Mikä on suosikkisi Juanesin videoista ja miksi?
Mä tykkään Es por tí -biisin videosta koska
a) hänellä on sopivasti päällä :)
b) silmät näkyy hyvin / kuvattu tarpeeks läheltä, varsinkin alussa
c) ja tietty koska biisikin on hyvä!
Mi Sangre Tour Edition DVD:llä on Juanesin haastattelu - siitä tykkään myös, koska hän on siinä niin hauska.
Ootteko muuten huomanneet, että Fijate Bien biisin videossa Juanesin silmät on siniset? Mitäköhän varten? *ihmettelee*
Lempivideosi?
5
783
Vastaukset
Minunki suosikki taitaa olla Es por tí -biisin video.. syyt ovat melkeinpä samat kuin sinulla..
"a) hänellä on sopivasti päällä" - totta puhut...
"b) silmät näkyy hyvin / kuvattu tarpeeks läheltä, varsinkin alussa!" - tääkin kohta on totta, mutta lisäisin tuohon myös sen että suu/hymynkareet näkyy hyvin (kuten oon maininnu JEF:ssä, niin oon ihastunu siihen hymyyn)..
"c) ja tietty koska biisikin on hyvä! " - ja tääkin on tosi..
eli samoilla linjoilla ollaan..
Tuosta Fijate Bien-videosta.. Huomasin omassa videossa kans sen, että osapaikoin näkyy siinä silmät sinisinä, mutta ku kokeilin värikorjausta muutamaan still-kuvaan, niin niissä muuttui normaaliksi.. elikkä uskosin että toi sininen paita ja valostus aiheuttaa sen, että silmät ottavat sinistä väriä.. (tuota värien "sieppausta" tapahtuu melko usein muuallakin..)- akkavaris
Yhdyn edellisiin kirjoittajiin. Onhan sitä mukava katsella komeaa artistia ja kuunnella korvia hivelevää ja sydämellä tehtyä musiikkia. Syksyyn on vain vielä niin pitkä aika... sitä odotellessa kuunnelllaan ja katsellaan vanhaa tuotantoa. Siihen ei edes kyllästy.
- vvv
Kyseisessä videossa herran kroppa on aikas herkullisen näköinen, käsivarret, rinta ja peppu.. nam!
- kristall
Volverte a ver -video on minusta kaunis. eli ehkäpä se on lemppari. toinen lemppari on Mala Gente.
ja Es por ti on kyllä kieltämättä hyvä just niistä syistä mitä jo luettelitte:)
tähän voisin kyllä luetella melkein kaikki videot...La paga -video on vielä pakko mainita, se on semmonen mistä tulee hyvälle mielelle.
no, nyt en sano enempää:D mutta Juanesin kohdalla on mahdotonta valita yhtä kappaletta tai videoo, kun kaikki on niin hyviä...! - fan desde -03
Kuten tuli tuonne äsken toiseen kohtaan kirjoitettua, niin valitsisin nyt kauniin Para tu amor -kipaleen. Videossa on tunnelmaa, koska Juanes on elementissään, yleisö on täysillä mukana, video aika hienosti editoitu (mm.sävyt) ja siitä vain yksinkertaisesti pääsee oikeaan tunnelmaan. :) Videota voisin kuvailla yhdellä sanalla: auténtico.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009