onko kellään vihjeitä miten sais pienemmän veroprosentin kuin tuon järkyttävän 20, olen jo ainakin kolme kertaa soittanut veropuhelimeen ja aina sama vastaus!!!sitten muista etuuksista kyllä menee pienempi....maksan palkastakin vain 3 % et tuntuu kohtuuttomalta maksaa pienemmästä rahasta isoa veroa...kaikista tiedoista kiitollinen
äitiysrahan verotus
5
907
Vastaukset
- ...
Itse kävin laskettamassa veroprosenttini uudelleen kun se 20% ei välttämättä riitä. Joten uusi prosentti on 21%. Äitiysrahasta kun ei saa mitään tulonhankkimis vähennyksiä yms. Millään sitä ei saa pienemmäksi, ellet halua maksaa mätkyjä.
- hjgjgcjkhgjkhgzkjh
Käy täällä ja laske itse mikä % on oikea.
Osaat sen tehdä ilman verotoimistoon soittoakin.
http://vero.fi/
Veroprosenttilaskuri - ja äitiysraha
Olet tehnyt juuri sen virheen, että palkkatuloistasi on pidätetty järjettömän vähän, jonka seurauksena korkea veroprosentti iskee sitten äitiyspäivärahaan.
Verotushan on kokonaisuus.
Otetaan esimerkki.
Asuu Vantaalla, kuuluu kirkkoon. Ei mitään korkovähennyksiä tms.
Saa palkka vuonna 1450,00 ja lomarahoja 1392, eli palkkatulot 2842,00 euroa. Näistä maksaa veroja 3 % = 85,26 euroa.
Sitten tienaa äitiyspäivärahaa 900,00 /kk ja sitä 10 kk (pyöristellään vähän) = 9000,00
Tästä 900 euron kk äitiyspäivärahasta pitää maksaa veroa 24,5 %.
Joten, eiköhän ne ole verotoimistossa laskenut, että kokonaisverosi nousee tiettyyn, siksi tuo äitiyspäivärahan verotus on "kova".
Siihen ei ole olemassa mitään jippoa! - Ähämsähläm
Parkukaa te vain 2% tai 20% verojanne. Muut maksavat 40% ja ovat todella onnellisia.....
- 40%
niin tienaakin ihan himmeesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919