..ärsyttää, millainen on 'tervettä'?
Vai mitä/millaista utelu sun mielestä yleensä on.
Pitäiskö jokaisen kertoa itse, mitä haluaa..
Ja lupaan olla 'heittämättä' omaa kommenttia joka
välikköön, siis jos mitään välikköjä tulee ;))
Millainen uteliaisuus..
36
1193
Vastaukset
- DoeJohn
ainakin häiritsee sellainen ei läheisten tuttujen, joita tapaa äärimmäisen harvoin liian lähelle tuleminen ja samantien hyökkäävällä tavalla esitetyt utelut liian yksityisistä asioista ..
Tuttujen hienovarainen uteliaisuus ei haittaa ja he ymmärtävät, ett kerron mitä katson aiheelliseksi kertoa .. Son oikein mun mielestä .. :D- nikkituttu
täysin samaa mieltä sun kans. :))
Mut hei kato hyvää vedätystä, varsinkin loppua kohden paranee, esim. viestissä joka alkaa "joo joo.."
Eikä se vastaaja vieläkään tajunnut vedätykseksi koko ketjua. Tässä huomaa sen, että kannattais lukea tarkkaan viestit, ennen kuin alkaa raivoamaan, vai mitä? ;D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000023030801 - nikkituttu
toimii nainen. ;)
..kuvitella, ja hienotunteinen pitäis olla..
"eihän ne pahalla" ;)
Ihan toinen juttu; esim. työympyröissä on mahtavaa heittää herjaa..
tuttujen, luotettujen kanssa.
Jos tyyppi, jota ei oikein tunne alkaa kovin vitsailla; voi tulla katsottua hitaasti..
tai sitte hän on tosi hauska, ja esittää asiansa tyylillä :)- DoeJohn
nikkituttu kirjoitti:
Mut hei kato hyvää vedätystä, varsinkin loppua kohden paranee, esim. viestissä joka alkaa "joo joo.."
Eikä se vastaaja vieläkään tajunnut vedätykseksi koko ketjua. Tässä huomaa sen, että kannattais lukea tarkkaan viestit, ennen kuin alkaa raivoamaan, vai mitä? ;D
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000023030801.. huomenna rauhassa, jos saan saikkua .. nyt ei jaksa keskittyä oikein mihinkään, siispä tuttulle nikille ja muillekin hyvät yöt :D
- nikkituttu
DoeJohn kirjoitti:
.. huomenna rauhassa, jos saan saikkua .. nyt ei jaksa keskittyä oikein mihinkään, siispä tuttulle nikille ja muillekin hyvät yöt :D
se olikin muutes "soo soo!" se viestin alku ja ne muutkin sitä vähän ylempänä ihan hauskaa luettavaa. ;)
Kauniita unosia ja toivottavasti saat saikkua niitten niskojesi takia. - utelias
nikkituttu kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000023030801nikinikki goldie65 se oikea, on sama henkilö ;).
- utelias
nikkituttu kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000023030801nikinikki goldie65 se oikea nikkituttu, on sama henkilö ;).
- DoeJohn
nikkituttu kirjoitti:
se olikin muutes "soo soo!" se viestin alku ja ne muutkin sitä vähän ylempänä ihan hauskaa luettavaa. ;)
Kauniita unosia ja toivottavasti saat saikkua niitten niskojesi takia.päivällä töissä kiireen keskellä eikä tullut toi mieleen .. :( Tänään taasen ei oo huvittanut vasta kuin iltamyöhällä tänne tulla turisemaan ..
Niskat eivät vieneet henkeä vielä, kuten huomaat .. :D - nikkituttu
utelias kirjoitti:
nikinikki goldie65 se oikea nikkituttu, on sama henkilö ;).
arvaatko oikein?
- jane.london
viitannut edelliseen..
Nuoriso heitti mut pois koneelta..yritin takaisin..mut nyt oon.Sehän oli mahtavan hyvä avaus. En missään nimessä
viitannut siihen!
Mun tuttavaperhe, joilla pikkulapsi, toinen tulossa, naureskelee, miks' kaikki aina kysyy heiltä tota ;)
Mä olin siis just kysynyt, ootko katsonut
lapsityranneja ;))- jane.london
Sanin kirjoitti:
Sehän oli mahtavan hyvä avaus. En missään nimessä
viitannut siihen!
Mun tuttavaperhe, joilla pikkulapsi, toinen tulossa, naureskelee, miks' kaikki aina kysyy heiltä tota ;)
Mä olin siis just kysynyt, ootko katsonut
lapsityranneja ;))itseni ainakin kuuden tunnin arestiin,mut nukkumalla tietenkin:)
Öitä!
- nikkituttu
kanssa niin samaa mieltä, ettei siihen ole enää mitään lisättävää.
Vastaan ihan "makuni mukaan" - saatan joskus vähän "vedättääkin" ;D
Minusta uteliaat ihmiset ovat hauskoja tapauksia...Eiköhän tuo riipu ihmisestä, hmmm,, vaikea sanoa.
Siis onko ihminen aidosti kiinnostonut toisesta ihmisestä, siis välittää. Vai onko vain "utelias"
Se ei minua ärsytä, ainoastaan hymyilyttää, jos huomaan, että nyt tässä yritetään vain udella asioita.- kikakakkonen
...jotka olis kiinnostuneita muusta kuin itsestään? Kysy mitä kuuluu, niin sen jälkeen seistään asennossa kuuntelemassa enemmän kuin haluaisikaan.Joten jos törmään yhteenkään uteliaaseen ihmiseen aion nauttia siitä täysin sydämin ja hehkutella huomion valossa olipa se sitten millä perusteella udeltu :D
Ehkä meidän naapurin vanha rouva on kovin utelias, muttei hänellä muutakaan ole ja siksi hänelle voi aina vähän jotain jännää kertoakin. Eritoten kun alkaa dementia vaivaamaan on ihan sama mitä kertoo, koska otetaan taas kohta uusiksi...on hauska, vaikkei dementiassa hauskaa :(
Mut kun ajattelee työympyröitä; joissa samat
immeiset pyörii vuosi toisensa perään. Perheellinen
monen lapsen äiti jaksaa olla kiinnostunut kaikesta
mahdollisesta. Alkaen työkuvioista, jotka
ei hälle kuulu. Ihmissuhteista. Monilla on perhe
hajonnut. Ei se aina ole kovin suoraa kyselyä,
ja voihan sitä vastailla ympäripyöreitä.
Oli hyväntahtoista tai ei, mua se hiukka ärsyttää.
Tarvinnee yrittää tuota sinun huomiosta nauttimis
keinoa, tai sit Minea44:n mainitsemaa huumoria..- jane.london
Sanin kirjoitti:
..on hauska, vaikkei dementiassa hauskaa :(
Mut kun ajattelee työympyröitä; joissa samat
immeiset pyörii vuosi toisensa perään. Perheellinen
monen lapsen äiti jaksaa olla kiinnostunut kaikesta
mahdollisesta. Alkaen työkuvioista, jotka
ei hälle kuulu. Ihmissuhteista. Monilla on perhe
hajonnut. Ei se aina ole kovin suoraa kyselyä,
ja voihan sitä vastailla ympäripyöreitä.
Oli hyväntahtoista tai ei, mua se hiukka ärsyttää.
Tarvinnee yrittää tuota sinun huomiosta nauttimis
keinoa, tai sit Minea44:n mainitsemaa huumoria..tienaavas enemmän kuin tienaat,kerro että neuvola kehu ennenkuin lapset syntyneet,kuinka kauniita niistä tuleekaan.
Kerro,että huonekalut ovat ostettu käteisellä ja ne tuotiin kotiin saakka ja kehuttiiin tuotaessa kuinka hyvin ne sopiikaan teidän kotiin..
Surullista,mutta tätä on nykyinen meininki:/ jane.london kirjoitti:
tienaavas enemmän kuin tienaat,kerro että neuvola kehu ennenkuin lapset syntyneet,kuinka kauniita niistä tuleekaan.
Kerro,että huonekalut ovat ostettu käteisellä ja ne tuotiin kotiin saakka ja kehuttiiin tuotaessa kuinka hyvin ne sopiikaan teidän kotiin..
Surullista,mutta tätä on nykyinen meininki:/Ja yks' hyvä, kun se tuntuu olevan siitä vanhasta
ukostaan aika muistis..
niin siitä vois kehitellä jotain tarinaa ;))- DoeJohn
meidän taloyht. hallituksen puheenjohtajasta? Eläkkeellä oleva nainen, joka asuu miehensä kanssa läpitalon asunnossa. Keittiö kadun puolella ruokapöydän kanssa. Puh.joht - tää nainen - syö kuitenkin kaikki ruoat pihan puoleisen ikkunan ääressä ja äijä keittiössä ruokapöydän ääressä ..
En tiedä pahempaa kyttääjää ja juorukelloa kuin meän puh. joht. .. ;D DoeJohn kirjoitti:
meidän taloyht. hallituksen puheenjohtajasta? Eläkkeellä oleva nainen, joka asuu miehensä kanssa läpitalon asunnossa. Keittiö kadun puolella ruokapöydän kanssa. Puh.joht - tää nainen - syö kuitenkin kaikki ruoat pihan puoleisen ikkunan ääressä ja äijä keittiössä ruokapöydän ääressä ..
En tiedä pahempaa kyttääjää ja juorukelloa kuin meän puh. joht. .. ;D..kunnon nähtävää sinne;) jos vaik menis pala
väärään kurkkuun..
Meidän talossa sellanen herttainen mummo;
hän joskus tuumaa; mutta kun nuo ikkunat on tehty
läpinäkyviksi ;)- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
..kunnon nähtävää sinne;) jos vaik menis pala
väärään kurkkuun..
Meidän talossa sellanen herttainen mummo;
hän joskus tuumaa; mutta kun nuo ikkunat on tehty
läpinäkyviksi ;)Tarvii kuin sanoa puolikas järjetön lause, niin tää alue tietää siitä kaiken ja vähän muutakin alle 24h .. ;D
*Mä sille mun täyskuuta näytä* DoeJohn kirjoitti:
Tarvii kuin sanoa puolikas järjetön lause, niin tää alue tietää siitä kaiken ja vähän muutakin alle 24h .. ;D
*Mä sille mun täyskuuta näytä*voi tulla aika pomppivaa, kun kikattelen tuolle
sun jutulle :D
Jos tuntemattomana antaisit ko 'esityksen' ;))- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
voi tulla aika pomppivaa, kun kikattelen tuolle
sun jutulle :D
Jos tuntemattomana antaisit ko 'esityksen' ;))oman täyskuuni? Sitä näytän vain harvoille ja valituille .. ;D
*Herkkua kaikkille anna ehei .... * ;D DoeJohn kirjoitti:
oman täyskuuni? Sitä näytän vain harvoille ja valituille .. ;D
*Herkkua kaikkille anna ehei .... * ;D..siitä komeudesta.. kulmakunta puhuisi millainen
komistus teidän nurkilla liikkuu.
Ja sä vaan.. hymyilisit, ehkä viheltelisit muina
miehinä ;))- DoeJohn
Sanin kirjoitti:
..siitä komeudesta.. kulmakunta puhuisi millainen
komistus teidän nurkilla liikkuu.
Ja sä vaan.. hymyilisit, ehkä viheltelisit muina
miehinä ;))puhut mitä et oo kuuna päivänä nähnykään .. ;D
Moon tottakai jäävi kehumaan sitä, joten en kommentoi sitä yhtään .. ;D Sanomista tulis kyllä ..
Nyt Sanin sullekin hyvää yötä .. tää äijä lähtee oman vatsansa viereen unille .. ;D
*Lähtee huuhteleen legojaan* DoeJohn kirjoitti:
puhut mitä et oo kuuna päivänä nähnykään .. ;D
Moon tottakai jäävi kehumaan sitä, joten en kommentoi sitä yhtään .. ;D Sanomista tulis kyllä ..
Nyt Sanin sullekin hyvää yötä .. tää äijä lähtee oman vatsansa viereen unille .. ;D
*Lähtee huuhteleen legojaan*tekee.. kait juorukellotkin.. puhuu ilman parempaa tietämystä.. pois sellanen minusta ;)
Jokusen tunnin vielä täs valvoskelen; olosuhteiden pakosta.
Hyvät yöt ja kauniit unet sinulle :))
- fin-landia
Pienä poikana kaikki kiinnosti, sitä uteliaisuutta ja nyt vanhempana ei oikein jaksa välittää kuka sen ikkun särki :)
Nyt tiedotus välineet pukkaa sitä tietoo niin kauheesti ja ku kylille menee, niin yleensä kuulee ne jutut mitä lehtiin ei kirjoiteta :)
Ehkä me sun aloituksesta vähän...kauemmas tää vastaus.....varmaan. Olla kiinnostunut asioista, penkomatta yksityisreviireitä liiaksi.
Uutisten seuranta jos mikä lienee uteliaisuutta
hyvässä mielessä :))- fin-landia
Sanin kirjoitti:
..varmaan. Olla kiinnostunut asioista, penkomatta yksityisreviireitä liiaksi.
Uutisten seuranta jos mikä lienee uteliaisuutta
hyvässä mielessä :))Toisen yksityis elämään tunkeutua ja sitten kun tiedämme, mut mihin me sitä tietoa tarvitsemme??
Tai olisko se jonkunlainen tyydytys..tiedon haluumme :) fin-landia kirjoitti:
Toisen yksityis elämään tunkeutua ja sitten kun tiedämme, mut mihin me sitä tietoa tarvitsemme??
Tai olisko se jonkunlainen tyydytys..tiedon haluumme :)..voi levittää sellaista tietoa, jota ei kaikkien
korviin haluaisi :(
Jokin tyydytys varmaan, jos omassa elämässä ei ole tarpeeksi mielenkiintoa.
Onneksi suurimmalle osalle ihmisiä taitaa kuitenkin riittää enimmäkseen oma elämänsä =)- fin-landia
Sanin kirjoitti:
..voi levittää sellaista tietoa, jota ei kaikkien
korviin haluaisi :(
Jokin tyydytys varmaan, jos omassa elämässä ei ole tarpeeksi mielenkiintoa.
Onneksi suurimmalle osalle ihmisiä taitaa kuitenkin riittää enimmäkseen oma elämänsä =)sammaa mieltä kanssasi.
Sekään ei ole kivaa, kun täällä tuodaan toisesta ihmisistä esiin asioita.
Tuntuisi et riittäisi se, mitä itse kirjoittaja tuo esiin itsestään.. fin-landia kirjoitti:
sammaa mieltä kanssasi.
Sekään ei ole kivaa, kun täällä tuodaan toisesta ihmisistä esiin asioita.
Tuntuisi et riittäisi se, mitä itse kirjoittaja tuo esiin itsestään....miten voi tietää asioita, joita ei ite kerro.
Sori tyhmyyteni :( Mut mulla onkin ainoa tää
keskustelupalsta, en esim. chattaile..- fin-landia
Sanin kirjoitti:
..miten voi tietää asioita, joita ei ite kerro.
Sori tyhmyyteni :( Mut mulla onkin ainoa tää
keskustelupalsta, en esim. chattaile..Jos ei kerro, mut luulen et täällä on kirjoittajia jotka ovat jo tunteneet toisensa, ennen kuin nämä keskustelu palstat luotiin ja yleensähän ihmisillä jää hieman "asioita" hampaan koloon ja tavalla tai toisella ne pitää sitten "kostaa".
Mut kun lukee tuolla juttuja kauheita, niin aika sotaa välillä käydään, jopa ystävien kesken asiota mitä on tapahtunut tämän virtuaali "elämän" ulko puolella.
Ja luulen myös jos ei kenellekkään kerro mitään, yksin jää. fin-landia kirjoitti:
Jos ei kerro, mut luulen et täällä on kirjoittajia jotka ovat jo tunteneet toisensa, ennen kuin nämä keskustelu palstat luotiin ja yleensähän ihmisillä jää hieman "asioita" hampaan koloon ja tavalla tai toisella ne pitää sitten "kostaa".
Mut kun lukee tuolla juttuja kauheita, niin aika sotaa välillä käydään, jopa ystävien kesken asiota mitä on tapahtunut tämän virtuaali "elämän" ulko puolella.
Ja luulen myös jos ei kenellekkään kerro mitään, yksin jää.Kun vaivauduit selittään. Jossain mielessä oon ollu aika 'pumpulissa' :)
Kyllä tää virtuaali 'elämä' sais olla pelkästään mukavaa.
Ja läppäri kiinni, silleen tavallaan helppoa erota täältä, jos siltä tuntuu.
Oikeassa elämässä se ei ihan niin vain käykään.
Ja kaikkiallahan se on niinkin, kuten sanoit,
jos ei mitään kerro eikä anna itsestään, niin aika
pinnalliseksi jää..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973