moikka. :)

-neitykkä-

pienet jännitykset on päällä..tän viikon lopussa tai ens viikolla vois testailla.. pistoksia välillä alamahassa.. en tiiä.. helistin kalenteri näyttää et viikkoja olis 3 1... jos siis olisin raskaana. Muita jännittäjiä?? :)

20

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

olis yksi. =) Mulla pitäis menkkojen alkaa (toivottavasti ei ala!) viikonloppuna tai ihan viimeistään alkuviikosta. Oireita on enemmän kuin koskaan; turvotus, väsymys, pahoinvointi iltasella, nippailut oikealla alavatsalla, pääkipu, palelu. Että näin...melkein kaikki raskausoireet löytyy. =) Enkä ole niitä hakemalla hakenut. Ennen menkkoja mulla ei koskaan ole tälläistä ollut, että jos ne nyt sitten alkaa, niin olen erittäin erittäin pettynyt!!

Olen tosi kärsimätön ihminen, joten nää on tuskaisia päiviä!

• no,

sullahan on paljon oireita!! ..ja jos ei viel yleensä oo mitää.. mulla nyt ei oo sillee mitää erityistä..ehkä se on mun yks oire! :D just toi ajoittainen nippailu ja väsymys ehkä.. Millon aattelit testailla?? :)

• Pelkään vain,
        no, kirjoitti:

sullahan on paljon oireita!! ..ja jos ei viel yleensä oo mitää.. mulla nyt ei oo sillee mitää erityistä..ehkä se on mun yks oire! :D just toi ajoittainen nippailu ja väsymys ehkä.. Millon aattelit testailla?? :)

että olen kuvitellut ne oireet tai lähinnä saanut aikaan ne pohtimalla asiaa. Toisaalta ei väsymystä tai päivittäistä pahaa oloa kai pysty kuvittelemaan. =)

Testailla ajattelin vasta ens viikon lopusta, jos sinne asti jaksan odotella. Näkyis silloin varmemmin se mahdollinen plussa. Jos kärsimättömyys iskee, niin jo su. Tosin tiedän ettei silloin pitäisi vielä mitään testeissä näkyä...

No, tässä voi vielä menkatkin sitä ennen alkaa...että en vielä kilju riemusta!

TSemppiä sulle!! Pidetään peukkuja, että tässä kierrossa tärppäis!!

• mulla

kanssa jännää! laskurin mukaan mulla olis rv4 1 nyt, menkkojen olis pitänyt alkaa eilen mutta en oo uskaltanu edes toivoa vielä. ennenku tietty tänne taas eksyin :)

ihmettelen tota testipakettia ja luen näitä viestejä vaan vaikka se ei mitään mielenrauhaa tuokkaan.. pitää varmaan vaan testata!
      aamulla.

• Bumble-B

..mutten edes tiedä miks. Jännitän että koska menkat alkaa ja jännitän että jos ne ei alakkaan vaan on sattunu vahinko. :) Mahdollisuus on aika minimaalinen mutta se kuitenkin on olemassa, kun ilman suojaa on seksiä harrastanut. Oviksesta ei tietoakaan ja kp35 menossa joten ei tässä tiedä yhtään miten käy. Jos ei menkat sunnuntaina viimeistään ala niin sitten testaan. Vähän menkkamaisia tuntemuksia on mutta melko lieviä ja valkovuotoa tulee reippaanlaisesti. Ja kovasti muka väsyttää ja omituinen heikko olo ollut monta päivää. Taidan taas kuvitella ja ajatella asiaa ihan liikaa. :) Nyt se oireiden kuvittelu sitte taas alkaa.. Hohhoijaa. :)

• jännitän kovasti paljon...

Meillä yritystä takana 9kk, molemmilla on vehkeissä pienoista vikaa todettu, mutta niistä nyt en ala ruikuttamaan koska eivät ole ymmärtääkseni ylitsepääsemättömiä vikoja, anyways...söin juuri kolme kuukautta keltarauhashormooneja palauttamaan kierron kuntoon ja nyt odottelen ekoja menkkoja niiden jälkeen...eilen piti alkaa, jos laskee keltarauhashormoonien aikaisen kierron mukaan. Masu kipiä välillä, enteilis menkkoja, mutta katsotaan nyt...mä ainakin toivon niin kovasti ettei täti tule kylään. Saisin alkaa hoivaamaan mun omaa pientä salaisuutta, kantamaan mun pikkuista aarretta. Mutta jos ei tälläkään kertaa, niin mä ajattelen sen niin, että hän katselee meitä tuolta pilven reunalta ja laskeutuu alas meidän luoksemme kun hän on valmis kohtaamaan tämän maailman yhdessä meidän kanssa. Onneksi meillä on nyt kotona pieni hauvavauva, hän edes vähän lievittää kuumetta! :) Kirjoitelkaa tytöt tähän samaan ketjuun kun alatte testailemaan...jännätään yhdessä!! :)
        Terkuin: neiti 22 ja sen hauva 4kk :D

• Bumble-B
        jännitän kovasti paljon... kirjoitti:

Meillä yritystä takana 9kk, molemmilla on vehkeissä pienoista vikaa todettu, mutta niistä nyt en ala ruikuttamaan koska eivät ole ymmärtääkseni ylitsepääsemättömiä vikoja, anyways...söin juuri kolme kuukautta keltarauhashormooneja palauttamaan kierron kuntoon ja nyt odottelen ekoja menkkoja niiden jälkeen...eilen piti alkaa, jos laskee keltarauhashormoonien aikaisen kierron mukaan. Masu kipiä välillä, enteilis menkkoja, mutta katsotaan nyt...mä ainakin toivon niin kovasti ettei täti tule kylään. Saisin alkaa hoivaamaan mun omaa pientä salaisuutta, kantamaan mun pikkuista aarretta. Mutta jos ei tälläkään kertaa, niin mä ajattelen sen niin, että hän katselee meitä tuolta pilven reunalta ja laskeutuu alas meidän luoksemme kun hän on valmis kohtaamaan tämän maailman yhdessä meidän kanssa. Onneksi meillä on nyt kotona pieni hauvavauva, hän edes vähän lievittää kuumetta! :) Kirjoitelkaa tytöt tähän samaan ketjuun kun alatte testailemaan...jännätään yhdessä!! :)
        Terkuin: neiti 22 ja sen hauva 4kk :D

Meilläkin tärppäs ekalla kerralla heti kun taloon tuli kisuvauva, kaikki energia ja keskittyminen meni kissan hoivaamiseen ja hellimiseen niin että raskautuminen tapahtui ihan vahingossa. Ehkä teilläkin jos keskitätte kaiken energian koiruliin ettekä edes ajattele vauvoja? :)

Mikset sie hyvä ihminen testaa jos menkat jo myöhässä? :) Vaikka onhan se parempi mitä pitempään jaksaa odotella mutta mä en kyllä malttais sun tilanteessa päivääkään enää. :)

• leikin kolmen
        Bumble-B kirjoitti:

Meilläkin tärppäs ekalla kerralla heti kun taloon tuli kisuvauva, kaikki energia ja keskittyminen meni kissan hoivaamiseen ja hellimiseen niin että raskautuminen tapahtui ihan vahingossa. Ehkä teilläkin jos keskitätte kaiken energian koiruliin ettekä edes ajattele vauvoja? :)

Mikset sie hyvä ihminen testaa jos menkat jo myöhässä? :) Vaikka onhan se parempi mitä pitempään jaksaa odotella mutta mä en kyllä malttais sun tilanteessa päivääkään enää. :)

Kultaisen noutajan kanssa (6v, 5v. ja 1v.), ja hauskaa on! Ei tule koko ajan ajateltua mahdollista raskautta.

• neiti22 ja hauvavauva
        Bumble-B kirjoitti:

Siis jos multa kysyttäis niin mähän olisin jo testannut aika päiviä sitten, mutta kun mies toppuuttelee ja onhan se oikeassa...mulla kerran on kierto millainen sattuu (senhän takia söin tuon hormoonikuurinkin) niin ei parin päivän myöhästely vielä välttämättä merkkaa mitään. Ja minä kun hätähousu olen, olen ostanut niitä testejä tän vajaan 10kuukauden aikana tukuttain ja aina se täti sieltä tulee heti seuraavana päivänä negan jälkeen. Mä yritän nyt kerrankin kuunnella tuota kaksilahkeista ja olla kärsivällinen, sovittiin että maanantaina testataan, jos tarvis! :)

Ihanaa kuulla kannustavia sanoja...ja kyllä tuohon karvaiseen vauvaan on niin paljon tuhlattu rakkautta ja ajatuksia, että tämä on nyt oikestaan eka kerta hänen syntymänsä jälkeen, kun taas nousee kuume oikein kunnolla. Oli rentouttavaa kyllä kun sai ajatukset hetkeksi muualle ihmisvauvoista...mutta täällä sitä taas ollaan! ;D Mä olen ihan mahdoton!

Mutta jännäillään...

• iines*

täällä edelleen jännätään! nyt kp 50/40-41 ! lauantaina aion testata....

• neiti 22

Kirjoittelethan sitten hetimiten kun kerkiät, että miten kävi!! :) Mua jännittää sun puolesta!

• Rouva 25
        neiti 22 kirjoitti:

Kirjoittelethan sitten hetimiten kun kerkiät, että miten kävi!! :) Mua jännittää sun puolesta!

sitten heti miten kävi. Täällä meitä sun puolesta jännääjiä näköjään piisaa :)

• iines*
        Rouva 25 kirjoitti:

sitten heti miten kävi. Täällä meitä sun puolesta jännääjiä näköjään piisaa :)

eilen testasin (kp53/40-41) ja nega tuli.... =(
        uutta yritystä vaan....tosin eipä ne menkat oo vieläkään alkanu eli odotellaan....

• alkup.

tilanne nyt se että jotain ruskeeverilimaa on nyt eilen ja tänää tullu ja mahaviiltoja ja pistoksia että vielä jännäillään josko ois sitä ns.kiinnittymisvuotoa. Aikooko ne menkat muka nyt jo tulla..? :( toivottavast ei! :)

• menkathan

ne sieltä alkoivat. =( Kirjottelin tuossa ylempänä (taisi olla toinen viesti), että mulla oli "kaikki" raskauden oireet...vaan kuinkas silti kävikään, menkat alkoivat jälleen. Taisi olla alitajunnan aiheuttamia. Ihme vaan, että pahaa oloakin pukkas päivittäin. No, ei voi kuin surkutella hetken ja jatkaa taas yrittämistä!

Tsemppiä ja parempaa onnea muille!!

• neiti 22

Tänään alko, mut no worrys, yritystä jatketaan ja onhan meillä tuo karvainen kaveri sitten mitä saa palluttaa! :)

Tsemppiä Plikat!!! :)

• -neitykkä-
        neiti 22 kirjoitti:

Tänään alko, mut no worrys, yritystä jatketaan ja onhan meillä tuo karvainen kaveri sitten mitä saa palluttaa! :)

Tsemppiä Plikat!!! :)

vielä oo alkanu, mut pientä ruskeeta vuotoa nyt jo neljättä päivää..mut ei mahan turvotusta niinku aina menkkoja ennen ja aikana... saa nähä kuin käypi...!

• Neiti 22
        -neitykkä- kirjoitti:

vielä oo alkanu, mut pientä ruskeeta vuotoa nyt jo neljättä päivää..mut ei mahan turvotusta niinku aina menkkoja ennen ja aikana... saa nähä kuin käypi...!

että menkat alko...kesti ne sitten oikeen sen eilisen illan. Yöllä ei ole enää tullut mitään eikä koko aamuna. SE eilinen oli kyllä sellaista rusehtavaa ja niukkaa, mutta mulla välillä alkaa menkat sellaisella hailakammalla ja niukalla vuodolla, joten en ihmetellyt sitä eilen, mutta että nyt ne sitten loppus (mulla kestää menkat 5-7 päivää). Hohhoijaa...taitaa olla aika varata paikka pimppitohtorille. Blaah...
        Mut jännäilen teidän muiden puolesta vielä!!!! :D

ps. ja onneksi tänään illalla tulee lohdutukseksi hyvä putki sarjoja!! Sohva kutsuu siis! ;)

• -neitykkä-
        Neiti 22 kirjoitti:

että menkat alko...kesti ne sitten oikeen sen eilisen illan. Yöllä ei ole enää tullut mitään eikä koko aamuna. SE eilinen oli kyllä sellaista rusehtavaa ja niukkaa, mutta mulla välillä alkaa menkat sellaisella hailakammalla ja niukalla vuodolla, joten en ihmetellyt sitä eilen, mutta että nyt ne sitten loppus (mulla kestää menkat 5-7 päivää). Hohhoijaa...taitaa olla aika varata paikka pimppitohtorille. Blaah...
        Mut jännäilen teidän muiden puolesta vielä!!!! :D

ps. ja onneksi tänään illalla tulee lohdutukseksi hyvä putki sarjoja!! Sohva kutsuu siis! ;)

sulla(kin?) olla jotain kiinnittymisvuotoa...!! :)

• usko...
        -neitykkä- kirjoitti:

sulla(kin?) olla jotain kiinnittymisvuotoa...!! :)

et on mitään muuta...kyl ne sieltä ne menkat tulee kohta ja ryminällä...tää on vaan tämmöstä jotain...jotain...emmä tiiä, mut kyl nyt taas tuli niin menkkanen olo, et olen ihan 100 varma, et alkavat kunnolla vielä tän päivän aikana. Mut sit vaan puputellaan ensi viikosta eteenpäin taas niin maan perusteellisesti!! Mikäs sen mukavampaa! :)

Kerro heti kun teet testin tms...jännittävää! :) Pidän peukut pystyssä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe