piuhan virtalähteeseen vai ei ?
Vaatiiko GF 7600 GS
7
703
Vastaukset
- GFHFGH
KYLLÄ VAATII.
AGP kait vaatii PCIE ei tarvitse
- AGP
Mikä malli mahtaa olla tehokkain "piuhaton" AGP-kortti?
Ati x1650XP ? Löytyneekö tehokkaampaa? Itseäni lähinnä Ati kiinnostaa jossa 2 X DVI ja hiljainen tuuletin... - AGP
AGP kirjoitti:
Mikä malli mahtaa olla tehokkain "piuhaton" AGP-kortti?
Ati x1650XP ? Löytyneekö tehokkaampaa? Itseäni lähinnä Ati kiinnostaa jossa 2 X DVI ja hiljainen tuuletin...Ati x1650XT ei 'XP'...
- Mr Vain
joten se piuha ollee tarpeen. Virtalähteessä (Nexus-4090, 400 W)on muistaakseni yksi 20-pinninen piuha vapaana eli sekö laitetaan kiinni näyttikseen vai onko siihen jokin muu piuha?
Kiitokset jo muista vastauksista!Otsikon mukainen liitin/tai kaksi tulee adapterin välityksellä kiinni näytönohjaimeen.Tuo kai se yleisin vaihtoehto jos virtalähteestä ei löydy erillistä PCI-Express liitäntää..Adapteri tulee näytönohjaimen mukana jos sille tarvetta on.
Molex liitin on se mihin mm.DVD ja IDE kiintolevy tulevat kiinni.Jos vapaata Molex liitintä ei löydy löytyy kaupasta jakajia.- Mr Vain
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Otsikon mukainen liitin/tai kaksi tulee adapterin välityksellä kiinni näytönohjaimeen.Tuo kai se yleisin vaihtoehto jos virtalähteestä ei löydy erillistä PCI-Express liitäntää..Adapteri tulee näytönohjaimen mukana jos sille tarvetta on.
Molex liitin on se mihin mm.DVD ja IDE kiintolevy tulevat kiinni.Jos vapaata Molex liitintä ei löydy löytyy kaupasta jakajia.asiantuntevasta neuvosta. Huuto.netistä ajattelin sen GF 7600 GS:n ostaa tai sitten pitää huutaa Radeon x1650xt (tai mikä lie?).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497