Itselläni on siis Soneran liittymä ja vanha -joskin toimiva - Nokian puhelin. Laskeskelin tuossa, että viimeiseltä kahdelta vuodelta laskut ovat olleet keskimäärin 39€/kk. Ja olen puhunut noin jotakuinkin 4-5h ja 50-70 viestiä kuukaudessa.
Jos nyt otan tämän Nokia N93 Elisan kytkyllä (250min/100 tekstaria/25Mt dataa kuukaudessa) hinnaksi tulee tämä 43,89€/kk. Uskon, että tämä keskimääräinen 5€ kuukausittainen hintaero tuskin minua vie konkkaan. Ja myöskään tuo 250min varmaankaan ei useasti välttämättä tule ylittymään.
Paperilla katsottuna ei siis ole mitään järkeä pitää nykyistä liittymä/puhelin -yhdistelmää. Mietin vaan, että periaatteessa näyttää liiankin hyvältä tämä kytky, mutta mikä tässä muka voi kusta vai voiko? Tiedän, että se sitoo 2 vuodeksi, mutta onko jotain perustavanlaatuisia ongelmia kokemuksen perusteella mitä kytkykauppa on tuonut esiin?
Nokia N93 ja Elisan kytky
4
1398
Vastaukset
- kannattais
kilpailuttaa muutkin operaattorit kuin pelkästään sonera ja elisa on halvempiakin
- Ei ole jos tuohon luottaminen
DNA:ta en taasen edes huoli vaikka sitä suosittelisikin. Tuo palvelu tyrkyttää tuota Elisan pakettia mitä harkitsin jo ennen. Jostain syystä nuo Saunalahdet eivät ole tuon mukaan niin edullisia miltä ehkä näyttävät.
- Nuka82
Mä laskin tarkkaan parilta kuukaudelta mun puheluiden minuuttimäärät ja viestimäärät, ja valkkasin sitten sopivan liittymän. Ei kai siinä voi hävitä jos ei ala yhtäkkiä puhumaan enempää tai vähempää kuin yleensäkään.
Jos kilpailutat, niin muista että paketit on todella erilaisia! Joudut laskemaan monella eri tapaa nuo puhelusi jos haluat olla varma.
Ja kaikkia kehottaisin menemään testaamaan puhelinta liikkeeseen, että se on varmasti omanlainen. Sitä joutuu pitämään sen 2v kuitenkin, eroon on aika hankala päästä ennen sitä.- Elisa N93 ;)
Oon tutkinu noita itse ja sitten kattelin tuolta www.gsmvertailu.fi ja Elisaa se tyrkyttää melkein kaikissa tapauksissa. Ei siinä, mielummin Elisan liittymällä otankin.
Sitä 2 vuotta olen lähinnä miettinytkin, mutta en tiiä.. tällä hetkellä olisin kallistumassa juuri tuon N93 puoleen. Vaikkakaan ihan varma en ole tarvinko tosiaan sitä kaikkea mitä se tarjoaa. Mutta toisaalta hyvä kamera on ok sekä netin käyttö myös ja kun tuossa pystyi vielä noita pdf:iä ym. katseleen niin avot. Mutta saa nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875