Ps2+telkkari

Retu

Hommasin Ps2:sen eilen, ja nyt ilmeni yksi pulma. Eli miten pelit saa näkyviin telkkarissa? Siis millä kanavalla? Kyseessä on vanha TV, jossa on SCART-mallinen liitin. Kyseisellä telkkarilla ei ole ikinä katseltu videoita, enkä tiedä mikä se videokanava oikein on. (eli missä pelit näkyy)
Konsolissa ei ole vikaa, pelit toimivat toisella telkkarilla hienosti. Auttakaa, jos tiedätte miten oikean kanavan saa virittettyä vai saako ollenkaan!

4

1671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RIPE

LAITA TELKKARI KANAVALLE 0,JOS EI AUTA KYTKE PELIKONSOLI PÄÄLLE JA HAE TELKKARISTA KANAVANHAULLA OIKEA KANAVA.

• ???

TAI KOKEILE AV1 KANAVAA

• Retu
        ??? kirjoitti:

TAI KOKEILE AV1 KANAVAA

Telkkkarissa on SCART-liitin takana ja kaksi plugireikää (keltaiselle eli videolle ja valkoiselle eli audiolle) punaistahan ei pitänyt kytkeä jos monokaiutin. En siis kytkenyt. Mutta ei toimi kumpaakaan kautta, olen koettanut eri johdoilla ja eri siirtotieasetuksilla mutta ei auta. Konsoli siis toimi kyllä toisella telkkarilla, eli pääsin vaihtelemaan asetuksiakin. Mutta nyt on kaikki konstit kokeiltu ja alan olla epätoivoinen! Pitääkö todella ostaa uusi TV? Mitään AV-kanavaa siinä ei ole eikä nolla ole oikea kanava. Onko siis mahdollista se ikinä saadakaan toimimaan vai onko pakko ostaa uusi telkkari. Kyseinen TV on siis 10-15 vuotta vanha halpa Philips, onko totta kun jossain kuulin sanottavan että näistä vanhoista halpamalleista puuttuu joku osa, ja ne eivät ymmärrä näiden uusien vehkeiden päälle? (siis PS2:sen) Pleikka ykkönen kyllä toimi hyvin ihan joka kanavalla, ei siis edes tarvittu videokanavaa. (piraattikaapelilla, alkuperäisellä en tiedä) Kyseinen piraattikaapeli ei sovi PS2:seen. Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi auttaa! =)

• anki86
        Retu kirjoitti:

Telkkkarissa on SCART-liitin takana ja kaksi plugireikää (keltaiselle eli videolle ja valkoiselle eli audiolle) punaistahan ei pitänyt kytkeä jos monokaiutin. En siis kytkenyt. Mutta ei toimi kumpaakaan kautta, olen koettanut eri johdoilla ja eri siirtotieasetuksilla mutta ei auta. Konsoli siis toimi kyllä toisella telkkarilla, eli pääsin vaihtelemaan asetuksiakin. Mutta nyt on kaikki konstit kokeiltu ja alan olla epätoivoinen! Pitääkö todella ostaa uusi TV? Mitään AV-kanavaa siinä ei ole eikä nolla ole oikea kanava. Onko siis mahdollista se ikinä saadakaan toimimaan vai onko pakko ostaa uusi telkkari. Kyseinen TV on siis 10-15 vuotta vanha halpa Philips, onko totta kun jossain kuulin sanottavan että näistä vanhoista halpamalleista puuttuu joku osa, ja ne eivät ymmärrä näiden uusien vehkeiden päälle? (siis PS2:sen) Pleikka ykkönen kyllä toimi hyvin ihan joka kanavalla, ei siis edes tarvittu videokanavaa. (piraattikaapelilla, alkuperäisellä en tiedä) Kyseinen piraattikaapeli ei sovi PS2:seen. Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi auttaa! =)

jos tellussa sattuu oleen kapula, niin siinä kuuluisi olla nappula, jossa lukee AV tai vastaavaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe