Juoksuharrastus

Aloittelija vasta

Hei,
tykkäämme lenkkeillä ( juosta) ja ihan vaan mielenkiinosta kysymme, että josko joku tietää minkälaisia mahdollisuuksia Playa Doradassa ja Samanassa on juosta lenkkiä muualla kuin rannalla aamunkoitteessa.
Niin ja onko turvallista?
Kiitos tiedosta.

6

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös juoksusta

Itsekin olisin kiinnostunut tiedoista ja kokemuksista, kun olen lähdössä reissuun alle kuukauden päästä ja edellisestä visiitistä on jo 10 vuotta. Google earthista katsoin, että rantaviiva näyttää yhtenäiseltä ja ehkä sitä pitkin pääsee hölkkäilemään, jos ei ole hotellien aitoja hirveästi.

Muistini mukaan maasto tarjoaa hienot mahdollisuudet mäkijuoksulle. Voi tosin tulla vähän lämmin. :)

Mutta eiköhän se juoksu sielläkin jotenkin onnistu.

• siellä_

playa doradan alueella oikein lenkkimaastoja ole.. rannalla on ihan hyvä lenkkeillä kun ei tosiaan hotellien välillä ole mitään aitauksia vaan ranta on ihan yhtenäistä, siellä itse lenkkeilin ja toinen mitä kiersin oli se itse hotellialue eli toisesta portista ulos ja pääväylää pitkin kohti puerto plataa ja toisesta portista takaisin.. muutaman kilometrin lenkki.
        Ja edellinen jo mainitsi niin niin löytyy loistavat mahdollisuudet mäkijuoksulle, telefericon rinteillä menee jonkin asteisia polkuja ylös kohti huippua mutta sinne on jo hieman matkaa eli itse tyydyimme juoksentelmaan rannalla ja sitä lenkkiä hotellialueen ympäristössä.

• Aloittelija vasta

Voipi tullakin hiukkasen liian kuuma, mutta pitääkin tarkistaa tuo mainitsemasi Google earth.

• Holatsi

Moi!

Tulimme juuri reissusta, joten kokemukset on tuoreita juuri Playa Doradan ja Samanan alueelta.
      Ranta toimii juoksuun paremmin Doradassa kuten myös muu ympäristö. Hotellit portitetun Doradan alueella ovat golfkenttien vieressä, joten sielläkin voi juosta.
      Kuntosaleissa ei kummassakaan kohteessa ollut juoksumattoja.
      Samanassa ei voi juosta samaan tapaan kuin Doradassa eli ihan veden vieressä. Ihan rannassa voi juosta lyhyitä pyrähdyksiä... aallot, puut ja rannan jyrkkyys estää pidemmän matkan teon. Noin 50m rannasta on kevyt "rantapuusto" jossa voi juosta. Hotelli sijaitsi tavallaan keskellä metsää hyvin kapean tien päässä, joten tiellekkään ei voi mennä juoksemaan. Tämä siis Viva Wyndhamin (playa Dorada ja Samana)hotellikokemuksia.
      Jos olette Samanassa jossain Las Terranasin kylässä olevassa hotellissa tämän kylän ranta sopinee paremmin juoksuun.
      Millään paikallisilla teillä juoksu ei onnistu. Ymmärrätte sen kun pääsette paikan päälle. Liikenne ja tiet ovat.. mielenkintoista :)

Oikein ihanaa matkaa! Pääsisipä itsekin jo takaisin!!!!

• Aloittelija vasta

Suurkiitokset neuvoista. Odotamme matkaa kuin kuuta nousevaa.

• Harbison
        Aloittelija vasta kirjoitti:

Suurkiitokset neuvoista. Odotamme matkaa kuin kuuta nousevaa.

Samanassa ei varmaan ole kovinkaan hyva juoksennella paitsi ranta bulevardilla joka melko lyhyt,autotien reunoille ei todellakaan mitaan asiaa jos ei ole kyllastynyt elamaansa,mutta Las Terranaksessa upeat biitsit joita riittaa monia kilometreja,ja paikka on muutenkin mukavampi kuin Samana>ei oikeastaan muuta nahtavaa kuin valaat mutta retket n.50 taalaa ja valaiden nakeminen n.15.1-15.2 sattumanvaraista joten suosittelen Las Terrenaksen kylaa.Siella kiva ranskalaisten omistama hotelli playa el rincon n.30taalaa yo,200m rannalta,n.200m rantaa eteenpain mihin quaqua jattaa ja oikealle kujan paahan.Suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe