mulla on arabian_astiasto sellainen kukka aiheinen on ns.maitokannu sekä kahvikupit ja asettit 12 hengen kattaus.sokerikot ja kermakot on myös tallella,olisikohan näillä mitään arvoa vai heitänkö pois???nämä on josku ennen sotia valmistettu.
arabian astiasto
15
1854
Vastaukset
- neitiaurinko
Käyppä kattelemassa huutonetissä siellä on astioita myynnissa.nappaa kuva ja eikun .tarjolle vain
- yks
Älä ihmeessä roskiin heitä, ANNA MULLE!
- ara
Arabian astiastoilla on aina suuri kysyntä ja kivasti rahaakin niistä saa. Ne on monelle keräilykohteita. Jos et halua niitä, myy vaikka kirpparilla, mutta suosittelisin, että pitäisit ne itse ja laittaisit lasivitriiniin esille.
- mahd. ostaja
Kerro vähän lisää, minkälainen kukka, väri yms
minkäläinen leima löytyy pohjasta-löytyykö
mitään? Missä kunnossa astiat on? Täysin ehjiä?
Onko paloja pois? Säröjä? - mahd.ostaja
Kerro lisää! Minkälinen kukka, väri?
Onko ehjiä? Onko jotain leimaa pohjassa?- epro
pohjassa leima jossa kuva tehtaasta missä on korkeasavupiippu ja alla teksti arabia 19.kukkaset on keltaiset oliskohan päivänkakkara ja sinisiä varmaan sinivuokko ja punainenkukka nuppu ne on kimpussa.kupin toisella sivulla on pelkästään keltainen kukka.oliskohan tosjaan näillä jotakin arvoa?
- mahd.ostaja
epro kirjoitti:
pohjassa leima jossa kuva tehtaasta missä on korkeasavupiippu ja alla teksti arabia 19.kukkaset on keltaiset oliskohan päivänkakkara ja sinisiä varmaan sinivuokko ja punainenkukka nuppu ne on kimpussa.kupin toisella sivulla on pelkästään keltainen kukka.oliskohan tosjaan näillä jotakin arvoa?
Jos astiasto on täysin ehjä, ei säröjä, ei paloja
pois mistään, voit saada siitä tosi hyvän HINNAN
Suosittelen sua käymään jossain antiikkiliikkeessä
tai osto-ja myyntiliikkeessä ja otat kupin tai
kannun mukaan ja kysyt mikä astiaston arvo on?
ns. savupiippuleima tarkoittaa vuodesta 1935-
eteenpäin, sarjan nimeä en myt muista, mutta
tiedän kyllä mistä on kysymys
Suosittelen että arvioitutat astiaston ja harkit
set sitten vasta mitä sille teet :)))) - epro
mahd.ostaja kirjoitti:
Jos astiasto on täysin ehjä, ei säröjä, ei paloja
pois mistään, voit saada siitä tosi hyvän HINNAN
Suosittelen sua käymään jossain antiikkiliikkeessä
tai osto-ja myyntiliikkeessä ja otat kupin tai
kannun mukaan ja kysyt mikä astiaston arvo on?
ns. savupiippuleima tarkoittaa vuodesta 1935-
eteenpäin, sarjan nimeä en myt muista, mutta
tiedän kyllä mistä on kysymys
Suosittelen että arvioitutat astiaston ja harkit
set sitten vasta mitä sille teet :))))astasto on täysin ehjä tuskin juurikaan käytetty,olipa hyvä että tänne kyselyn laitoin enkä heittänyt heti pois.kiitoksia vaan neuvoista,toki voin myydäkkin astiaston jos jotakin kiinnostaa.
- mahd.ostaja
epro kirjoitti:
astasto on täysin ehjä tuskin juurikaan käytetty,olipa hyvä että tänne kyselyn laitoin enkä heittänyt heti pois.kiitoksia vaan neuvoista,toki voin myydäkkin astiaston jos jotakin kiinnostaa.
Heips! Oletko päättänyt myytkö vai pidätkö
astiaston? Jos haluat luopua siitä-niin paljonko
pyydät astiastostasi? - mahd.ostaja
mahd.ostaja kirjoitti:
Heips! Oletko päättänyt myytkö vai pidätkö
astiaston? Jos haluat luopua siitä-niin paljonko
pyydät astiastostasi?Hei! Jos olet luopumassa siitä, voisitko soittaa
mulle: puh.040-5860684/Pirjo
KIITOS!!!
- ostaja
Ostan mielelläni astiaston pois. Tarvitsen n 12 hengelle astiastoa ja varsinkin jos on vanhaa, se kiinnostaa.
- kiki
Älä myy niitä kenellekään ennen kuin olet saanut jonkun asiantuntijan arvion. Vaikka niillä ei olisi sinulle mitään arvoa, niin ostajalle on. Olen joutunut näkemään hyvin läheltä "jobbareiden" toimintaa, joka on raakaa ja kovaotteista. Ja jobbarit tekevät rahaa hyväuskoisilla myyjillä.
- ara
Täydellinen kahviastiasto on arvokas asia. Olisin ikionnellinen, jos minulla olisi sellainen. Uskon, että kadut myöhemmin, jos myyt. Voithan silti pyytää hinta-arvion asiantuntijalta, jotta tiedät aarteesi arvon. Käytä tuota aarrettasi, vaikka juhla-astiastonasi esim. synttäreillä. Muulloin laita ne näyttävästi esille.
- ulkosuomalainen
Kuten monet ovat aikaisemmin todenneet, niin myy pois, jos itse et halua tätä arvokasta kahviastiastoa säilyttää. Katsoin huvikseni huutonetistä, ja melkoisia hintoja oli maksettu pienemmistäkin astiastoista. Älä myy halvalla, vaan ota selville käypä hinta. Joka on melkoisen suuri.
- epro
eräs arvioi astiastoni hinnaksi,2000e-3000e välillä.olikohan ihan oikea,aika kovalta se tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693