Moro,
olen täyttänyt hiljattain 15-vuotta ja pituutta on 167 cm (olen poika). Harrastan urheilua ja syön kunnolla, mutta pituutta ei ole viime aikoina kertynyt juurikaan. Viime keväänä pituutta oli 165 cm, eli 2 cm pituus on keväästä kasvanut. Mistä voisi johtua? En todellakaan tahtoisi jäädä pätkäksikään :(
15-vuotias ja 167 cm?
23
2307
Vastaukset
- Pitkähkö(kö?)
Suomalaisten yli 25-vuotiaiden miesten keskipituus on n. 177 cm. On myös todettu, että miehet voivat kasvaa armeijaan asti (eli 20-vuotiaaksi), joten ei hätää. Itse olen 187cm ja samanikäinen kuin sinä.
- Lyhyeks jäät
Pätkä tulee sinustakin niin kuin minustakin tuli, enkä 15 vuotiaasta enää kasvanutkaan. Minä olen kohta 19 v ja olen 168 cm. Täys- kasvuinen. En polta ja syön normaalistin. Olin 15 vuotiaana 166cm.
Toiset vaan jää lyhyeksi. Olen onnellinen että olen sentään näinkin pitkä. Meidän suvussa kun oli lyhyvempiäkin miehiä.- jääkö lyhyeksi
Kasvu tulee toisilla aiemmin kuin toisilla. Minulla kasvupyrähdys alkoi vasta lukiossa, kun kaverit olivat jo yläasteen aikana kasvaneet ties kuinka paljon minua pidemmiksi. 15-vuotiaana ei voi vielä tietää, kuinka pitkäksi kasvaa.
Ja sullekin: vaikka olet 19, saatat kasvaa vielä. Sulla voi olla kasvu myös jälkijunassa, eikä siinä ole mitään hävettävää.
- harent
Ite oon 15v(kohta 16) ja pituutta noin 160 ja moni kaverinikin on saman mittanen. et oo lainkaan lyhyt! täysin normaalimittainen! hei oikeesti mitä sää valitat O_o
- dgfdgfdgfgdfg
Koht 16 ja 160 ja kaveris saman mittasia?! Mitä kääpiöitä sun kaveris on? Ite oon 15 ja 184 ja kaikki kaverini tai suurin osa on yli 180 ja kaikki on ainaski yli 170cm...
- jahjfk
Ite 17 v ja 167 cm vaikka en polta ja syön terveellisesti. Isä 168, äiti 163
- pätkäääää
sä oot kyl oikeesti aika normaalin mittane melkee liian pitkä!!!! :)
- dffdgg
saman ikäne, 185cm ja oon bodailluki vähän.. kyllä tytöt tykkää pitkästä ryhdikkäästä, hartiakkaasta pojasta! ja eipä pojatkaa tuu aukoo päätänsä
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Itse olen 13-v. (kohta 14-v.) ja 166 cm.
- kehiin...
kysäiseppäs koulun bodareilta jos ne antais sulle kasvuhormonia, sillä saat pituuden taas kasvuun. et sä muuten kasva, geenit ja perintö on monille kirous.
- Hah
Kannattaisko olla pitkä? Lyhyet jätkät ei koskaa saa muijia. Luulen että sust kasvaa joku vähän päälle 170cm? :P
- bastard1
Mä olen 15, 162cm ja vielä poika. Hah! Mutta mua ei haittaa yhtään, koska vihaan naisia ja tyttöjä niin halvatusti että se muijan saanti ei ole mun ongelma. Turhaa P*:n jauhamista sanon minä koko homma. Mitä miehiin tulee en ole homo vaan maailman itserakkain ihminen joka rakastaa vain itseään ja muut saa mennä jonnekkin mistä ei haluta puhuakaan.
Kuule rakkaus on hollywood juttuja ja ihmisen murrosikä ja muut vain geenien lisääntymis vietti eikä muuta, joten turha antaa pikku geeni hirviöiden pilata koko elämää jos ne on jo kerenny pilata pituuskasvusikin.
Mä sanon et tuollaiset pikku seikat kannattaa unohtaa ja elää rennosti oman rakkaan itsensä kanssa "piste"
Ja jos rakkautta haluat niin etköhän voi antaa sitä itsellesi enemmän kuin joku voisi antaa sitä sulle. >:) - voi perkele teitä
Ei sille vaan voi mitään jos jää lyhyemmäksi kuin toiset. Ei siinä vittuilu paljoa auta.
- JormaPaavo
voi perkele teitä kirjoitti:
Ei sille vaan voi mitään jos jää lyhyemmäksi kuin toiset. Ei siinä vittuilu paljoa auta.
En nyt tiedä mikä hinku kaikilla tuntuu olevan pituuden takia. Itse olen 165cm pitkä, mutta sitä paremmin pystyn harrastamaan akrobaattisempia lajeja, kun en huoju kuin lipputanko.
Pituus on yliarvostettua, ja näyttäähän lyhyt ja lihaksikaskin paremmalta kuin kaksimetrinen ja hirveä lihaskimppu - breikkaava pygmi
JormaPaavo kirjoitti:
En nyt tiedä mikä hinku kaikilla tuntuu olevan pituuden takia. Itse olen 165cm pitkä, mutta sitä paremmin pystyn harrastamaan akrobaattisempia lajeja, kun en huoju kuin lipputanko.
Pituus on yliarvostettua, ja näyttäähän lyhyt ja lihaksikaskin paremmalta kuin kaksimetrinen ja hirveä lihaskimppuTuo akrobaattisten lajien harrastaminen on kyllä hyvä pointti - varsinki ku ite harrastan breikkausta. Ja pituutta oli 155cm ja ikää 19 vuotta.
Ja jos lyhyys haittaa niin käyttää piilokorkoja. Niin minäkin teen tyttöystävän kans. Hän jättää korot kotiin ja minä otan omat.
- jeppetikkumuna
Viddu de ootte lyhyitä oon 167.2 ja oon 14 ette siis kaikki oo lyhyitä mut siis niin
- pitkääääää
no kyllä mä mieluummin otan pitkän miehen ku lyhyen, koska en itekkää oo mikään lyhyt:D ja en kyl menis sanoo et "lyhyt ja lihaksikas näyttäis paremmalta ku pitkä ja lihaksikas" siis eihän lyhyissäkään vikaa oo mut ehkä ne lyhyemmät tykkää enemmän niistä, mun mielest ihannepituus miehellä olis joku 180-190cm
- tjooj
Pöliät ei oikialle naiselle miehen pituus merkkaa mittää :D en sitte tiiä minkälaisten bimbojen kans te liikutte
- poika13
Ite oon 13 ( koht 14) ja 179cm pitkä
- Jenkeistä
Ite olen 15 ja 165 pitkä ja harrastan kuntosalilla käymistä ja en kasva todennäköisesti yhtään sillä molemmat polvet leikattu(meni harrastaessa). Mutta jos sun polvia/lonkkia ei ole leikattu et todennäköisesti jää 166 pitkäksi, muttet kasvakaan kuin 175 maksimissaan. Mutta ei se lyhyys mitään haittaa, naiset tykkäävät lyhyistä miehistä.:)
- pitkä tyttö 13v
en haluaisi olla näin pitkä oon 175cm pitkä tyttö ja oon 13v
- pitkä tyttö 13v
tosin mun äiti on 175-180cm pitkä ja iskä 195-200cm
- hujoppi
ite oon 180cm vaik oon vasta 13v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161