Oltais lähössä Pietariin helmi-maaliskuun vaihteessa. Millainen sää siellä mahtaa olla,
noin yleisesti. Onko siellä kovemmat pakkaset kuin täällä Suomessa? Onko tuulista?
Sää Pietarissa
8
1287
Vastaukset
- hujokki
Eli sammakon loikan perusteella ei voi ennustaa säätä, mutta suht koht samanlainen kun Suomen etelärannikolla, paitsi jos lunta tulee niin vieläkään lumenpoisto ei ole ihan meikäläisellä tasolla, jalkakäytäviä sentäs ei suolata mutta muuten suolaa käytetään reilusti loska lentää kun ehkä auraus on jäänyt tekemättä.
- työnjohtaja kouhia
on se vaan niin pirun pitkällä tuo Pietari -melkein ihan rajan takana. Ilmatkin sen mukaiset kuin Suomessa. Jos kyselet noita säätietoja jostain Hawaijilta olet fiksu, jos Suomesta niin........
- ihan
itselläsi viisautesi! Et nähtävästi siellä ole käynyt...
Pietarin tapaista säätä ei ole tällä puolen Suomenlahtea, koska se on suolle rakennettu!
Ja kysyjälle, joka on fiksu ihminen ja kysyy nimenomaan säätä eikä puhu kelistä, niinkuin tollot nykyisin -vaikka eivät tarkoita maantie- tai meriolosuhteita!! : kts. nettisivu Saint Petersburg Weather Forecast. - Tellustelija
ihan kirjoitti:
itselläsi viisautesi! Et nähtävästi siellä ole käynyt...
Pietarin tapaista säätä ei ole tällä puolen Suomenlahtea, koska se on suolle rakennettu!
Ja kysyjälle, joka on fiksu ihminen ja kysyy nimenomaan säätä eikä puhu kelistä, niinkuin tollot nykyisin -vaikka eivät tarkoita maantie- tai meriolosuhteita!! : kts. nettisivu Saint Petersburg Weather Forecast.Ei hemmetti!
Kyllä pitäisi tietää uusavuttomankin ihan itse, että pitääkö helmikuussa ottaa pitkät vai lyhyet kalsarit mukaan, jos lähtee ihan 50km Helsingistä etelään (noinniinkuleveyspiirienmukaan).
Kertoisitko muuten minulle, mitä kannattaisi laittaa tähän aikaan vuodesta päälle, jos lähden Tallinnaan tai Tukholmaan...? Riittääkö sortsit vai ottaisinko sadevarjon mukaan monsuunin varalta?
T:Tellustelija - kujanen
Tellustelija kirjoitti:
Ei hemmetti!
Kyllä pitäisi tietää uusavuttomankin ihan itse, että pitääkö helmikuussa ottaa pitkät vai lyhyet kalsarit mukaan, jos lähtee ihan 50km Helsingistä etelään (noinniinkuleveyspiirienmukaan).
Kertoisitko muuten minulle, mitä kannattaisi laittaa tähän aikaan vuodesta päälle, jos lähden Tallinnaan tai Tukholmaan...? Riittääkö sortsit vai ottaisinko sadevarjon mukaan monsuunin varalta?
T:TellustelijaJoillakin on näköjään vähän ajankäyttöaongelmia, kun pitää istua koneen ääressä ja vahtia viestejä, joihin voi vastata aliarvioiden muiden kysymyksiä. Keksi jotain järkevämpää tekemistä.
Pietarissa voi tosiaan olla erilainen sää kuin esim. sisämaassa Suomessa, onhan kaupunki merenrannalla ja vielä lahden pohjukassa. Seuraile paikallisia säätiedotuksia! - Tellustelija
kujanen kirjoitti:
Joillakin on näköjään vähän ajankäyttöaongelmia, kun pitää istua koneen ääressä ja vahtia viestejä, joihin voi vastata aliarvioiden muiden kysymyksiä. Keksi jotain järkevämpää tekemistä.
Pietarissa voi tosiaan olla erilainen sää kuin esim. sisämaassa Suomessa, onhan kaupunki merenrannalla ja vielä lahden pohjukassa. Seuraile paikallisia säätiedotuksia!...mitäpä muutakaan. Ja loppuajalla sitten säätiedotuksia. Mutta mitä yleistä neuvoa oikeesti pitäis tässä antaa. Helmikuussa lämpötila Pietarissa on jotain 5 ja -35 välillä. Yllättäen, sama myös Suomessa (tai ehkä -40 on mahdollista)!
Että sellaista! Sen luulisi kuitenkin arvaavan, että ei sinne T-paita päällä kannata lähteä. Muu onkin sitten ittestä kiinni.
Tai siis ähhh, antaa olla...!
T:Tellustelija
- Matrko.
Ei olla sitten oltu maantiedon tunnilla varmaan.
Sää Pietarissa on Sama kuin Helsingissä - 2 astetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269