on24.fi kokemuksia?

pyryguru

Onko kukaan tilannu kyseisestä firmasta mitään..? Kokemuksia? oletteko olleet tyytyväisiä toimituksiin?

78

14946

    Vastaukset

    • kerran tilasin sohvan ja toistakertaa en.Kyllä niitä pitää päästä koe istumaan ja vertaamaan riNNAKKAIN. SUOMI ON TÄYNNÄ LIIKKEITÄ MISSÄ VOI VERTAILLA.

      • Kirjahyllyn osat TULI neljättäkertaa paskana.
        Koko firma PERSEESTÄ.


    • Olen tilannut kyseisestä yrityksestä lipaston ja lasten parvisängyn. Tuli kotiovelle ja olisi saanut palauttaa jos en olis tykännyt. Mutta nämä vastasivat odotuksia, ja tilaan varmasti toistekin. Sohvan osto on tietty vähän vaativampaa, mutta tuossakin liikkeessä on paljon muutakin tavaraa kuin sohvia.

      • MITENKÄHÄN ON. KASASIN TAANNOIN LASTEN MONITOIMI SÄNKYÄ PÄIVÄN . KUN SE OLI JOTENKIN KASASSA HUOMASIN,ETTÄ YKSI LEVY OLI HALKI. SÄNKY PITÄISI PURKAA KOKONAAN,ETTÄ SEN SAISI VAIHDETTUA. TULEEKOHAN LÄHETTÄJÄFIRMASTA ÄIJÄ PURKAAMAAN JA VAIHTAMAAN KYSEISEN OSAN VAI PITÄÄKÖ TILATA POSTINJAKAJA HAKEMAAN TAKAISIN.TAITAA OLLA AIKA HANKALAA KUN SE EI MAHU EES OVESTA ULOS JA ASUTAA VIELÄ 12 KERROKSESSA NIIN EI SAA IKKUNASTAKAAN ULOS.


      • 10,5 H TÖITÄ kirjoitti:

        MITENKÄHÄN ON. KASASIN TAANNOIN LASTEN MONITOIMI SÄNKYÄ PÄIVÄN . KUN SE OLI JOTENKIN KASASSA HUOMASIN,ETTÄ YKSI LEVY OLI HALKI. SÄNKY PITÄISI PURKAA KOKONAAN,ETTÄ SEN SAISI VAIHDETTUA. TULEEKOHAN LÄHETTÄJÄFIRMASTA ÄIJÄ PURKAAMAAN JA VAIHTAMAAN KYSEISEN OSAN VAI PITÄÄKÖ TILATA POSTINJAKAJA HAKEMAAN TAKAISIN.TAITAA OLLA AIKA HANKALAA KUN SE EI MAHU EES OVESTA ULOS JA ASUTAA VIELÄ 12 KERROKSESSA NIIN EI SAA IKKUNASTAKAAN ULOS.

        kyllähän sä voit ostaa ikeasta tai vaikka askosta tavaraa jota kootessa huomaat että jotain puuttuu tai on rikki, nimimerkki kokemusta löytyy..


      • On tilattu monta kertaa ja tosi tyytyväisiä olemme. Jos ei tykkää, saa helposti palauttaa.


    • On24ssa on kiva kanta-asiakassysteemi, mulla on tilille kertynyt jo 44 euroa, ja tarkoituksena hommata sieltä myöhemmin keväällä valaisimia ja ehkä tv-taso. Muutamat tutut on tilannu, ja hyviä kokemuksia ollut.

      • Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.


      • epäileväinen kirjoitti:

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.

        Mitenköhän on? Minä en ole tilannut kyseisestä yrityksestä mitään, mutta epäilen josko yrityksillä on tänä päivänä aikaa missään foorumeissa ja chateissa viettää aikaa. Toisaalta ihmettelen, olisiko sitten parempi jos vastaukset olisivat negatiivisia? Eli hyviä kokemuksia ei saa eikä voi olla, niinkö? Tai entäpä jos negatiiviset vastaukset olisivat sitten vaikka kilpailijan kannanottoja? Samalla logiikalla?


      • epäileväinen kirjoitti:

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.

        Voi vitun paranoid. :D


    • Tilasin On24.fi -verkkokaupasta n. 2½kk sitten jakkarat. Toimitus luvattiin viimeistään 2kk kuluessa. Kun aika tuli täyteen, maksoin tilausvahvistuksen mukaisesti rahat heille, jotta tavarat ei tulisi postiennakolla. Kappas, tavaroita ei vaan koskaan näkynyt. Olin yhteydessä heihin, ja kertoivat, että tuotteiden toimittamiseen menee vielä ainakin yli 1kk. Eivät tietenkään ilmoittaneet myöhästymisestä mitään. Pyysin palauttamaan ennakkoon maksetut rahat, lupasivat maksaa viikon kuluttua. Vielä ei ole näkynyt.. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä. Harmi vaan, koska tuollaisella valikoimalla olisi kyllä selkeää tarvetta uudelle nettikaupalle, mutta hankala se on asiakkaaksi alkaa, jos eivät kykene edes tavaraa toimittamaan.

    • Tilasin sohvan sieltä 24.11, koska tavallisista liikkeistä ei olisi saanut mitään vastaavaa. Samana päivänä, tilauksen jälkeen, tuli soitto ja kiitokset tilauksesta. Ilmoitettiin että saapuu 4. tai 5.12. Sohva saapui 4.12, joten hyvin toimi. Sohva vastaa odotuksiamme.
      Seuraavaksi taidan tilata pari cd-kaappia - sama syy kun sohvan tilauksessa; mistään "tavallisesta" lafkasta en ole löytänyt yhtä hyvää vaihtoehtoa (kaappi johon menee 680 cd:tä ja maksaa 154 e).

    • On24 jakaa syksykampanjan aikana jokaiselle uudelle kanta-asiakkaalle 30 euroa (normaalisti 15 euroa).
      Rekisteröidy ja syötä koodi FJFAPRC sille varattuun paikkaan.

    • Tilattiin tv-taso, ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Kaikki toimi moitteettomasti ja nopeasti, taso tuli myös kasattuna perille, joten ei tarvinnut ite alkaa askartelemaan. Muuta ei olla tilattu, mutta ehkä tässä taas innostun. Suosittelen ainakin yhden kokemuksen perusteella.

    • Jeps.

      Täytyypä tänne nyt kirjoitella, koska itse luin näitä viestejä ennen tilaamista.
      Tilasin ON24:stä sohvan. Jouduin ensin odottelemaan sitä 2kk, koska haluamani värivaihtoehto oli myyty loppuun ennen kuin ehdin sitä tilaamaan.

      Kun tilaus oli mahdollista, niin soitin asiakaspalveluun ja kysyin, että voivatko he nyt toimittaa sohvan haluamallani värillä. Sieltä sanottiin keskiviikkona 01.02.2012 kutakuinkin näin: "Jos tilaat kahden tunnin sisällä, niin se toimitetaan ensi viikon alkupuolella."

      Ihmettelin noin tarkkoja aikoja, mutta tein päätöksen ja tilasin sohvan puolen tunnin päästä puhelusta ja aloin miettimään, tuleeko se oikeasti niin pian.

      Maanantaina, 06.02.2012, Itellan kaverit soittivat ja kysyivät milloin sohvan sopii toimittaa ja sovimme toimitusajaksi heti seuraavan tiistain, eli tämän päivän.

      Sohva tuli, kannettiin sisälle olohuoneeseen asti ja avatessani sen se oli, vastoin kaikkia pelkojani, täysin siinä kunnossa, jossa toivoin sen olevan.

      Sohva vastasi kuvia täysin ja mitään osia ei puuttunut tmv. Kiinnitin jalat sohvaan ja siirsin sen tuohon paikalleen, jossa se komeana nyt seisoo.

      Eli lyhyesti: ON24 lunasti kaikki lupauksensa, joten jäi todella positiivinen maku suuhun! :)

    • Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka kolmas viikkon yhden euron

    • GNDPHNU koodilla saa kanta-asiakastilille 15e lisää rahaa kympin sijaan. Suosittelen.
      rekisteröityminen on ilmaista ja joka 3.viikko kertyy 1e lisää tilillesi.

    • Suosittelen. Tilasin itse meikkipöydän. Ei ollut mitään ongelmia ja toimituskin oli suht nopea

    • Nyt liittymällä kanta-asiakkaaksi ON24 saat 15 euroa asiakastilillesi tällä koodilla FMECRQO.

    • Nyt liittymällä kanta-asiakkaaksi ON24 saat 15 euroa asiakastilillesi tällä uudella koodilla WFSGJDY.

    • Tilasin atk/kirjoituspöydän ON24:ltä. Pöytä tuli kuten sovittu ja on odotuksen mukainen. Laadukas pöytä kohtuu hinnalla ja on päivittäisessä käytössä. Voin suositella ja ostan varmaan itse jotain sieltä jatkossakin. Enkä ole missään tekemisissä ko. firman kanssa kuten eräs kommentoija vihjasi. Olin vähän yllättynyt negatiivisista kommenteista.

    • itse tilasin allaskaapin joka oli IHAN PASKA. ensinnäkin siinä oli putkia varten sahattu vain yläpuolelle oleva aukko mutta mitä se hyödyttää jos alatasolla ei ole aukkoa ,ei se siihen putkistojen väliin silloin mene, jouduin siis ITSE SAHAAMAAN ALATASOON KOLON jotta sain allaskaapin putkien väliin.. VITTU. ja sitten kun olimme koonnut kaapin huomasin että toinen kaapin ovista meni vinoon. siis sitä ei mitenkään saanut suoraan kun reiät oli porattu valmiiksi vituilleen siihen.. ARGH. ja laatukin paska. alkoi heti halkeilemaan ja turpoamaan..

    • En ole tyytyväinen - asiakaspalvelua ei ole ollenkaan. Tuotteet ei tule kaikki perille, jos ovat eri paketeissa. Multa loppu tilaaminen sieltä. Ei ikinä enää.

      • JOO, se on sama kuin mulla Hobby hallin kanssa. Ei ikinä enää...


    • Tilauksessa kesti yli 2kk saapua, eikä osat olleet oikeat. Asiakaspalvelusta sain nopean ja ystävällisen vastauksen ja minulle luvattiin toimittaa tilalle oikeat osat. Kuukauden päästä tuli osia, mutta jälleen vääriä.

      Tutuilla on paikasta sekä hyviä että huonoja kokemuksia, mutta itse kokemani perusteella en kyllä suosittelisi kenellekään. Jos kolmen kuukauden kuluessa tilauksesta ei tuote ole vielä käyttökunnossa, niin jossain mättää ja pahasti.

      • Sama juttu. Turha kehua ystävällisellä palvelulla, jos tuotteet ovat ala-arvoisia, tuotevalvontaa ei ole ja asiakkaalle ei korvata asiallisesti menetettyä aikaa, vaivaa ja mielipahaa.

        Suosittelen esim. siirtymätalousmaihin työkomennukselle aikoville, käy paikallisväriharjoittelusta.


    • Kyllä. Erittäin tyytyväinen. Valikoima on hyvä ja aina löytyy se mitä etsinkin. Tilasin sieltä puisen käsittelemättömän sohvapöydän. Se tuotiin minulle hetkessä, laatu hyvä ja olen suunnattoman ihastunut pöytääni vielä monen vuoden jälkeen, ja nautin siitä kuinka jäsenkassassani on kohta sen verran rahaa että voin ostaa uudelleen jotain kivaa. Kiitos vain ON24!

    • Olen tilannut pienen sivupöydän, tuli ehjänä ja oli juuri sellainen kuin odotin, kaksi kertaa joutunut perua tilauksen ja rahat ovat kyllä palauttaneet ilman mitään ongelmia.

      Nyt on tilaukseen menossa lipasto ovilla, koska mistään ei löydy vastaavaa ainakaan järkevään hintaan.

      Tähän mennessä ainakin suosittelen. :)

      • joo, minä tyhmä menin tilaamaan vaatekaapin, tuli kyllä ihan nopeasti, mutta laatu todella surkeaa: yksi nurkka oli irti ja koko kaappi vinossa.
        Palautettaessa kaappi olisi pitänyt pakata takaisin alkuperäisiin laatikoihin, mutta kun laatikoita ei saanut avata veitsellä, niin tuloksena oli vain pahvinpalasia. Joten jouduin vielä etsimään palautukseen laatikot johon pakata.

        Olen nyt palauttanut kaapin ja odottelen rahoja tilille, vielä ei ole näkynyt.

        En suosittele !!!


    • Tilasin ison lattiapeilin ja toimitus sujui mallikkaasti. Ehjänä tuli perille (oli hyvin pakattu) ja aikataulun mukaan, olisko ollut viikko siitä kun tilasin. Kaikki toimi mun kohdalla oikein hyvin, joten voin suositella.

    • Erikoinen firma kyseessä, omistajat on virolaisia.

      Osoite:

      Vankanlähde 7, 13100 HÄMEENLINNA

      Postitusosoite:

      PL 636, 20701 TURKU

      Puhelin:

      03 7411 8188

    • keittiön kaapisto

      Tilasin heinäkuussa keittiön kaapiston ON24:sta. Kun lähetys tuli oli kolmessa ovessa kuljetusvaurioita. Reklamoin asiasta. Uudet ovet luvattiin syyskuussa! Remontti oli muutenkin kesken, joten ajattelin, että asia ok. Voi odottaa siihen asti. Kun toimituspäivä läheni, tuli ilmoitus että toimitus varaosille on muuttunut marraskuun loppuun. Laitoin tulikivenkatkuisen viestin ettei käy. Toimitusta aikaistettiin marraskuun alkuun. Nyt tuli viestiä että toimitus siirtyy helmikuulle 2013!!! Soitin ja reklamoin todella kovin sanoin palvelusta. Asunto on nyt keittiön kaapin ovia vaille valmis ja seisoo tyhjillään. Minulle koituu enää pelkästään kuluja kun en saa asuntoa myyntiin parin kaapin oven takia. Lupasivat huomenna vastauksen. Sanoin että voin tarvittaessa itse mennä tehtaalle kauhkoamaan asiasta, oli se missäpäin maailmaa tahansa. Tästä edespäin en tilaa yhtään mitään kyseisestä nettikaupasta.

    • OQOZTXD koodilla saa kanta-asiakastilille 15e lisää rahaa kympin sijaan.

      • Tilasin kyseiseltä huonekalu nettikaupasta 475e tv tason, mikä oli todella huono laatuinen ja hajosi kuukauden sisällä. Niinpä tilasin toisen 320e, mutta se oli liian leveä meille. Soitin ystävällisesti ja pyysin että voisinko vaihtaa kyseisen tason edelliseen malliin ja olisin ollut valmis maksamaan välisumman. Puhelimessa oli toimitusjohtaja joka nimitteli meitä tyhmiksi koska tilattiin liian leveä taso ja kertoi että saataiisiin vain 30% takaisin eli 90e. Uusi taso maksaa yhteensä 565e. Onko se toimitusjohtaja hullu ja yrittää vedättää minulta yhteensä yli 1000e!!!???? Sanoin ettei enää kauppoja, hän ei ymmärtäny että jos hän olisi tullut vastaan niin tulevaisuudessa olisin sijoittanu enemmän kuin 1000e hänen kassaan. Olen pettynyt on24 nettikauppaan ja tulen kertomaan kaikille vastaantulijoille tapauksesta. Kyseessä ei ollut rahasta vaan ennenkaikkea asiakaspalvelusta joka oli ihan paska.


      • Mutta kuka HALUAA näiden kanta-asiakkaaksi?


    • Tilasin kyseiseltä huonekalu nettikaupasta 475e tv tason, mikä oli todella huono laatuinen ja hajosi kuukauden sisällä. Niinpä tilasin toisen 320e, mutta se oli liian leveä meille. Soitin ystävällisesti ja pyysin että voisinko vaihtaa kyseisen tason edelliseen malliin ja olisin ollut valmis maksamaan välisumman. Puhelimessa oli toimitusjohtaja joka nimitteli meitä tyhmiksi koska tilattiin liian leveä taso ja kertoi että saataiisiin vain 30% takaisin eli 90e. Uusi taso maksaa yhteensä 565e. Onko se toimitusjohtaja hullu ja yrittää vedättää minulta yhteensä yli 1000e!!!???? Sanoin ettei enää kauppoja, hän ei ymmärtäny että jos hän olisi tullut vastaan niin tulevaisuudessa olisin sijoittanu enemmän kuin 1000e hänen kassaan. Olen pettynyt on24 nettikauppaan ja tulen kertomaan kaikille vastaantulijoille tapauksesta. Kyseessä ei ollut rahasta vaan ennenkaikkea asiakaspalvelusta joka oli ihan paska.

      • Asiakassuhteen luomisesta näillä kavereilla ei ole mitään käsitystä. Rahat pois ja onnea.


    • Hyvää tavaraa! :) tilannut pari pöytää ja tosi hyviä oli ja halpoja. Kiva kun niin paljon valikoimaa.. tässä _toimiva_ alekoodi: MYBUPDZ (15e)

    • Ja jos joku halusi koodeja niin tässä myös :

      IXIHAKF

    • Minkä maalainen yritys tämä on?

      • Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin OQOZTXD saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka kolmas viikkon yhden euron.

        Tämä toimii!


    • Tuossa uusin koodi halukkaille VRINFDI Koodi tulee siis syöttää rekisteröidessä niin saa tililleen 15e.

    • itse tilattiin 2 classic sänkyä ja 2isoa vaatekaappia tuotteet hyviä mutta miinusta että joutui ostamaan erikseen pohja ritilän sänkyyn,ja toimittaessa oli kyllä pakattu todella huonosti muistaakseni toimitus kesti noin 1kk

    • Tilasin massiivipuisen vitriinikaapin SNOW-01 BL 22803, joka osoittautui VANERIkaapiksi. Sen vielä ymmärrän, jos kaappia olisi totuutta venyttämällä kuvattu puiseksi, mutta MASSIIVIpuu ei missään nimessä ole vaneria. Kaapin rakenne oli niin heikko, että koko kaappi oli aivan vino, ja ovet (joiden listat olivat puoliksi irti) eivät mahtuneet aukeamaan. Lisäksi hyllyt osoittautuivat 5 mm vanerihyllyiksi, joissa oli vain peitelista etuosassa antamassa illuusio noin sentin paksuisista puuhyllyistä. Jo parin kilon rasitus sai hyllyt taipumaan, puhumattakaan siitä että olisin laittanut kalliita astioitani tähän niin kutsuttuun astiakaappiin. En suosittele kellekään!

      • Kehotan varovaisuuteen kyseistä verkkokauppa kohtaan! Tilaukseni toimitus oli lykätty kolme kerta ja kun peruin tilaukseni rahapalautusta ei kuulunut takaisiin. Kolmen soitton jälkeen ja muutaman kirjeen jälkeen sain vihdionkin rahani tililleni takaisiin.

        Olkaa varovaisia! Älkää ostaako sieltä mitään!


      • Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Kehotan varovaisuuteen kyseistä verkkokauppa kohtaan! Tilaukseni toimitus oli lykätty kolme kerta ja kun peruin tilaukseni rahapalautusta ei kuulunut takaisiin. Kolmen soitton jälkeen ja muutaman kirjeen jälkeen sain vihdionkin rahani tililleni takaisiin.

        Olkaa varovaisia! Älkää ostaako sieltä mitään!

        Älää ostaa sieltä mitään!

        asiakaspalvelu on tyyly kuin mikään! Ei mitään kuluttajaoikeuksia! Tavara on viivästynyt, pakkaus tuli puutteellisena, tuotteen laatu on karmea! reklamatioprpsessin tuskaa on käsittämätön!

        välttäkää kyseistä kauppaa!


      • Ei enää ikinä! kirjoitti:

        Älää ostaa sieltä mitään!

        asiakaspalvelu on tyyly kuin mikään! Ei mitään kuluttajaoikeuksia! Tavara on viivästynyt, pakkaus tuli puutteellisena, tuotteen laatu on karmea! reklamatioprpsessin tuskaa on käsittämätön!

        välttäkää kyseistä kauppaa!

        Olkaa varovaisia!

        En voi olla kirjoitamatta ...
        Pitkän taistelun jälkeen ON24-verkokaupan kanssa, soitin tänään kuluttajaariitalautakunnalle. Sieltä sanottiin, että he ovat todellakin tunnettu kohde! Heistä on tehty useita ilmoituksia.
        Valitettavasti nyt ei voi mitään kun tehdä oma ilmoitus ja toivoa että saan joskus asiani käsittelyyn...


    • Itsekin jouduin hoitamaan asiani lakimiehen kautta. Vasta lakiteksti sai heidät toimimaan kuten piti. Välttäkää firmaa kuin ruttoa, tavaran laatu on ala-arvoista ja sen palauttaminen lähes mahdotonta. Liike ei ota mitään vastuuta myymästään roskasta, joka on muuten yli 2 kertaa kalliimpaa kuin muualla netissä jossa sitä myydään sen oikealla hinnalla.

    • Tilasin tyttärelleni parvi sängyn ja kokosimme sen, kunnes tuli aika laittaa pohjalevy paikoilleen. Se olikin vääränlainen. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he tilasivat tehtaalta uuden pohjalevyn. Tätä levyä sai odotella monta viikkoa. Kunnes vihdoin tänään se tuli ja kun avasin paketin, huomasin että että reäit eivät vieläkään täsmää. Sen jälkeen huomasin paketin päällä olevan tarran jossa on aivan erilaisen sängyn kuva kuin meidän sänky. Lisäksi koodi oli ihan eri kuin sängyn ohjekirjassa. Nyt sitten odotan miten tästä eteenpäin. Otin taas asiakaspalveluun yhteyttä ja he sieltä kyselivät vielä lisätietoja. Nyt vain odottelen mitä he vastaavat kun pyysin jotakin hyvitystä ja aiomme nyt sitten yrittää porata itse reiät oikeisiin kohtiin pohjalevyyn. En jää enää odottelemaan, tulisiko ensi kerralla kenties sattumalta oikea pohjalevy. Tyttömmekin haluaa jo päästä uuteen sänkyynsä nukkumaan, joka on ollut yli kuukauden jo koottuna, mutta ilman pohjalevyä. Mutta varmaa on etten tilaa kyseisestä paikasta enää mitään jatkossa.

      • Älä missään nimessä osta ON24-nettikaupasta mitään!

        Ovat useassa mustassa listassa. Konkurssikypsä!
        Yrittävät saada rahaa asiakkailta ja käyttää katetta hyväkseen.

        Pysyy kaukana!


    • Tein viime viikolla pienen tilauksen, jonka olisi määrä tulla ennen joulua.
      Virostako ne tavarat tulee ???
      En olis tilannut, jos oisin tiennyt.
      En luota heidän laatuunsa, mutta yksi kuva valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa !

    • on24.ee sivulta saa ostettua ilman suomilisää

    • Paljon on sivuilla tavaraa, mutta jos takuu ei toimi niin taidan tilata muualta.

    • Balttian "laadussa" on vielä vahvasti mukana neuvostoliittoa. VIELÄKIN.

    • Tilasin kyseisestä firmasta sohvan, kaapin ja naulakon. Palvelu oli ystävällistä ja he lähettivät pyynnöstä jopa testikankaat sohvaa varten kun en osannut kangasta weppikuvien perusteella päättää.

      Toimitus oli lisäksi suht halpa. Koodilla EAITMYR sai jonkun alennuksen tilauksen yhteydessä.

    • Tilasin TV-tason CHICAGO SM-71791 .Kokoaminen onnistui hyvin ,kunnes oli aika laittaa LED-valoilla varustettu kansi päälle .Kannessa ei ollut riittävän suurta tilaa porattuna LED-valojen liittimelle ja johdolle.Kansi jäi koholle toisesta päästä eli vinossa koko päällys,johto ja liitin välissä.Tein reklamaation kuvineen ON24.Lähettivät maahantuojalle reklamaationi ,josta todettiin kaiken olevan kunnossa.Maksoin tasosta yli 600 euroa.Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ?

    • Kiinnostaisi yksi hyllykkö (kirjoille), joka on kivan näköinen ja edullinenkin. Kovasti on negatiivisata palautetta, mutta seassa sentään muutama positiivinenkin. Onkohan tämä kuin Ultimatemarket (myi mm. grillikotia), kattaa ennakkomaksuilla toimintaansa. Harmi vain, että saman näköistä hyllykköä ei näy kotimaisissa kaupoissa tai sitten maksaa tuhansia.

      • 24on on itse käyny kirjottelemassa nämä positiiviset tekstit tänne joten elä mene halpaan! Jos kerkesit jo uskoa tuon sonnan ja tilata niin kerroppa tänne miten kävi.


    • Itse tilasin On24 kattovalaisimen olohuoneeseen. Palvelu oli nopeaa ja valaisin tuli nopeasti ja ehjänä perille. Ei ole kyllä mitään moitittavaa kyseisestä verkkokaupasta. Plussaa on kyllä toi kanta-asiakkuus. Rekisteröitymällä sai 10 euroa ja joka kolmas viikko saan 1 euron. Nyt mulla on kerättynä jo "ilmaista rahaa" 20 euroa. Pitää miettiä mihin ne käyttäisin. Itse tilasin valaisimen http://www.sisustuskauppa24h.fi/. Toi sisustuskauppa24h.fi verkkokauppa oli hyvä. Siellä oli 13 eri verkkokaupan tuotteet.

    • Tilasin kaksi rahia viime kuun puolivälissä, kun muualla ne olisivat maksaneet enemmän, kun ei ollut alennuskoodia muualle. Hiukan kyllä pelotti miten tilauksen kävisi, kun ne kumminkin maksoivat 400€ postikuluineen ja paikan maine ei ole hyvä. Kaikki meni kumminkin onneksi hyvin, ne toimitettiin kuukauden sisällä kuten luvattiin ja saapuivat matkahuollon toimipisteeseen huolellisesti pakattuina. Ovat juuri oikean värisetkin. Ajan myötä näkee kestääkö käyttöä vaiko ei.

    • Itse vappuhulinoissa löysin sattumalta ko. firman nettisivut ja löysinpä sieltä myös upean näköisen (ainakin kuvassa upean näköinen) kirjahyllyn. Tilasin ja maksoin tilaukseni heti. Ette uskokaan, kuinka suuri ketutus iski, kun tajusin vasta tilaukseni jälkeen tulla lukemaan näitä kommentteja. Heti seuraavana arkipäivänä otin puhelinsoiton ko. firman asiakaspalveluun ja pyysin heitä nyt tällä kertaa kiinnittämään erityistä huomiota, että toimittaisivat oikeat osat ja mielellään ehjänä, jottei minunkin tarvitsisi pettyä. Lupasivat tehdä parhaansa.

      Toimitus piti olla aikaisintaan viikon 20 lopulla, mutta todennäköisemmin viikolla 21. Viikolla 20 ilmoittivat viikon mittaisesta viivästyksestä, mutta nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että toimitus onnistuisikin ensimmäisen aikataulun mukaisesti vielä tällä viikolla (21). Jännityksellä odottelen minkälainen palapeli minua odottaa, kun paketit eteeni saan...

    • Etsin hyvää työtuolia eri verkkokaupoista ja eksyin kyseisen lafkan sivuille. Kaikki tuolit olivat melkein alennuksessa ovh 220 NYT tarjoushinta 130e ja heti kirjautuessa sain 15 euroa tililleni joten päätin ostaa työtuolin.

      Postikulut olivat 17 euroa ja tuote saapui suhteellisen nopeasti. Tuote oli hieman huonosti paketoitu (kaikki kuplamuovit ja suojat eivät olleet paikoillaan, mutta ei tämä mielestäni haitannut, sillä tuote ei ollut kärsinyt kuljetuksessa. Työtuolin jalkaosassa oli pieni naarmu, josta en välitä.

      Tuote vaikuttaa laadukkaalta ja tuli sovitussa ajassa. En ole sitä vielä koonnut joten toimivuuden ja keston huomaa vasta myöhemmin. Tuote on ainakin tuotekuvan mukainen, mikä on hyvä asia.

      http://www.on24.fi/sisustus/pöydät_tuolit/työtuolit/80161

      • Saapunut tuote oli villainen ja asiakaspalveluun oltu yhteydessä. Vastausta odotellessa.


      • Nopeasti lähti reklamaatio käsittelyyn ja olen tyytyväinen palvelun nopeuteen. 1 arkipäivä (viikonlopun yli) meni vastauksen saamiseen. :)


    • Kanta-asiakasohjelmassa on yksi pieni kompa: Etusivulla sanottiin, että uusista omalla koodillasi rekisteröityvistä asiakkaista maksetaan 10 euroa "kanta-asiakasrahaa". Kuitenkaan tuo raha ei ole sen arvoinen kuin annetaan ymmärtää: Tuotteiden vieressä on pienellä ja harmaalla tekstillä maininta, että kanta-asiakasalennus on enintään x % (esim. 10 %) ja riippuu tililläsi olevasta kanta-asiakasrahasta.

      Raha ei ole siis sen arvoista, että sen takia kannattaisi ruveta kalastelemaan asiakkaita kauppaan.

      Voi olla, että tässä ei ole mitään suoranaisesti laitonta, mutta onko tämä reilua? Miksi tuota "pientä sivuseikkaa" ei mainita selvästi sellaisessa kohdassa, josta se löytyy helposti ennen kuin rupeaa levittelemään hienoa koodiaan?

    • Keittiökaappien yläosan vitriinikaappiin tulevat lasit olivat pienemmät ja kapeammat, eivät käy lainkaan tuohon. Sitten se astiakaappiin tuleva allas siinä oli lommo ja tuolta,kun pyytäisi sopivat nuo lasit ja uuden altaan, niin kestääkö siinä taas se 4 viikkoa, ennenkuin ovat perillä??? 😡👎🏻👎🏻 BUU!!

      • Ja sekä mukana oli toiseen keittiöryhmään kuuluva uunikaappi ja 15 kpl kaappien kahvoja ja ilmeisesti nuo kahvatkin jostain toisesta keittiöryhmästä ja tuon uunikaapin tilalla olisi pitänyt olla kahdella ovella oleva työtaso. Sitten yläkaapin yhdestä vitriinikaapista puuttui kahdet (ne mitkä lie pumput tai sellaset mitkä pitää auki sitä vitriinin ovea)

        😡👎🏻


      • EttäSellanenOn24 kirjoitti:

        Ja sekä mukana oli toiseen keittiöryhmään kuuluva uunikaappi ja 15 kpl kaappien kahvoja ja ilmeisesti nuo kahvatkin jostain toisesta keittiöryhmästä ja tuon uunikaapin tilalla olisi pitänyt olla kahdella ovella oleva työtaso. Sitten yläkaapin yhdestä vitriinikaapista puuttui kahdet (ne mitkä lie pumput tai sellaset mitkä pitää auki sitä vitriinin ovea)

        😡👎🏻

        Pitää lähettää nyt jotkut koodit noista puuttuvista osista ja ne lähettää ne tehtaalle ja noissakin saa varmaan odottaa taas sen 1kk 😡


    • HYI MENKÄÄ KONKURSSIIN MIELELLÄÄN JO HUOMENNA!!

    • Eivät näköjään ole ottaneet opiksi.

      • Kunnon asiakaspalvelua muka 👎🏻👎🏻


    • Olen tilannut mm. sohvapöydän, nojatuolin, penkin ja rahin. Kaikki meni ihan niinkuin pitikin eikä missään tuotteessa eikä toimituksessa ollut mitään ongelmaa. Omasta puolestani suosittelisin.

    • Taitaa olla niin että joka ainoasta firmasta joka netissä myy voi tulla joskus sutta
      turha oikeastaan käydä yhden kimppuun...

    • Todella hidas toimitus, rahat kyllä otetaan heti...…..

      Ei taida heillä olla omaa varastoa tuotteille....

      Virolaiset omistajat?!

    • Tilasin vajaa vuosi sitten nojatuolin mekanismilla. Olin tyytyväinen tuoliin, mutta nyt siinä hajosi tuo mekanismiosa.
      Ajattelin, että eihän tässä mitään hätää ole, kun tuotteella on vuoden takuu!
      Tein heti reklamaation ja oletin asian olevan selvä. Tuoli joko korjataan tai saan tilalle uuden.
      MUTTA EI
      Olen nyt kolme viikkoa käynyt sähköpostikeskustelua asiakaspalvelijan kanssa.
      Ensin epämääräisiä vakiovastauksia.

      Viimeisimmät viestit:
      Hei,
      Tarjoamme tuolista korkeintaan 15% eli 60 € alennuksen tai otamme tuotteen tarkistettavaksi. Mikäli tuotteessa on käyttövirhe, tuotetta ei korjata ja joudumme esittämään myöskin laskun ylimääräisistä kustannuksista, esim. kuljetuskustannuksesta.

       Ystävällisin terveisin
      Inge-Ly Ehasalu
      puhelin (09)74790201  

      Hei,
      Ehdotamme tuotteesta 10% eli 40 alennuksen tai otamme tuotteen tarkistettavaksi, onko kyseessä valmistusvirhe. Siinä tapauksessa sinun pitää pakata tuote.
      Miten haluaisit toimia?

      Ystävällisin terveisin
      Inge-Ly Ehasalu
      puhelin (09)74790201  

      Mitä minä 73 -vuotias invalidi teen alennukesällä, kun tuoli on mekanismi on toiselta puolelta romahtanut, eikä jalkaosa mene kunnolla alas?
      Tuoli on päivittäin ollut normaalissa käytössä. Miten se voi olla käyttövihe?

      Ensin lupasivat ottaa yhteyttä maahantuojaan??
      Yhtiö on Virolaisen samannimisen yhtiön tytäryhtiö ja sama tuote on myynnissä heidän sikäläisessä verkkokaupassa hintaan 284,-,

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

      MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      131
      7588
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

      Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      219
      6246
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

      STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      237
      1703
    4. Ketä kaipaatte?

      Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      107
      1464
    5. Sofia riehunut kännissä Hangossa

      Nyt oli palanut käämit Sofialla. Möykännyt ja riehunut kännissä Hangon tiluksilla. Näin olen kuullut.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      802