mitä mieltä te ootte siitä kun mustalaisnainen menee yhteen suomalaisen miehen kans ja perustavat perheen. saako se nainen saman arvon kun semmonen nainen kenellä on mustalaismies miehenään. eikai se nainen siitä muutu vaan kun on tehny semmosen päätöksen. hän elää sitä samaa elämää kun enne ja käyttää mustalais vaatteita ihan kun enne.
mitä mieltä ...
3
556
Vastaukset
- emma
sehän on sun ihan oma asia kenenkaa perustat perhettä ja kenenkaa et. ei se kuulu kellekää. et sä siitä varmaan muutu ja voi elää ihan sitä samaa elämää mitä oot ennen elänyt tietenkin onhan siinä vähän eroja elää kaaleenmiehen kaa. mutta mä toivon sulle ihan vaan kaikkea hyvää ja onnea sun elämälle.
- sssssssssssssssssjjkk
Mun yks sukulainen on yhessä mustalaisnaisen kaa ja onhan noi ollu jo ties kuin mont vuot yhes ja on edelleenki.. Ei kai sitä nyt tarvii ruveta itteään muuttelee. Ku on vaa sellai ku on
- nainen**
eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. itse tiedän montaki mustalaisnaista keillä on "valkolainen" miehenä. eikä heidän elämä - eikä itse nainen - ole siitä mihinkään muuttunut. ihan samanlailla pukeutuvat ja ihan samanlailla ovat perheen ja ystävien kanssa tekemisissä kun aina ennenkin. tapoja ei myöskään ole heitetty penkin alle. se minkälaisen arvon nainen siippansa kanssa saa, onkin sitten toinen asia, siinä on niin monta tekiää että sitä on aika mahdoton alkaa tässä arvailemaa, minkälaisen arvon kukakin kenenkin miehen kanssa saa. päällimmäisenä tuo riippuu ihan siitä minkälaisen kumppanin on löytänyt. ja varmaan jokaisen vanhimmatkin kuitenkin toivoo, että oma lapsi löytää itselleen mieluisan kaverin jonka kanssa on onnellinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534220Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal773900- 703398
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963310Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022329- 352198
- 242079
- 362069
- 382039
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231944