Lempivideosi?

sopivastipuhuva

Mikä on suosikkisi Juanesin videoista ja miksi?

Mä tykkään Es por tí -biisin videosta koska
a) hänellä on sopivasti päällä :)
b) silmät näkyy hyvin / kuvattu tarpeeks läheltä, varsinkin alussa
c) ja tietty koska biisikin on hyvä!

Mi Sangre Tour Edition DVD:llä on Juanesin haastattelu - siitä tykkään myös, koska hän on siinä niin hauska.

Ootteko muuten huomanneet, että Fijate Bien biisin videossa Juanesin silmät on siniset? Mitäköhän varten? *ihmettelee*

5

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minunki suosikki taitaa olla Es por tí -biisin video.. syyt ovat melkeinpä samat kuin sinulla..
      "a) hänellä on sopivasti päällä" - totta puhut...
      "b) silmät näkyy hyvin / kuvattu tarpeeks läheltä, varsinkin alussa!" - tääkin kohta on totta, mutta lisäisin tuohon myös sen että suu/hymynkareet näkyy hyvin (kuten oon maininnu JEF:ssä, niin oon ihastunu siihen hymyyn)..
      "c) ja tietty koska biisikin on hyvä! " - ja tääkin on tosi..
      eli samoilla linjoilla ollaan..

      Tuosta Fijate Bien-videosta.. Huomasin omassa videossa kans sen, että osapaikoin näkyy siinä silmät sinisinä, mutta ku kokeilin värikorjausta muutamaan still-kuvaan, niin niissä muuttui normaaliksi.. elikkä uskosin että toi sininen paita ja valostus aiheuttaa sen, että silmät ottavat sinistä väriä.. (tuota värien "sieppausta" tapahtuu melko usein muuallakin..)

      • akkavaris

        Yhdyn edellisiin kirjoittajiin. Onhan sitä mukava katsella komeaa artistia ja kuunnella korvia hivelevää ja sydämellä tehtyä musiikkia. Syksyyn on vain vielä niin pitkä aika... sitä odotellessa kuunnelllaan ja katsellaan vanhaa tuotantoa. Siihen ei edes kyllästy.


    • vvv

      Kyseisessä videossa herran kroppa on aikas herkullisen näköinen, käsivarret, rinta ja peppu.. nam!

    • kristall

      Volverte a ver -video on minusta kaunis. eli ehkäpä se on lemppari. toinen lemppari on Mala Gente.
      ja Es por ti on kyllä kieltämättä hyvä just niistä syistä mitä jo luettelitte:)

      tähän voisin kyllä luetella melkein kaikki videot...La paga -video on vielä pakko mainita, se on semmonen mistä tulee hyvälle mielelle.

      no, nyt en sano enempää:D mutta Juanesin kohdalla on mahdotonta valita yhtä kappaletta tai videoo, kun kaikki on niin hyviä...!

    • fan desde -03

      Kuten tuli tuonne äsken toiseen kohtaan kirjoitettua, niin valitsisin nyt kauniin Para tu amor -kipaleen. Videossa on tunnelmaa, koska Juanes on elementissään, yleisö on täysillä mukana, video aika hienosti editoitu (mm.sävyt) ja siitä vain yksinkertaisesti pääsee oikeaan tunnelmaan. :) Videota voisin kuvailla yhdellä sanalla: auténtico.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe