on24.fi kokemuksia?

pyryguru

Onko kukaan tilannu kyseisestä firmasta mitään..? Kokemuksia? oletteko olleet tyytyväisiä toimituksiin?

110

39083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • livenä

      kerran tilasin sohvan ja toistakertaa en.Kyllä niitä pitää päästä koe istumaan ja vertaamaan riNNAKKAIN. SUOMI ON TÄYNNÄ LIIKKEITÄ MISSÄ VOI VERTAILLA.

      • JEP JEP

        Kirjahyllyn osat TULI neljättäkertaa paskana.
        Koko firma PERSEESTÄ.


    • huonekaluja on muutakin kui...

      Olen tilannut kyseisestä yrityksestä lipaston ja lasten parvisängyn. Tuli kotiovelle ja olisi saanut palauttaa jos en olis tykännyt. Mutta nämä vastasivat odotuksia, ja tilaan varmasti toistekin. Sohvan osto on tietty vähän vaativampaa, mutta tuossakin liikkeessä on paljon muutakin tavaraa kuin sohvia.

      • 10,5 H TÖITÄ

        MITENKÄHÄN ON. KASASIN TAANNOIN LASTEN MONITOIMI SÄNKYÄ PÄIVÄN . KUN SE OLI JOTENKIN KASASSA HUOMASIN,ETTÄ YKSI LEVY OLI HALKI. SÄNKY PITÄISI PURKAA KOKONAAN,ETTÄ SEN SAISI VAIHDETTUA. TULEEKOHAN LÄHETTÄJÄFIRMASTA ÄIJÄ PURKAAMAAN JA VAIHTAMAAN KYSEISEN OSAN VAI PITÄÄKÖ TILATA POSTINJAKAJA HAKEMAAN TAKAISIN.TAITAA OLLA AIKA HANKALAA KUN SE EI MAHU EES OVESTA ULOS JA ASUTAA VIELÄ 12 KERROKSESSA NIIN EI SAA IKKUNASTAKAAN ULOS.


      • zakar
        10,5 H TÖITÄ kirjoitti:

        MITENKÄHÄN ON. KASASIN TAANNOIN LASTEN MONITOIMI SÄNKYÄ PÄIVÄN . KUN SE OLI JOTENKIN KASASSA HUOMASIN,ETTÄ YKSI LEVY OLI HALKI. SÄNKY PITÄISI PURKAA KOKONAAN,ETTÄ SEN SAISI VAIHDETTUA. TULEEKOHAN LÄHETTÄJÄFIRMASTA ÄIJÄ PURKAAMAAN JA VAIHTAMAAN KYSEISEN OSAN VAI PITÄÄKÖ TILATA POSTINJAKAJA HAKEMAAN TAKAISIN.TAITAA OLLA AIKA HANKALAA KUN SE EI MAHU EES OVESTA ULOS JA ASUTAA VIELÄ 12 KERROKSESSA NIIN EI SAA IKKUNASTAKAAN ULOS.

        kyllähän sä voit ostaa ikeasta tai vaikka askosta tavaraa jota kootessa huomaat että jotain puuttuu tai on rikki, nimimerkki kokemusta löytyy..


      • okoon

        On tilattu monta kertaa ja tosi tyytyväisiä olemme. Jos ei tykkää, saa helposti palauttaa.


      • Anonyymi
        okoon kirjoitti:

        On tilattu monta kertaa ja tosi tyytyväisiä olemme. Jos ei tykkää, saa helposti palauttaa.

        Mitä sieltä tilasit xd? Kun itekki haluisin tilata sängyn mutta en tiiä uskallanko jos tulee olee rikki jostain tyyliin😬


      • Anonyymi

    • Inxsu

      On24ssa on kiva kanta-asiakassysteemi, mulla on tilille kertynyt jo 44 euroa, ja tarkoituksena hommata sieltä myöhemmin keväällä valaisimia ja ehkä tv-taso. Muutamat tutut on tilannu, ja hyviä kokemuksia ollut.

      • epäileväinen

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.


      • Peppiina73
        epäileväinen kirjoitti:

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.

        Mitenköhän on? Minä en ole tilannut kyseisestä yrityksestä mitään, mutta epäilen josko yrityksillä on tänä päivänä aikaa missään foorumeissa ja chateissa viettää aikaa. Toisaalta ihmettelen, olisiko sitten parempi jos vastaukset olisivat negatiivisia? Eli hyviä kokemuksia ei saa eikä voi olla, niinkö? Tai entäpä jos negatiiviset vastaukset olisivat sitten vaikka kilpailijan kannanottoja? Samalla logiikalla?


      • blacksabvbath
        epäileväinen kirjoitti:

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.

        Voi vitun paranoid. :D


      • Anonyymi
        blacksabvbath kirjoitti:

        Voi vitun paranoid. :D

        Sanos. Kyllä täällä monet myönteisetkin kommentit esittää asiat omana näkökantana ja mielipiteenä ja toisinaan huomioi myös kriittisesti jotain asioita. Foliohattuilut onkin erikseen.


      • Anonyymi
        epäileväinen kirjoitti:

        Kyllä se vaa täälläkin pallstalla on niin että myönteiset kommentit on melkein aina kyseiseltä firmalta itseltään.

        Ja negatiiviset kommentit köyhiltä ja katkerilta suomalaisilta jotka eivät oo koko puljusta mitään tilanneet mutta haukkuvat silti joka paikan :D


    • emppu99

      Tilasin On24.fi -verkkokaupasta n. 2½kk sitten jakkarat. Toimitus luvattiin viimeistään 2kk kuluessa. Kun aika tuli täyteen, maksoin tilausvahvistuksen mukaisesti rahat heille, jotta tavarat ei tulisi postiennakolla. Kappas, tavaroita ei vaan koskaan näkynyt. Olin yhteydessä heihin, ja kertoivat, että tuotteiden toimittamiseen menee vielä ainakin yli 1kk. Eivät tietenkään ilmoittaneet myöhästymisestä mitään. Pyysin palauttamaan ennakkoon maksetut rahat, lupasivat maksaa viikon kuluttua. Vielä ei ole näkynyt.. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä. Harmi vaan, koska tuollaisella valikoimalla olisi kyllä selkeää tarvetta uudelle nettikaupalle, mutta hankala se on asiakkaaksi alkaa, jos eivät kykene edes tavaraa toimittamaan.

    • toimivaa

      Tilasin sohvan sieltä 24.11, koska tavallisista liikkeistä ei olisi saanut mitään vastaavaa. Samana päivänä, tilauksen jälkeen, tuli soitto ja kiitokset tilauksesta. Ilmoitettiin että saapuu 4. tai 5.12. Sohva saapui 4.12, joten hyvin toimi. Sohva vastaa odotuksiamme.
      Seuraavaksi taidan tilata pari cd-kaappia - sama syy kun sohvan tilauksessa; mistään "tavallisesta" lafkasta en ole löytänyt yhtä hyvää vaihtoehtoa (kaappi johon menee 680 cd:tä ja maksaa 154 e).

    • Re1ska

      On24 jakaa syksykampanjan aikana jokaiselle uudelle kanta-asiakkaalle 30 euroa (normaalisti 15 euroa).
      Rekisteröidy ja syötä koodi FJFAPRC sille varattuun paikkaan.

    • -anniina

      Tilattiin tv-taso, ja ollaan oltu todella tyytyväisiä. Kaikki toimi moitteettomasti ja nopeasti, taso tuli myös kasattuna perille, joten ei tarvinnut ite alkaa askartelemaan. Muuta ei olla tilattu, mutta ehkä tässä taas innostun. Suosittelen ainakin yhden kokemuksen perusteella.

    • Kalle

      Jeps.

      Täytyypä tänne nyt kirjoitella, koska itse luin näitä viestejä ennen tilaamista.
      Tilasin ON24:stä sohvan. Jouduin ensin odottelemaan sitä 2kk, koska haluamani värivaihtoehto oli myyty loppuun ennen kuin ehdin sitä tilaamaan.

      Kun tilaus oli mahdollista, niin soitin asiakaspalveluun ja kysyin, että voivatko he nyt toimittaa sohvan haluamallani värillä. Sieltä sanottiin keskiviikkona 01.02.2012 kutakuinkin näin: "Jos tilaat kahden tunnin sisällä, niin se toimitetaan ensi viikon alkupuolella."

      Ihmettelin noin tarkkoja aikoja, mutta tein päätöksen ja tilasin sohvan puolen tunnin päästä puhelusta ja aloin miettimään, tuleeko se oikeasti niin pian.

      Maanantaina, 06.02.2012, Itellan kaverit soittivat ja kysyivät milloin sohvan sopii toimittaa ja sovimme toimitusajaksi heti seuraavan tiistain, eli tämän päivän.

      Sohva tuli, kannettiin sisälle olohuoneeseen asti ja avatessani sen se oli, vastoin kaikkia pelkojani, täysin siinä kunnossa, jossa toivoin sen olevan.

      Sohva vastasi kuvia täysin ja mitään osia ei puuttunut tmv. Kiinnitin jalat sohvaan ja siirsin sen tuohon paikalleen, jossa se komeana nyt seisoo.

      Eli lyhyesti: ON24 lunasti kaikki lupauksensa, joten jäi todella positiivinen maku suuhun! :)

    • mustajoonas

      Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka kolmas viikkon yhden euron

    • okt
    • lennu

      GNDPHNU koodilla saa kanta-asiakastilille 15e lisää rahaa kympin sijaan. Suosittelen.
      rekisteröityminen on ilmaista ja joka 3.viikko kertyy 1e lisää tilillesi.

      • Anonyymi

        Ehe ehe


    • Joojooojooo

      Suosittelen. Tilasin itse meikkipöydän. Ei ollut mitään ongelmia ja toimituskin oli suht nopea

    • gerbiili

      Nyt liittymällä kanta-asiakkaaksi ON24 saat 15 euroa asiakastilillesi tällä koodilla FMECRQO.

    • Gerbiili

      Nyt liittymällä kanta-asiakkaaksi ON24 saat 15 euroa asiakastilillesi tällä uudella koodilla WFSGJDY.

      • Anonyymi

        Oot ite varmaan joku on24 robotti, joka kommentoi näitä koodeja tänne xdd


    • Kyllä, tyytyväinen

      Tilasin atk/kirjoituspöydän ON24:ltä. Pöytä tuli kuten sovittu ja on odotuksen mukainen. Laadukas pöytä kohtuu hinnalla ja on päivittäisessä käytössä. Voin suositella ja ostan varmaan itse jotain sieltä jatkossakin. Enkä ole missään tekemisissä ko. firman kanssa kuten eräs kommentoija vihjasi. Olin vähän yllättynyt negatiivisista kommenteista.

    • paskaK

      itse tilasin allaskaapin joka oli IHAN PASKA. ensinnäkin siinä oli putkia varten sahattu vain yläpuolelle oleva aukko mutta mitä se hyödyttää jos alatasolla ei ole aukkoa ,ei se siihen putkistojen väliin silloin mene, jouduin siis ITSE SAHAAMAAN ALATASOON KOLON jotta sain allaskaapin putkien väliin.. VITTU. ja sitten kun olimme koonnut kaapin huomasin että toinen kaapin ovista meni vinoon. siis sitä ei mitenkään saanut suoraan kun reiät oli porattu valmiiksi vituilleen siihen.. ARGH. ja laatukin paska. alkoi heti halkeilemaan ja turpoamaan..

    • exyritysasiakas

      En ole tyytyväinen - asiakaspalvelua ei ole ollenkaan. Tuotteet ei tule kaikki perille, jos ovat eri paketeissa. Multa loppu tilaaminen sieltä. Ei ikinä enää.

      • droce

        JOO, se on sama kuin mulla Hobby hallin kanssa. Ei ikinä enää...


    • tiina_d

      Tilauksessa kesti yli 2kk saapua, eikä osat olleet oikeat. Asiakaspalvelusta sain nopean ja ystävällisen vastauksen ja minulle luvattiin toimittaa tilalle oikeat osat. Kuukauden päästä tuli osia, mutta jälleen vääriä.

      Tutuilla on paikasta sekä hyviä että huonoja kokemuksia, mutta itse kokemani perusteella en kyllä suosittelisi kenellekään. Jos kolmen kuukauden kuluessa tilauksesta ei tuote ole vielä käyttökunnossa, niin jossain mättää ja pahasti.

      • Juu ei.

        Sama juttu. Turha kehua ystävällisellä palvelulla, jos tuotteet ovat ala-arvoisia, tuotevalvontaa ei ole ja asiakkaalle ei korvata asiallisesti menetettyä aikaa, vaivaa ja mielipahaa.

        Suosittelen esim. siirtymätalousmaihin työkomennukselle aikoville, käy paikallisväriharjoittelusta.


    • i love

      Kyllä. Erittäin tyytyväinen. Valikoima on hyvä ja aina löytyy se mitä etsinkin. Tilasin sieltä puisen käsittelemättömän sohvapöydän. Se tuotiin minulle hetkessä, laatu hyvä ja olen suunnattoman ihastunut pöytääni vielä monen vuoden jälkeen, ja nautin siitä kuinka jäsenkassassani on kohta sen verran rahaa että voin ostaa uudelleen jotain kivaa. Kiitos vain ON24!

    • Tilattu ja kaikki ok

      Olen tilannut pienen sivupöydän, tuli ehjänä ja oli juuri sellainen kuin odotin, kaksi kertaa joutunut perua tilauksen ja rahat ovat kyllä palauttaneet ilman mitään ongelmia.

      Nyt on tilaukseen menossa lipasto ovilla, koska mistään ei löydy vastaavaa ainakaan järkevään hintaan.

      Tähän mennessä ainakin suosittelen. :)

      • joo, minä tyhmä menin tilaamaan vaatekaapin, tuli kyllä ihan nopeasti, mutta laatu todella surkeaa: yksi nurkka oli irti ja koko kaappi vinossa.
        Palautettaessa kaappi olisi pitänyt pakata takaisin alkuperäisiin laatikoihin, mutta kun laatikoita ei saanut avata veitsellä, niin tuloksena oli vain pahvinpalasia. Joten jouduin vielä etsimään palautukseen laatikot johon pakata.

        Olen nyt palauttanut kaapin ja odottelen rahoja tilille, vielä ei ole näkynyt.

        En suosittele !!!


    • Hyvin sujui

      Tilasin ison lattiapeilin ja toimitus sujui mallikkaasti. Ehjänä tuli perille (oli hyvin pakattu) ja aikataulun mukaan, olisko ollut viikko siitä kun tilasin. Kaikki toimi mun kohdalla oikein hyvin, joten voin suositella.

    • muffinnsa

      Erikoinen firma kyseessä, omistajat on virolaisia.


      Osoite:

      Vankanlähde 7, 13100 HÄMEENLINNA


      Postitusosoite:

      PL 636, 20701 TURKU


      Puhelin:

      03 7411 8188

    • jalaak

      keittiön kaapisto

      Tilasin heinäkuussa keittiön kaapiston ON24:sta. Kun lähetys tuli oli kolmessa ovessa kuljetusvaurioita. Reklamoin asiasta. Uudet ovet luvattiin syyskuussa! Remontti oli muutenkin kesken, joten ajattelin, että asia ok. Voi odottaa siihen asti. Kun toimituspäivä läheni, tuli ilmoitus että toimitus varaosille on muuttunut marraskuun loppuun. Laitoin tulikivenkatkuisen viestin ettei käy. Toimitusta aikaistettiin marraskuun alkuun. Nyt tuli viestiä että toimitus siirtyy helmikuulle 2013!!! Soitin ja reklamoin todella kovin sanoin palvelusta. Asunto on nyt keittiön kaapin ovia vaille valmis ja seisoo tyhjillään. Minulle koituu enää pelkästään kuluja kun en saa asuntoa myyntiin parin kaapin oven takia. Lupasivat huomenna vastauksen. Sanoin että voin tarvittaessa itse mennä tehtaalle kauhkoamaan asiasta, oli se missäpäin maailmaa tahansa. Tästä edespäin en tilaa yhtään mitään kyseisestä nettikaupasta.

    • OQOZTXD

      OQOZTXD koodilla saa kanta-asiakastilille 15e lisää rahaa kympin sijaan.

      • ex asiakas

        Tilasin kyseiseltä huonekalu nettikaupasta 475e tv tason, mikä oli todella huono laatuinen ja hajosi kuukauden sisällä. Niinpä tilasin toisen 320e, mutta se oli liian leveä meille. Soitin ystävällisesti ja pyysin että voisinko vaihtaa kyseisen tason edelliseen malliin ja olisin ollut valmis maksamaan välisumman. Puhelimessa oli toimitusjohtaja joka nimitteli meitä tyhmiksi koska tilattiin liian leveä taso ja kertoi että saataiisiin vain 30% takaisin eli 90e. Uusi taso maksaa yhteensä 565e. Onko se toimitusjohtaja hullu ja yrittää vedättää minulta yhteensä yli 1000e!!!???? Sanoin ettei enää kauppoja, hän ei ymmärtäny että jos hän olisi tullut vastaan niin tulevaisuudessa olisin sijoittanu enemmän kuin 1000e hänen kassaan. Olen pettynyt on24 nettikauppaan ja tulen kertomaan kaikille vastaantulijoille tapauksesta. Kyseessä ei ollut rahasta vaan ennenkaikkea asiakaspalvelusta joka oli ihan paska.


      • Juu ei.

        Mutta kuka HALUAA näiden kanta-asiakkaaksi?


      • Anonyymi
        Juu ei. kirjoitti:

        Mutta kuka HALUAA näiden kanta-asiakkaaksi?

        Ei varmaan kukaan. Katselin keittiötä kiinnostuneena. Nyt tulee mainoksia jatkuvasti. Pienen tutkinnan jäkeen ostin keittiön muualta.


    • pettynyt ex asiakas

      Tilasin kyseiseltä huonekalu nettikaupasta 475e tv tason, mikä oli todella huono laatuinen ja hajosi kuukauden sisällä. Niinpä tilasin toisen 320e, mutta se oli liian leveä meille. Soitin ystävällisesti ja pyysin että voisinko vaihtaa kyseisen tason edelliseen malliin ja olisin ollut valmis maksamaan välisumman. Puhelimessa oli toimitusjohtaja joka nimitteli meitä tyhmiksi koska tilattiin liian leveä taso ja kertoi että saataiisiin vain 30% takaisin eli 90e. Uusi taso maksaa yhteensä 565e. Onko se toimitusjohtaja hullu ja yrittää vedättää minulta yhteensä yli 1000e!!!???? Sanoin ettei enää kauppoja, hän ei ymmärtäny että jos hän olisi tullut vastaan niin tulevaisuudessa olisin sijoittanu enemmän kuin 1000e hänen kassaan. Olen pettynyt on24 nettikauppaan ja tulen kertomaan kaikille vastaantulijoille tapauksesta. Kyseessä ei ollut rahasta vaan ennenkaikkea asiakaspalvelusta joka oli ihan paska.

      • Juu ei.

        Asiakassuhteen luomisesta näillä kavereilla ei ole mitään käsitystä. Rahat pois ja onnea.


    • mintti822

      Hyvää tavaraa! :) tilannut pari pöytää ja tosi hyviä oli ja halpoja. Kiva kun niin paljon valikoimaa.. tässä _toimiva_ alekoodi: MYBUPDZ (15e)

    • ykskoodaaja

      Ja jos joku halusi koodeja niin tässä myös :

      IXIHAKF

    • utelias-50

      Minkä maalainen yritys tämä on?

    • Veikkovia
      • OQOZTXD

        Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin OQOZTXD saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka kolmas viikkon yhden euron.

        Tämä toimii!


    • kamelinkanki

      Tuossa uusin koodi halukkaille VRINFDI Koodi tulee siis syöttää rekisteröidessä niin saa tililleen 15e.

    • ontilauskuusamoon

      itse tilattiin 2 classic sänkyä ja 2isoa vaatekaappia tuotteet hyviä mutta miinusta että joutui ostamaan erikseen pohja ritilän sänkyyn,ja toimittaessa oli kyllä pakattu todella huonosti muistaakseni toimitus kesti noin 1kk

    • ikinä enää

      Tilasin massiivipuisen vitriinikaapin SNOW-01 BL 22803, joka osoittautui VANERIkaapiksi. Sen vielä ymmärrän, jos kaappia olisi totuutta venyttämällä kuvattu puiseksi, mutta MASSIIVIpuu ei missään nimessä ole vaneria. Kaapin rakenne oli niin heikko, että koko kaappi oli aivan vino, ja ovet (joiden listat olivat puoliksi irti) eivät mahtuneet aukeamaan. Lisäksi hyllyt osoittautuivat 5 mm vanerihyllyiksi, joissa oli vain peitelista etuosassa antamassa illuusio noin sentin paksuisista puuhyllyistä. Jo parin kilon rasitus sai hyllyt taipumaan, puhumattakaan siitä että olisin laittanut kalliita astioitani tähän niin kutsuttuun astiakaappiin. En suosittele kellekään!

      • Pettynyt asiakas

        Kehotan varovaisuuteen kyseistä verkkokauppa kohtaan! Tilaukseni toimitus oli lykätty kolme kerta ja kun peruin tilaukseni rahapalautusta ei kuulunut takaisiin. Kolmen soitton jälkeen ja muutaman kirjeen jälkeen sain vihdionkin rahani tililleni takaisiin.

        Olkaa varovaisia! Älkää ostaako sieltä mitään!


      • Ei enää ikinä!
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        Kehotan varovaisuuteen kyseistä verkkokauppa kohtaan! Tilaukseni toimitus oli lykätty kolme kerta ja kun peruin tilaukseni rahapalautusta ei kuulunut takaisiin. Kolmen soitton jälkeen ja muutaman kirjeen jälkeen sain vihdionkin rahani tililleni takaisiin.

        Olkaa varovaisia! Älkää ostaako sieltä mitään!

        Älää ostaa sieltä mitään!

        asiakaspalvelu on tyyly kuin mikään! Ei mitään kuluttajaoikeuksia! Tavara on viivästynyt, pakkaus tuli puutteellisena, tuotteen laatu on karmea! reklamatioprpsessin tuskaa on käsittämätön!

        välttäkää kyseistä kauppaa!


      • Ole varovainen!
        Ei enää ikinä! kirjoitti:

        Älää ostaa sieltä mitään!

        asiakaspalvelu on tyyly kuin mikään! Ei mitään kuluttajaoikeuksia! Tavara on viivästynyt, pakkaus tuli puutteellisena, tuotteen laatu on karmea! reklamatioprpsessin tuskaa on käsittämätön!

        välttäkää kyseistä kauppaa!

        Olkaa varovaisia!

        En voi olla kirjoitamatta ...
        Pitkän taistelun jälkeen ON24-verkokaupan kanssa, soitin tänään kuluttajaariitalautakunnalle. Sieltä sanottiin, että he ovat todellakin tunnettu kohde! Heistä on tehty useita ilmoituksia.
        Valitettavasti nyt ei voi mitään kun tehdä oma ilmoitus ja toivoa että saan joskus asiani käsittelyyn...


    • ei ikuna tuolta...

      Itsekin jouduin hoitamaan asiani lakimiehen kautta. Vasta lakiteksti sai heidät toimimaan kuten piti. Välttäkää firmaa kuin ruttoa, tavaran laatu on ala-arvoista ja sen palauttaminen lähes mahdotonta. Liike ei ota mitään vastuuta myymästään roskasta, joka on muuten yli 2 kertaa kalliimpaa kuin muualla netissä jossa sitä myydään sen oikealla hinnalla.

    • pohjaton

      Tilasin tyttärelleni parvi sängyn ja kokosimme sen, kunnes tuli aika laittaa pohjalevy paikoilleen. Se olikin vääränlainen. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he tilasivat tehtaalta uuden pohjalevyn. Tätä levyä sai odotella monta viikkoa. Kunnes vihdoin tänään se tuli ja kun avasin paketin, huomasin että että reäit eivät vieläkään täsmää. Sen jälkeen huomasin paketin päällä olevan tarran jossa on aivan erilaisen sängyn kuva kuin meidän sänky. Lisäksi koodi oli ihan eri kuin sängyn ohjekirjassa. Nyt sitten odotan miten tästä eteenpäin. Otin taas asiakaspalveluun yhteyttä ja he sieltä kyselivät vielä lisätietoja. Nyt vain odottelen mitä he vastaavat kun pyysin jotakin hyvitystä ja aiomme nyt sitten yrittää porata itse reiät oikeisiin kohtiin pohjalevyyn. En jää enää odottelemaan, tulisiko ensi kerralla kenties sattumalta oikea pohjalevy. Tyttömmekin haluaa jo päästä uuteen sänkyynsä nukkumaan, joka on ollut yli kuukauden jo koottuna, mutta ilman pohjalevyä. Mutta varmaa on etten tilaa kyseisestä paikasta enää mitään jatkossa.

      • Välttää kun voit!

        Älä missään nimessä osta ON24-nettikaupasta mitään!

        Ovat useassa mustassa listassa. Konkurssikypsä!
        Yrittävät saada rahaa asiakkailta ja käyttää katetta hyväkseen.

        Pysyy kaukana!


    • Kuva valehtelee ?

      Tein viime viikolla pienen tilauksen, jonka olisi määrä tulla ennen joulua.
      Virostako ne tavarat tulee ???
      En olis tilannut, jos oisin tiennyt.
      En luota heidän laatuunsa, mutta yksi kuva valehtelee enemmän kuin 1000 sanaa !

    • -50

      on24.ee sivulta saa ostettua ilman suomilisää

    • askossa

      Paljon on sivuilla tavaraa, mutta jos takuu ei toimi niin taidan tilata muualta.

    • rrreq
    • Arpapeliä

      Balttian "laadussa" on vielä vahvasti mukana neuvostoliittoa. VIELÄKIN.

    • ostan_toistekin

      Tilasin kyseisestä firmasta sohvan, kaapin ja naulakon. Palvelu oli ystävällistä ja he lähettivät pyynnöstä jopa testikankaat sohvaa varten kun en osannut kangasta weppikuvien perusteella päättää.

      Toimitus oli lisäksi suht halpa. Koodilla EAITMYR sai jonkun alennuksen tilauksen yhteydessä.

    • 600

      Tilasin TV-tason CHICAGO SM-71791 .Kokoaminen onnistui hyvin ,kunnes oli aika laittaa LED-valoilla varustettu kansi päälle .Kannessa ei ollut riittävän suurta tilaa porattuna LED-valojen liittimelle ja johdolle.Kansi jäi koholle toisesta päästä eli vinossa koko päällys,johto ja liitin välissä.Tein reklamaation kuvineen ON24.Lähettivät maahantuojalle reklamaationi ,josta todettiin kaiken olevan kunnossa.Maksoin tasosta yli 600 euroa.Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ?

    • hyllykköäetsivä

      Kiinnostaisi yksi hyllykkö (kirjoille), joka on kivan näköinen ja edullinenkin. Kovasti on negatiivisata palautetta, mutta seassa sentään muutama positiivinenkin. Onkohan tämä kuin Ultimatemarket (myi mm. grillikotia), kattaa ennakkomaksuilla toimintaansa. Harmi vain, että saman näköistä hyllykköä ei näy kotimaisissa kaupoissa tai sitten maksaa tuhansia.

      • tanhuu

        24on on itse käyny kirjottelemassa nämä positiiviset tekstit tänne joten elä mene halpaan! Jos kerkesit jo uskoa tuon sonnan ja tilata niin kerroppa tänne miten kävi.


    • Miia111

      Itse tilasin On24 kattovalaisimen olohuoneeseen. Palvelu oli nopeaa ja valaisin tuli nopeasti ja ehjänä perille. Ei ole kyllä mitään moitittavaa kyseisestä verkkokaupasta. Plussaa on kyllä toi kanta-asiakkuus. Rekisteröitymällä sai 10 euroa ja joka kolmas viikko saan 1 euron. Nyt mulla on kerättynä jo "ilmaista rahaa" 20 euroa. Pitää miettiä mihin ne käyttäisin. Itse tilasin valaisimen http://www.sisustuskauppa24h.fi/. Toi sisustuskauppa24h.fi verkkokauppa oli hyvä. Siellä oli 13 eri verkkokaupan tuotteet.

    • SaaNähdä

      Tilasin kaksi rahia viime kuun puolivälissä, kun muualla ne olisivat maksaneet enemmän, kun ei ollut alennuskoodia muualle. Hiukan kyllä pelotti miten tilauksen kävisi, kun ne kumminkin maksoivat 400€ postikuluineen ja paikan maine ei ole hyvä. Kaikki meni kumminkin onneksi hyvin, ne toimitettiin kuukauden sisällä kuten luvattiin ja saapuivat matkahuollon toimipisteeseen huolellisesti pakattuina. Ovat juuri oikean värisetkin. Ajan myötä näkee kestääkö käyttöä vaiko ei.

    • pasikasi

      Itse vappuhulinoissa löysin sattumalta ko. firman nettisivut ja löysinpä sieltä myös upean näköisen (ainakin kuvassa upean näköinen) kirjahyllyn. Tilasin ja maksoin tilaukseni heti. Ette uskokaan, kuinka suuri ketutus iski, kun tajusin vasta tilaukseni jälkeen tulla lukemaan näitä kommentteja. Heti seuraavana arkipäivänä otin puhelinsoiton ko. firman asiakaspalveluun ja pyysin heitä nyt tällä kertaa kiinnittämään erityistä huomiota, että toimittaisivat oikeat osat ja mielellään ehjänä, jottei minunkin tarvitsisi pettyä. Lupasivat tehdä parhaansa.

      Toimitus piti olla aikaisintaan viikon 20 lopulla, mutta todennäköisemmin viikolla 21. Viikolla 20 ilmoittivat viikon mittaisesta viivästyksestä, mutta nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että toimitus onnistuisikin ensimmäisen aikataulun mukaisesti vielä tällä viikolla (21). Jännityksellä odottelen minkälainen palapeli minua odottaa, kun paketit eteeni saan...

    • Kesäostos

      Etsin hyvää työtuolia eri verkkokaupoista ja eksyin kyseisen lafkan sivuille. Kaikki tuolit olivat melkein alennuksessa ovh 220 NYT tarjoushinta 130e ja heti kirjautuessa sain 15 euroa tililleni joten päätin ostaa työtuolin.

      Postikulut olivat 17 euroa ja tuote saapui suhteellisen nopeasti. Tuote oli hieman huonosti paketoitu (kaikki kuplamuovit ja suojat eivät olleet paikoillaan, mutta ei tämä mielestäni haitannut, sillä tuote ei ollut kärsinyt kuljetuksessa. Työtuolin jalkaosassa oli pieni naarmu, josta en välitä.

      Tuote vaikuttaa laadukkaalta ja tuli sovitussa ajassa. En ole sitä vielä koonnut joten toimivuuden ja keston huomaa vasta myöhemmin. Tuote on ainakin tuotekuvan mukainen, mikä on hyvä asia.

      http://www.on24.fi/sisustus/pöydät_tuolit/työtuolit/80161

      • Kesäostos

        Saapunut tuote oli villainen ja asiakaspalveluun oltu yhteydessä. Vastausta odotellessa.


      • Kesäostos

        Nopeasti lähti reklamaatio käsittelyyn ja olen tyytyväinen palvelun nopeuteen. 1 arkipäivä (viikonlopun yli) meni vastauksen saamiseen. :)


    • Merkillepantava_seikka

      Kanta-asiakasohjelmassa on yksi pieni kompa: Etusivulla sanottiin, että uusista omalla koodillasi rekisteröityvistä asiakkaista maksetaan 10 euroa "kanta-asiakasrahaa". Kuitenkaan tuo raha ei ole sen arvoinen kuin annetaan ymmärtää: Tuotteiden vieressä on pienellä ja harmaalla tekstillä maininta, että kanta-asiakasalennus on enintään x % (esim. 10 %) ja riippuu tililläsi olevasta kanta-asiakasrahasta.

      Raha ei ole siis sen arvoista, että sen takia kannattaisi ruveta kalastelemaan asiakkaita kauppaan.

      Voi olla, että tässä ei ole mitään suoranaisesti laitonta, mutta onko tämä reilua? Miksi tuota "pientä sivuseikkaa" ei mainita selvästi sellaisessa kohdassa, josta se löytyy helposti ennen kuin rupeaa levittelemään hienoa koodiaan?

    • EttäSellanenON24

      Keittiökaappien yläosan vitriinikaappiin tulevat lasit olivat pienemmät ja kapeammat, eivät käy lainkaan tuohon. Sitten se astiakaappiin tuleva allas siinä oli lommo ja tuolta,kun pyytäisi sopivat nuo lasit ja uuden altaan, niin kestääkö siinä taas se 4 viikkoa, ennenkuin ovat perillä??? 😡👎🏻👎🏻 BUU!!

      • EttäSellanenOn24

        Ja sekä mukana oli toiseen keittiöryhmään kuuluva uunikaappi ja 15 kpl kaappien kahvoja ja ilmeisesti nuo kahvatkin jostain toisesta keittiöryhmästä ja tuon uunikaapin tilalla olisi pitänyt olla kahdella ovella oleva työtaso. Sitten yläkaapin yhdestä vitriinikaapista puuttui kahdet (ne mitkä lie pumput tai sellaset mitkä pitää auki sitä vitriinin ovea)

        😡👎🏻


      • EttäSellanenOn24
        EttäSellanenOn24 kirjoitti:

        Ja sekä mukana oli toiseen keittiöryhmään kuuluva uunikaappi ja 15 kpl kaappien kahvoja ja ilmeisesti nuo kahvatkin jostain toisesta keittiöryhmästä ja tuon uunikaapin tilalla olisi pitänyt olla kahdella ovella oleva työtaso. Sitten yläkaapin yhdestä vitriinikaapista puuttui kahdet (ne mitkä lie pumput tai sellaset mitkä pitää auki sitä vitriinin ovea)

        😡👎🏻

        Pitää lähettää nyt jotkut koodit noista puuttuvista osista ja ne lähettää ne tehtaalle ja noissakin saa varmaan odottaa taas sen 1kk 😡


    • buuuuu

      HYI MENKÄÄ KONKURSSIIN MIELELLÄÄN JO HUOMENNA!!

    • MenkääRoskiin

      Eivät näköjään ole ottaneet opiksi.

      • NeverAgain24

        Kunnon asiakaspalvelua muka 👎🏻👎🏻


    • Hyvinmeni

      Olen tilannut mm. sohvapöydän, nojatuolin, penkin ja rahin. Kaikki meni ihan niinkuin pitikin eikä missään tuotteessa eikä toimituksessa ollut mitään ongelmaa. Omasta puolestani suosittelisin.

    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että joka ainoasta firmasta joka netissä myy voi tulla joskus sutta
      turha oikeastaan käydä yhden kimppuun...

    • Anonyymi

      Todella hidas toimitus, rahat kyllä otetaan heti...…..

      Ei taida heillä olla omaa varastoa tuotteille....

      Virolaiset omistajat?!

    • Anonyymi

      Tilasin vajaa vuosi sitten nojatuolin mekanismilla. Olin tyytyväinen tuoliin, mutta nyt siinä hajosi tuo mekanismiosa.
      Ajattelin, että eihän tässä mitään hätää ole, kun tuotteella on vuoden takuu!
      Tein heti reklamaation ja oletin asian olevan selvä. Tuoli joko korjataan tai saan tilalle uuden.
      MUTTA EI
      Olen nyt kolme viikkoa käynyt sähköpostikeskustelua asiakaspalvelijan kanssa.
      Ensin epämääräisiä vakiovastauksia.

      Viimeisimmät viestit:
      Hei,
      Tarjoamme tuolista korkeintaan 15% eli 60 € alennuksen tai otamme tuotteen tarkistettavaksi. Mikäli tuotteessa on käyttövirhe, tuotetta ei korjata ja joudumme esittämään myöskin laskun ylimääräisistä kustannuksista, esim. kuljetuskustannuksesta.

       Ystävällisin terveisin
      Inge-Ly Ehasalu
      puhelin (09)74790201  

      Hei,
      Ehdotamme tuotteesta 10% eli 40 alennuksen tai otamme tuotteen tarkistettavaksi, onko kyseessä valmistusvirhe. Siinä tapauksessa sinun pitää pakata tuote.
      Miten haluaisit toimia?

      Ystävällisin terveisin
      Inge-Ly Ehasalu
      puhelin (09)74790201  

      Mitä minä 73 -vuotias invalidi teen alennukesällä, kun tuoli on mekanismi on toiselta puolelta romahtanut, eikä jalkaosa mene kunnolla alas?
      Tuoli on päivittäin ollut normaalissa käytössä. Miten se voi olla käyttövihe?

      Ensin lupasivat ottaa yhteyttä maahantuojaan??
      Yhtiö on Virolaisen samannimisen yhtiön tytäryhtiö ja sama tuote on myynnissä heidän sikäläisessä verkkokaupassa hintaan 284,-,

    • Anonyymi

      Hyvä kun tuli luettua tämä ketju samoin kuin Hobby Hall-kokemuksia. Ennen kuin menin tilaamaan sänkyä. Ounastelinkin että taitaa olla pilipalifirmoja molemmat. Samat tuotteet myynnissä. Saa tapella ja odotella rahoja, vastauksia tiedusteluihin, tavara rikkinäistä ja paskasti tehtyä. Halvastakin tulee kallis tällä tavalla. Ei kiitos. 😕

    • Anonyymi

      Varoitan ostamaan koottavia huonekaluja On24 liikkeestä. Tässä kokemuksemme.
      Tilasimme koottavan lipaston joka saapui melko nopeasti. Aloitimme kokoamisen kunnes totesimme että yksi ratkaiseva osa oli virheellinen. Olimme sähköpostilla yritykseen yhteydessä josta pyydettiin laittamaan kuvaa osasta. Tämä tehtiin. Sen jälkeen pyydettiin palauttamaan tämä puulevy. Yrityksestä pyydettiin kuvaa paketista. Meillä on 25 km lähimpään matkahuoltoon mutta mikäpä auttaa siis 50 km autoilua yhden levyn vuoksi. Nyt sitten aloimme odottamaan puuttuvaa osaa jonka saimme runsaan kahden viikon kuluttua. Iloisesti aloimme koota lipastoa valmiiksi todetaksemme että laatikkot eivät ole suorassa eikä niitä saa suoraksi ilman että osiin tehdään isoja muutoksia ja uusia reikiä ja lopputulos edelleen epävarma. Teimme asiasta reklamaation koska lipastoa ei noin järkyttävän sekundaisena voi laittaa asuntoon. Saimme ratkaisun asiassa että jossa kerrotaan että ei riitä että lipasto kootaan vaan on myös säädettävä eli tehtävä uusia reikiä ja koetettava saada laatikkokiskot jotenkin suoraan. Mutta miten ja millä työkaluilla? Lipaston kokoaminen ei todellakaan voi edellyttää puusepän taitoja vaan se on saatava kokoon mukana olevilla työkaluilla ja ohjeilla. Loputuloksen pitäisi olla tilauksen mukainen.

      • Anonyymi

        Jätänpä tilaamatta! Kiitos tästä palautteesta


    • Anonyymi

      Paska

    • Anonyymi

      Omat kokemukset huonoja. Tilattu tuote oli ihan sekundaa ja pakattu niin, että se käytännössä oli pilalla jo valmiiksi. Asiakaspalvelu nuivaa. Palauttaa ei voi jos ei ole alkuperäistä pakkausta tallessa ja myyjä vähentää "arvonalenemaa" mikäli kama ei ole myyntikunnossa. (Oli valmiiksi pilalla niin ei ollut myyntikunnossa meille saapuessakaan).

      Oli viimeinen kerta kun asioin tämän kusetusfirman kanssa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut mekanisminojatuolin! Mainostaavat myyvänsä pohjoismaista ja baltialaista tavaraa! Kyllä tuoli on kinuski! Ja firma on eestiläinen!!!!

    • Anonyymi

      Olipa hyvä, että luin tämän ketjun. En taida uskaltaa ostaa sieltä mitään. Tunnukset loin, mutta toivottavasti saan ne sieltä poistettua. Onko siitä kokemuksia?

      • Anonyymi

        Miten toimii takuut...


    • Anonyymi

      Ei markkinoitivestejä yhtenään, ärsyttää turha markkinoiti. jos viestejä tulee ei tule kauppoja.

    • Anonyymi

      Tilattu Baros lipasto, joka tulikin 3vkon kuluttua ilokseni 2vkoa aiemmin kuin luvattu. Siihen se ilo sitten jäikin. Ohjeissa puutteita, no eipä hätää, maalaisjärjellä pärjätty muutenkin. Viat : valmiita reikiä puuttuu, piti porata itse alut tai muuten pinta mureni, yksi saranoista kiero joten ovea ei saa suoraan, 8 muovisesta jalasta 4 valuvirheellisiä, laatikoiden reunojen päälliset kierossa, kuprulla ja 2 irvistävää murtumaa, taustalevyt 3 osassa joista 1 oli eri mittainen eli ei yllä kansilevyn uriin joten jäi lärpättään.. Reklamaatio tehty, jonka jälkeen pyysivät kuvia lisää ja lisää.. Onneksi kuvasin kootessa monia kuvia. Sitten kuvat oli liian pieniä 🤣 lopulta 5 viestin jälkeen, vaatimukseeni 25% alennukseen tarjottiin etuseteliä 40€ Kiitos mutta ei kiitos.. Ja kirjeenvaihto jatkuu kunnes lopulta sain 30€ hyvitystä. Jep, tähän huusholliin tilataan jatkossa ihan jostain muualta kalut kuin ON24 😊

      • Anonyymi

        Älkää tilatko mitään, toimitetaan mitä sattuu ja asiakaspalaute tai rekalmaatio ei johda muuhun kuin oman ajan turhaan käyttöön. Huonoin asiakaskokemus ikinä. Tilattu työpöytä, joita oli tuotekatalogissa kahta eri mallia eli täysin valkoisilla korkeakiiltoisilla etulevyillä ja toinen korkeakiilto / matta "jaetuilla" etulevyillä, joka miellytti meitä ja jonka tilasimme. Luvattu toimitusaika 2 vkoa, mutta kun toimituspäivä lähestyi toimitusaika siirtyi toiset 2 vkoa eteenpäin. Saimme työpöydän ja se oli korkeakiiltoisilla valkoisilla etulevyillä. Teimme reklamaation, jossa toimitimme heille tilausvahvistuksen, jossa tilatun tuotteen tuotekoodi ja ja kuva vääristä etulevyistä. Pyysimme oikeita etulevyjä tai hyvitystä. Tähän liittyen piti kirjoittaa usempi viesti. Reklmaatio meni tehtaalle ja saimme vastauken, että toimimittavat uudet etulevyt 4 viikon kuluttua. Uudet etulevyt tulivat jo 2 viikon kuluttua, mutta ne olivat ihan samanlaiset kuin ensimmäisen toimituksen mukana eli väärät. Otin kuvan yhdestä uudesta etulevystä ja kuvakopion web sivulta tilausta työpöydästä ja pyysin joko oikeaa toimitusta tai hyvitystä. On24 pyysi ottamaan kuvan kaikista etulevyistä. Otin kuvan ja toimitin sen ja pyysin uudelleen uutta toimitusta tai hyvitystä. On24 vastaus oli, että tilaamamme työpöydästä otetussa kuvassa studioympäristö aiheuttaa sen, että kuvassa tilatun työpöydän etulevyt näyttävät erilaiselta kuin toimitut. Eli olin saanut oikean tuotteen ja heidän web sivulla oleva myyntikuva oli väärän näköinen johtuen studiokuvauksesta. Heillä kuitenkin ainakin siihen aikaan oli myynnissä kahdella erilaisella etulevyllä olevia työpöytiä. Ihan uskomatonta toimintaa. Asiakasta hyppyytetään ja pyydetään tekemään vaikka mitä rekalaamtion vuoksi, mutta se ei johda mihinkään. En viitsinyt sen enempää käyttää aikaa tähän, koska on hyödyllisempääkin tekemistä. En ole vastaavaan törmännyt missään, mutta kenenkään ei kannata tilata on24:stä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Olen jättänyt Trustpilotiin arvostelun On24 palvelusta. Lähes kaikki huonekalu ovat sieltä. Alussa v. 2017 koin palvelun hieman töykeä ä mutta turvallisena ja luotettavana postimyyntifirmana. Nyt monia nettifirmoja kokeneena käyttäjänä voin kehua, että On24 on ainut luotettava ja turvallinen postimyyntifirma. Tuote vastaa odotuksia. Kuljetus ja kommunikointi toimii erittäin hyvin. Olen kokenut myös Hobbyhalia ja aiemmin olin sitä mieltä, että se oli paras mutta tänään ei se ole sitä. Sain väärät osat ja jatkuvaa häslinkiä ja lopulta kaikki piti palauttaa takaisin.

    • Anonyymi

      olen ostanut sängyn, kaapin ja kirjoitus pöydän. Sänky toimitettiin missä pakkaus oli kuljetuksen aikan vaurioitunut. Kaapin jonka ostin en saa rakennettu koska ohjeet eivät täsmää osien kanssa. Pitkä toimitusaika. Sängyn tilasin huutikuussa toimitus oli vasta kesäkuussa ja samoin kirjoituspöytä.
      Näiden kokemuksien jälkeen en suositele koska asiakaspalvelu sekä takuu eivät ole mitä lupaavat.

    • Anonyymi

      Vaatekaappi tuli tilattua. Toimitus kesti 2,5kk ja saapuessa (useamman päivän aikana tipoittain) kaapin peiliovet kaikki säpäleinä, ei kokoamisohjeita vain n 100 osaa mitkä pitäisi osata laittaa omille paikoilleen tuhannen ruuvin kanssa 🤔
      Ei jatkoon… odottelemme miten kaupat saadaan purettua

    • Anonyymi

      Ostettiin kattolamppu....toimitusajaksi 1 kk....ei näkynyt...tuli tieto että siirtyy 2 vkolla...ei näkynyt..siirtyi...siirtyi...siirtyi...siirtyi lähes 3 kk kunnes tuli ilmoitus: Ei voida toimittaa. Nyt odotellaan rahoja.

    • Anonyymi

      Miten palautan tuotteen

    • Anonyymi

      Kiitos näistä näkemyksistä. Olin jo tilaamassa nojatuolia ja rahia... niin nätti, mutta näiden kokemusten (joita täällä monen vuoden ajalta, eivätkö korjaa toimintaansa?) vuoksi, mitä täältä saa lukea, totean, että säästän itseni stressiltä ja siirryn jonkun toisen firman asiakkaaksi.

    • Anonyymi

      Minä olen tilannut kaksi kertaa ja saanut just sen, mitä tilasin. Käytän aina chattiä ennen tilausta, mistä tahansa firmasta. Ellei ole chattiä, en tilaa.

    • Anonyymi

      Olen tilannut paljonkin. Näistä esim olohuoneen pöytä on luottohuonekaluni ja tulee seuraamaan asunnosta toiseen. Nojatuolin ostin myös. Hyvälaatuinen mutta oli oma moka kun en katsonut mittoja tarkemmin ja se on minulle liian suuri. Silti, olen sitäkin jo vuosia pitänyt ja yrittänyt etsiä parempaa 😊 Terassillle ostin ison umpipuisen penkin. Vaikka vaatikin hieman enemmän aikaa kasaamiseen, oli rahansa arvoinen. Upea sekin. Toimituksessa ei ole ollut mitään moitittavaa.

    • Anonyymi

      En suosittele. Palvelu ja toimitusajat jo lähtökohdiltaan huonoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tissi sänky puhelut toimittajan nuorille nyt riittää Aslak Jenni

    • Anonyymi

      Tässä olisi tuonne ON24 suosituskoodi jolla saat alennusta 20€. Kannattaa käyttää. Koodi: MQZZJPB

    • Anonyymi

      Kerran tilannut, en tilaa toista kertaa! Muovimatot hetken käytössä, päät alkoivat repeillä/halkeilla/purkaantua. Aikoivat laittaa reklamaation eteenpäin. Kyselin, kun ei kuulunut...tuli töykeä sähköposti vastaus: Matoissa ei vikaa, olet huoltanut väärin! Asia loppuun käsitelty! En ole pessyt mattoja kertaakaan, tuulettanut toki. Maksoin matoista aika paljon, nyt muutaman kuukauden ollut kätössä ja käyttökelvottomat! Edelliset matot oli käytössä 18 vuotta, joita pesin ajoittain koneessa. EN TILAA ENÄÄ KOSKAAN JA VAROITAN KYLLÄ MUITA!!!!

    • Anonyymi

      OLKAA VAROVAISIA KYSEISEN FIRMAN KANSSA! Itse tilasin muovimatot, jotka purkaantuivat muutaman kuukauden jälk. Aluksi asiakaspalvelusta luvattiin laittaa reklamaatio eteenpäin. Mitään ei kuulunut ja kun kysyin seurv.kerran tulikin sähköposti, että olen huoltanut mattoja väärin, (viiltänyt itse mattojen päät) ei korvata, asia loppuun käsitelty! EN SUOSITTELE!!! Aika paljon rahaa meni hukkaan, maksoin matoista paljon!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe