Mikä olisi yksinkertainen tapa, menetelmä, siirtää vanhat lp-vinyylit cd levylle. Onko jokin laite ja minkä hintainen. Tietääkseni jotkut ao.liikeyritykset suorittavat näitä siirtoja mutta hinnakkaasti.
Vinyylit CD:lle
6
2277
Vastaukset
Eli otat äänen linjatasoisista ulostulosta tai jos sitä ei ole, kuulokeliitännästä ja viet tietokoneen linjasisääntuloon. Ohjelmana voit käyttää vaikka Audacityä.
Tekijänoikeuslaki estää firmoja tekemästä tuota sinun puolestasi. Erilaiset siirrot tehdään vain materiaaliin, johon asiakkaalla on tekijänoikeus (lähinnä kotivideoihin).- project
mulla käytössä magix audio cleaning jota olen käyttänyt menestyksekkäästi c-kasettien ja radio-ohjelmien taltiointiin...
- HyväJaHelppo
MAGIX Audio Cleaning Lab on tuohon puuhaan tehty ohjelma, kaupallinen, mutta hinta on todella edullinen.
Osaa mm. laittaa itse indeximerkit kappaleiden väliin ja oikeasti toimiva velho puhdistaa äänen rätinöistä ja suhinoista, käsisäädöillä voi vielä itse halutessa parannella soundia. Ei oikein hommaa enää tuon helpommaksi voi saada. Soitat vain levyn ohjelmaan ja poltat CD:lle tai muunnat esim. mp3 muotoon.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15674 - Roikka
Olen siirtänyt kymmenkunta vinyyliä cd:lle seuraavasti.
Levysoitin on yhdistettynä vahvistimen PHONO-liitäntään. Vahvistimen ulostuloista menee johto äänikorttiin.
Äänitän piisit Audiograbber-ohjelmalla (ilmainen). Tuloksena on Wav-tiedostoja.
Tiedostojen siivoukseen käytän toista ohjelmaa. Leikkaan ylimääräiset piisien aluista ja lopuista ja poistan rätinät ohjelmassa olevalla suodattimella. Itselläni on Acon Acoustica niminen ohjelma joka maksoi noin 40 dollaria. Joku muu ohjelma voi olla yhtä hyvä mutta kun en ole muita kokeillut.
Lopuksi poltan Wav-tiedostoista musiikki-cd:n tai/ja muutan ne MP3:ksi.
Kyllä siinä yksi ilta menee levyä kohden joten ei kannata siirtää levyjä jotka on jo julkaistu CD:nä. - ubsista
USB-liitäntäinen levari maksaa noin 180 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918