Eli minulla myös näyttö pimenee kesken pelin ja näytönohjaimen (gf6800gs)ohjelma sanoo "näytönohjain aiheuttanut toimintahäiriön...jne". Olen mielestäni eliminoinut lähes kaikki viat ja olen jauhanut tätä tällä palstalla ennenkin, joten anteeksi taas kerran. Ja virtalähde oli fortron 350.
Kysymys 1: mihin viittaa tämä, että tuollaisen kaatumisen jälkeen näyttiksen oma ohjauspaneeli väittää, että reso olisi 800x600 ja värit olisi se "pienin, 4-bittinen", vaikka todellisuudessa kumpakaan ei ole totta.
Kysymys 2: Kuuluuko koneen sisällä olevan tuulettimen, virtalähteen tai jonkun puhaltimen toimivan välillä kovempaa ja välillä hiljempaa? Kaverini (joka ei tiedä koneista enempää kuin minäkään), väittää, että sehän selväsi välillä ihan kuin hyytyy ja sitten taas tehostuu. Välillä ulvoo kovempaa ja välillä hiljempaa, olen luullut että se kuuluu asiaan?
Virtalähde vai näytönohjain
hajoamassa
1
292
Vastaukset
Oletko kokeillut näytönohjainta toisessa koneessa?Ensin tuota kokeilisin.
Oletko kokeillut toisella virtalähteellä?
Noinhan tuo selviäisi ainakin noiden osalta.
Joissakin gf6800 sarjan korteissa on olut BS ongelmaa jolloin kyse on jo takuuasiasta mikäli takuu voimassa.
Tuulettimet pyörivät yleensä sitä nopeammin mitä enemmän lämpöä/rasitusta kohdistuu tuuletettavaan osaan oli se sitten prossu,näytönohjain,virtalähde tai vaikka kotelo.
Ulina asiaa hieman hankala ottaa kantaa ilman kuulohavaintoa.Saattaapa se ehjäkin tuuletin tehdä tuollaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292815- 931067
- 58921
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26857Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6857Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65814Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136739Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75734