Arkiston yllätys - remix

Peach

Tunsin tuijotuksen takaraivossani ja ihmettelin mielessäni kuka minua voi tuijottaa siellä hämärässä arkistohuoneessa, jonne yleensä ei eksynyt kukaan muu minun lisäkseni. Olin harjoittelijana eräässä firmassa, mikä taas tarkoitti sitä, että arkistohuoneen käyttö oli pääasiassa minun vastuullani. Minä olin se, joka sieltä jotakin haki, kun oikeat työntekijät tarvitsivat vanhoja dokumentteja. Helppohan minua oli juoksuttaa, vastavalmistunutta tyttöä, joka ei uskaltanut sanoa vastaankaan siihen kahvinkeittäjä/arkistonhoitaja-hommaan, joka osakseni oli langennut. Alun perin tarkoituksenani oli olla paikassa kolme kuukautta, jonka jälkeen lähtisin rapakon taakse seikkailemaan, mutta kolme viikkoa paikassa oltuani tein päätöksen lähteä, jo kuukauden jälkeen. Kahvia osaan keittää kyllä ilman kolmen kuukauden harjoittelemistakin, eikä paikassa muutenkaan ollut edes ihmisten puolesta ketään jäämisen arvoista. Tai niin ainakin luulin.

Tuijotus tuntui edelleen, mutta jatkoin kuitenkin siitä välittämättä mappien kimpussa, sillä uskoin silmäparin omistajan kyllä antavan itsensä ilmi, jos jotakin asiaa oli. Siinä penkoessa tuli hiki, kesä oli ulkona parhaimmillaan ja pienen toimiston ilmanvaihtojärjestelmä oli ilmeisesti vuodelta miekka ja kypärä, sillä sisälläkin saimme nauttia peräti 25 asteen helteestä, eikä ulkoilmaankaan ei ollut kuin asteen ero. Ylläni oli valkoiset shortsit sekä samanvärinen lyhyt toppi ja kurottaessani ylähyllyltä tavaraa, napani paljastui ja samalla myös jokin aika sitten hankkimani napakorukin loisti olemassaolollaan.

- Kaunis koru sinulla, kuulin äänen sanovan jostakin hämärän keskeltä. Hätkähdin, sillä kurotellessani ylähyllylle olin hetkeksi unohtanut tuijotuksen ja toisen ihmisen läsnäolon huoneessa. Katsoin äänen suuntaan ja havaitsin toisella puolella huonetta hahmon, joka hieman silmiä siristellessä paljastui mieheksi.

-Kiitos, vastasin ääni värähtäen, sillä tilanteessa oli jotakin oudolla tavalla kiihottavaa. Ajatus tuntemattoman miehen silmistä vartalollani houkutti yllättäen, ja pitkään kestänyt selibaatti aiheutti jalkovälissäni välittömän kostumisen ajatuksien harhaillessa tuossa tuntemattomassa tyypissä.

Jatkoin hommiani, olin saanut puhelimitse käskyn hakea kasan papereita eri vuosilta, joten arkistossa minulla menisi vielä melkoinen tovi, sillä totta kai jokainen paperi oli sijoitettu eri mappeihin ja eri hyllyille ympäri huonetta. Tunsin katseen itsessäni polttavana ja mielikuvitukseni laukkasi villisti. Yritin kuitenkin pitää pääni viileänä, vaikka ajattelinkin poiketa vessaan helpottamaan oloani arkistokeikan jälkeen.

Löysin yhden kadoksissa olleen mapin kaatuneena alahyllylle ja nostin sen pois sieltä viedäkseni sen pienen pöydän ääreen. Asetin sen pöydälle ja kumarruin tutkimaan sen sisältöä vailla mielenkiintoa, tarkoituksena vain löytää oikea paperi vihdoin ja viimein. Olisi peräti kolmas löytynyt paperi kaikesta siellä viettämästäni ajasta huolimatta ja ahdistuneena vilkaisin pöydällä olevaa listaa, jonne oli merkitty joka ikinen lappu, joka minun pitäisi kiikuttaa huoneesta mukanani. Ilmeisesti saisin viettää loppuajan harjoittelujaksostani täällä arkistohuoneessa. Vierähtäisihän se viikko siinäkin. Yhtäkkiä tunsin kädet lanteillani, suuret ja voimakkaat kädet. Voihkaisin ääneen, paljastaen siinä samalla oman kiihottuneen tilani, sillä kukaan haluton (ja terve) ihminen ei hönkäile sellaisia hengityksiä ilmoille tuntemattoman koskettaessa itseään äkkiarvaamatta. Normaalisti minäkin olisin humauttanut kansiolla tunkeilijaa, äkkipikaisuus kun kuului valitettavasti luonteenpiirteisiini. Yleensä toimin ensin ja sitten ajattelin, jos ajattelin.

Kädet tuntuivat vaativilta ja minä vapisin niiden tunkeilevan sävyn alla. Tätäkö sinä olet odottanut koko ajan tyttö, kuulin äänen kysyvän. Nyt tunnistin äänenkin, ja sen joka äänen päästi. Ääni kuului eräälle vanhimmista virkailijoista, nelikymppiselle varsin hyvin säilyneelle miehelle. En vastannut mitään, eikä ääntä liioin olisi kurkustani tullut, sillä olin nähnyt juuri tuosta miehestä liudan kiimaisia unia ja niiden käyminen toteen ainakin osittain saattoi minut hämmennyksen valtaan. Olinko ollut niin läpinäkyvä, oliko minun haluni todella niin päivänselvää? Tunsin käden lähtevän kohti häpykumpuani ja levitin vaistomaisesti hieman jalkojani. Täältähän löytyy oikea kiimapillu, sanoi tuo mies, jatkaen tutkimistaan käsillään. Käsi paineli häpyäni, enkä voinut itselleni mitään; minun oli pakko hieroa itseäni kättä vasten. Mies tuli kiinni minuun ja tunsin hänen kovan kyrpänsä pyllyvakoani vasten. Pyöritin peppuani kiimaisena ja haluni kasvoi entisestään tuon suuren kalun painautuessa vaativana itseäni vasten. Halusin tuntea sen sisälläni, ja pian.
Mies vetäytyi luotani ja käänsi minut itseään kohti. Katsoin niihin sinisiin silmiin ja näin sieltä heijastuksen samasta halusta jota itse tunsin.

Mies tarttui toppiini ja kiskaisi sen yltäni, samaan tahtiin lähti shortsitkin. Olin alastomana ja julkean tuijotuksen edessä voimattomana ja täristen. Halusin enemmän kuin katseita, ja nyt näytti sille, että mies jättää leikin kesken. Halusi kai varmistuksen pikkupillun suostumisesta hänen haluihinsa. Pikkupilluhan minun täytyi olla täysi-ikäisyydestäni huolimatta hänen silmissään, olihan meillä kuitenkin parinkymmenen vuoden ikäero. Huoleni oli kuitenkin turha, pian hän tarttui molemmilla käsillä rintoihini. Hän pyöritteli molempia nännejäni sormiensa välissä, puristi välillä niin lujaa, että se teki ihanalla tavalla kipeää.

Kohta tunsin kuumottavilla nänneilläni suurenmoisen kielen ja heti kielen perään ihanan vilvoittavan puhalluksen, tunsin kuinka huulet ympäröivät vuoronperään molemmat nännini ja imaisujen tahtiin hengitin raskaasti.

- Vai haluat sinä kyrpää? Kuinkas märkä sinä oikein oletkaan, mies jupisi itsekseen ja nosti minut kevyesti ilmaan, laski hetken kuluttua minut pöydän päälle istumaan mapin viereen. Hän painoi minut taaksepäin, asetti käteni kuitenkin niin, että pystyin nojaamaan niihin. Jalkani mies nosti myös pöydälle, ja istuin siinä kiimaa täynnä, pillu avoimena.

- Uuh, mikä ihana nuori liha täältä löytyykään ja niin märkä, et taida olla saanut koskaan oikein kunnon kyrpää, nuorten jolppien pilit siellä lienee askarrelleet. Huohotin entistä kiivaammin käsien levittäessä huuleni aivan avoimeksi. Hetken tarkasteltuaan mies laskeutui polvilleen ja työnsi kielensä sisääni. Voihkaisin ja hän jatkoi pilluni nussimista kielellään rytmikkäästi ja voimakkaasti. Olin lähellä laukeamista, mutta ilmeisesti mies aavisti sen, sillä hän lopetti kielityöskentelynsä ja nousi seisomaan eteeni. Äkkiä hän oli edessäni ilman vaatteita, ja näin ensimmäistä kertaa tuon unissani seikkailleen suuren kyrvän. Unissani se tosin oli ollut astetta pienempi pituudeltaan ja hieman paksumpi, mutta todellisuus ei missään nimessä ollut pettymys. Hän otti sen käteensä, veteli hieman edestakaisin ja katsoi minua samalla silmiin kiusoittelevalla katseella. Huulet raollani minä kuiskasin: Anna minulle, eikä mies sen enempää kehotuksia kaivannut.

Äkkiä hän nosti minut pois pöydältä ja painoi minut tällä kertaa hyllyä vasten. Käsilläni otin kiinni hyllystä ja kyykistyin hiukan. Tunsin pian kovan kalun pilluni huulilla ja rajulla työnnöllä mies oli sisälläni. Täytyin kokonaan hänen isosta kalustaan ja mies aloitti hiljaisen työntelyn tiukassa pillussani. Pian pääsimme molemmat samaan rytmiin ja tuntiessani klitoriksellani hänen sormensa tiesin laukeavani miltei alta aikayksikön.

Väärin tiedetty, sillä mies oli päättänyt kiduttaa minua pitkään ja hartaasti ennen kuin antaisi minulle sen mitä kaipaan. Juuri kun olin laukeamassa hän lopetti työntelynsä sekä sormensa liikuttelun. Pettyneenä äännähdin ja katsoin häntä silmiin. Jälleen olin hänen käsivarsillaan ja nyt hän siirsi minut pöydän eteen. Menin makaamaan pöydälle mahalleni, niin että jalkani jäivät lattialle haara-asentoon. Kohta tunsin kalun jälleen pillussani ja hän upposi minuun kerralla ja syvälle. Nyt hän ei enää pitänyt tahtia hiljaisena vaan aloitti kiihkeän ja nopeatempoisen nainnin. Kerta kerran jälkeen tuo kovaakin kovempi ase upposi kiiltelevään pilluuni ja minä tunsin olevani lähellä taivasta. Ainakin sen esiasteessa.

Yhtäkkiä tajusin miehen kädet pillullani kyrvän jatkaessa liikettään ja hetken ajan hän paineli klitoristani samassa tahdissa. Kunnes arvaamatta tunsin hänen työntävän sormeaan peppureikääni. Ensin se tuntui inhottavalta, koskaan aikaisemmin en ollut saanut sinne mitään, eikä kukaan aikaisemmista partnereistani ollut kosketellutkaan ryppyreikääni. Mutta kun kyrpä pillussani ja sormi peppureiässäni alkoivat naida minua rajusti samaan tahtiin, en voinut muuta kuin nauttia siitä huumaavasta tunteesta. Työnnöt syvenivät, pitenivät, ja kohta pyllyssäni seikkaili kaksi sormea. Enempää en tarvinnut, vaan laukesin siihen, pilluni supisteli, minä huusin, voihkin, huohotin, tärisin.

Orgasmi oli todella iso O, aikaisemmin kokemani olivat olleet siihen asti pelkkiä o-kirjaimia. Hetken aikaa vietin siellä taivaassa, jonka esiasteessa olin äsken seikkaillut, kunnes aloin hieman tajuamaan taas tämän maailman päälle jotakin. Mies vetäytyi minusta ja veti minut lattialle, käänsi itseensä päin ja painoi minut polvilleen eteensä. Kyrpä oli suoraan kasvojeni edessä ja nuolaisin huuliani orgasmin jälkimainingeissa.
Tartuin kädelläni hänen ihanaan kaluunsa ja vein kasvoni yhä lähemmäs ja lähemmäs sitä ihanaa asetta, jolla hän oli äsken minut miltei seivästänyt. Suljin silmäni ja nautin kyrvän työntyessä suuhuni. Maistelin sitä, pyöritin kieltä terskan ympärillä, välillä otin sen niin syvälle suuhuni kuin se suinkin mahtui. Hiljalleen aloitin imemisen kädelläni avustaen, nautiskelin ja kuulin tuon miehen raskaan hengityksen ja halusin antaa hänelle sitä mitä itsekin äsken sain. Yhtäkkiä hän tarttui päähäni, laittoi kätensä takaraivolleni ja alkoi nussimaan minua suuhun. Enää en ottanutkaan häneltä suihin, vaan vaativana hän nai minun suutani, enkä minä voinut tehdä mitään muuta kuin olla. Imin minkä taisin, tahti oli nopea ja siirsin käteni hänen palleilleen. Puristelin niitä hellästi ja tunsin kädessäni kuinka kalu alkoi elää juuri sillä ihanalla tavalla. Käsi painoi päätäni lujemmin ja mies työnsi kyrpänsä syvälle suuhuni laueten, päästäen samalla pieniä karjahduksia suustansa. Sperma suussani maistui ihanalle, pitkästä aikaa, osan siitä valutin kuitenkin tahallani pois, sillä mitenkään suuria kulinaarisia nautintoja en siitä siltikään saanut. Nostin katseeni tuon miehen silmiin, ja näin niistä hymyn, hyväksyvän hymyn. Hän vaipui vierelleni lattialle, ja veti minut päällensä lepäämään.

2

8027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhj

      oli aika tylsä en jaksanu lukee loppuun mut toi mies oli kuvailtu just silleen miten mun yks ihannemies on niin se sai vähä innostuun :)

    • female40years

      eikun tämä oli hyvä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe