Tervehdys!
Olisi tuolla kaapissa 1.8t koneeseen lastu joka oli autossa ostohetkellä asennettuna, mutta jonka otin eräänä päivänä autosta pois ihan koemielessä ja auto joutui aika pahaan kolariin (en ajanut itse) ja näin ollen tuo chippi jäi tarpeettomaksi. Meillä on perheessä toinen vastaava auto, pari vuotta uudempi, jossa on jo myös lastu, eli tuolle en keksi mitään käyttöä. En osaa sanoa minkä tehtaan tekele tuo on, koska kuten mainitsin oli se autossa jo ostohetkellä asennettuna. Samanhenkisiä autoja ne molemmat olivat. Omassani 190hv/290nm on ilmoitettu olevan ja eihän vakiosta ja chipatusta voi kyllä edes puhua samana päivänä.
Kuuntelen tarjouksia, en osaa mitään hintaa määritellä enkä anna mitään takuuta sopivuudesta. Kone oli 1.8t, auto vm-98 Passat farmari ja vaijerikaasullinen. Chippi on pakattu punaiseen rasiaan ja mukana on asennuspihdit. Noissahan on yleensä tapana se, että ensin kolvataan ns. pohja johon vakio tai teholastu voidaan "tipauttaa", mutta sitäkään ei ole pakko tehdä, mutta jos hommaa pohjan ei tarvitse alkaa kolvaamishommiin enää uudestaan. Aika tarkkaa hommaa se itse kolvaushomma on, seurasin vierestä kun toiseen autoon operaatio tehtiin tampereella, mutta ihan itse tehtävissä pieninokkaisella kolvilla(Avaimia ei saa unohtaa virtalukkoon). Eli tällainen sekava tarina. Jos joku on kiinnostunut niin tarjouksia vaan tulemaan...
Tarjoukset/kyselyt [email protected]
1.8T Lastu myytävänä
LastuMake
2
1325
Vastaukset
- volkkarit
tarjoan 75 euroa koska asennustakin on.
- Kaverinauto
Juujuu et ajanut. Kaveri ajoi.
Myös katsastuksen viedään aina kaverin autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822