta muuta
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
wwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
YHDESSÄ
6
444
Vastaukset
- Rellu
niin vähän, ja silti niin paljon.
Lämpöä hehkuva tunnelmallinen runo, kiitz.
Pakkasta 20, joten eipä ole asiaa koiran kanssa
lenkille, hui !- *MURUKULTA*
Talvinen metsä on niitä kauniimpia talven elämyksiä. Siellä varmasti saa ladattua akkuja, jos malttaa kuunnella hiljaisuutta! :)
-10', hiljalleen pakkasvitiä - puuterilunta! :)
Ilta menee pensselit suussa ja korvan takana ja lattialla... ;o puuh..!
Oikein lokoisaa pvää vaikka kotitöiden parissa, R ! :)))
- TöllinLiisa
Tuo kuvaus talvisesta kauneudesta.
"Kaikki tiivistyy tähän hetkeen".
Kiitos ,herkkää .
Aurinkoista talvipäivää sinne.Liisa- *MURUKULTA*
Kaukana kavala maailma.. On läjäpäin hetkiä, jolloin ajattelee; että ei haluaisi koskaan sen hetken päättyvän,, Moneskohan tämä olisi listassa?! :))
Aikas paljon on ihania asioita! :)
Kivaa pvää, MURUKULTA vilkuttaa! :) - Kalle K.
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kaukana kavala maailma.. On läjäpäin hetkiä, jolloin ajattelee; että ei haluaisi koskaan sen hetken päättyvän,, Moneskohan tämä olisi listassa?! :))
Aikas paljon on ihania asioita! :)
Kivaa pvää, MURUKULTA vilkuttaa! :)Tuota minirunnoo lukkiissa tulj
mieleen inttiaejat kun talavipakkasella
teltassa yövyttiin.No kamina anto lämpöö
mutta tulj se Maejakii toesinaa aatoksii..... - *MURUKULTA*
Kalle K. kirjoitti:
Tuota minirunnoo lukkiissa tulj
mieleen inttiaejat kun talavipakkasella
teltassa yövyttiin.No kamina anto lämpöö
mutta tulj se Maejakii toesinaa aatoksii.....Eikö tullunna muut mieleen, ku puol'joukkueteltta? Voi yhen kerran! Ja mie nii romanttisest yriti jotta, niih sotaväki ja Maija mielest..! :/
Saiko sie yhtään palovammoi, ku sitä Maijoo unissas hallailit?! Tunnusta vuaan! :)
Joo, huaaveile sit siinä ja veitä mukava ilta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
