Thaimaa on junttien paratiisi

sivistysmatkailija

Thaimaassa käy vaan juntit ja pienten pimpsojen perässä juoksevät ällöt. Lähtekää sivistyneistö kunnon lomakohteisiin, kuten esim kanarian saaret.

23

6145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen04393056

Joka maasta löytyy luksus lomakohteita/hotelleja eli myös thaimaasta mikäli jos et tiedä tai koskaan käynyt edes sielä. Kokemukseni mukaan thaimalaiset ovat tosi ystävällisiä ja nuoret kunnioittavat vanhempia.

• puhut

Juuri noiden asioiden vuoksi olemme varanneet jo ensi vuodelle matkat. Vielä viime vuonna saattoi mennä kokonainen päivä, ettei kuullut suomen sanaa kuin hotellissa ja kanssa matkustajilta. Menepäs Kanarialle taitaa olla toisenlainen paikka. Mutta kuka tykkää mistäkin. Jos viikon reissulle lähtisin niin Kanaria kelpais.

• ilman siipii

Aika hyvä provoksi...

• joo...

...selkeä provo.

• katkera pelle

jolla ei ole edes varaa lähteä thaimaaseen vaan täytyy tyytyä kanariaan hahahahaaa.

• ^-miksi

kirjoitat thaiMAASEEN?

et taida itse päästä edes kanarialle vaan joudut tyytymään kotimaaseen, nyyh nyyh nyyh?

• hihihihi
        ^-miksi kirjoitti:

kirjoitat thaiMAASEEN?

et taida itse päästä edes kanarialle vaan joudut tyytymään kotimaaseen, nyyh nyyh nyyh?

Parin viikon päästä thaiMAASEEN, eli se siitä. hahahaa, luuseri. =)

• meinannut

vastata tähän provoon,mutta täytyy todeta että on sun elämässä vähän sisältöä.Hyvää loppuelämää.

• kanaria hätävara

Olemme nyt hätävarana oltu 2 kertaa Kanarialla,Thaimaan puuttessa! Sanon kyllä suoraan että se joka vertaa Kanaaria ja Thaimaa edes samana päivänä täytyy omia aika vähän matkakokemusta.Kaikki jotka ovat edes vähän matkustanut allekirjoittavat tämän!Kanaria ...buuu!!!Turisti vihaajat asukoot saarillansa!

• molemmissa käynyt

Kyllä Thaimaa voittaa Kanaria! Ei sinne kaikki mene seksin perässä. He ovat vähemmistönä, mutta siitä pidetään suurin ääni. Kyllä kaunis luonto, lämmin sää, ihanat meren rannat, lämpimät vedet ja ystävälliset ihmiset, jotka paikasta tekee matkustamisen arvoisen. Ainut negatiivinen asian on pitkä lentomatka. Mutta sen kestää, kun tietää mitä on tulossa. Katsellaan maailmaa avoimin silmin, ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.

• keeli?

Sijamuotoja kannattaa vielä treenailla.. men du har nog rätt.

• on joka palstalla
        keeli? kirjoitti:

Sijamuotoja kannattaa vielä treenailla.. men du har nog rätt.

saa pätee tää.ei töitä,ole tai ei tee.on jokupaikka pipi.mut täälä on töis senkin eestä.mielihyvä tulee kun saa pätee nimettömänä.

• folkki
        on joka palstalla kirjoitti:

saa pätee tää.ei töitä,ole tai ei tee.on jokupaikka pipi.mut täälä on töis senkin eestä.mielihyvä tulee kun saa pätee nimettömänä.

Olisi luullut noin fiksun vastineen voineen allekirjoittaa omalla nimellä.

ps. moni ei tee sunnuntaina töitä..

• hyvä kielitaito
        folkki kirjoitti:

Olisi luullut noin fiksun vastineen voineen allekirjoittaa omalla nimellä.

ps. moni ei tee sunnuntaina töitä..

Onhan se mukavaa, kun saa etsiä muiden kirjoituksista virheitä - itse on niin TÄYDELLINEN!? Kai se on jotain pätemisen tarvetta. Mene ja tiedä. Mutta asiaan: Kyllä Thaimaa aina Kanarian voittaa.

• mimau
        hyvä kielitaito kirjoitti:

Onhan se mukavaa, kun saa etsiä muiden kirjoituksista virheitä - itse on niin TÄYDELLINEN!? Kai se on jotain pätemisen tarvetta. Mene ja tiedä. Mutta asiaan: Kyllä Thaimaa aina Kanarian voittaa.

kanarian saaret,niikuin kanarikko(kelirikko).Ei enää kiitos vaikka maksettais.Ei oo taimaan voiitanutta.Pikku kirjoitusvirhe,kuten asiaan kuuluu

• Sivistynyt
        hyvä kielitaito kirjoitti:

Haloo juntit!! Thaimaassa nainen on huora ja lapsia käytetään hyväksi, kuka sellaiseen paikkaan haluaa mennä lomailemaan? Toisten itsensä myymistä, kärsimystä ei kukaan sivistynyt halua todistaa. Ettäs tiedätte. Aivan sama mitä tähän viestiin vastaatte. I just don't care.

• oikeinko
        Sivistynyt kirjoitti:

Haloo juntit!! Thaimaassa nainen on huora ja lapsia käytetään hyväksi, kuka sellaiseen paikkaan haluaa mennä lomailemaan? Toisten itsensä myymistä, kärsimystä ei kukaan sivistynyt halua todistaa. Ettäs tiedätte. Aivan sama mitä tähän viestiin vastaatte. I just don't care.

Miksi yleensä vaivauduit kirjoittelemaan, kun muiden mielipiteellä ei ole väliä? Oletko tyyppi, joka on AINA "OIKEASSA"? Katsele maailmaa avarammin, sillä kyllä jotkut suomalaiset miehet pitävät naisia huorina täällä kotimaassakin. Heidän ajatusmaailmansa on vain hyvin kieroutunut! Ei kai huoria olisi, jos ei miehet käyttäisi hyväksi!?

• Finlux 34
        oikeinko kirjoitti:

Miksi yleensä vaivauduit kirjoittelemaan, kun muiden mielipiteellä ei ole väliä? Oletko tyyppi, joka on AINA "OIKEASSA"? Katsele maailmaa avarammin, sillä kyllä jotkut suomalaiset miehet pitävät naisia huorina täällä kotimaassakin. Heidän ajatusmaailmansa on vain hyvin kieroutunut! Ei kai huoria olisi, jos ei miehet käyttäisi hyväksi!?

Mitäs hyväksikäyttöä on nussia pillua? Se on normaalia. Hyväksikäyttöä on rahastaa pillullaan. Ei kenenkään ole pakko pillua antaa, joten se hyväksikäytöstä ja miehen syyllistämisestä vaikka nainen itse on huora jos ottaa siitä rahaa tai rhanarvoisia etuisuuksia palkkioksi ja mies maksaa. Itse en maksa edes Thaimaassa paitsi ruuan ja juoma mutta en laske sitä maksullisuudeksi niillä hinnoilla. Vaatteita ja kpruja en osta naisilleni vaikka ovat kinunneet.

Siinä vaiheessa lähtee akka hornantuuttiin kun alkaa liian röyhkeästi pyytämään vaateostoksia, tarkkailen koko aika ekaa törkeää äänenpainoa naisen äänessä ja kun se törähtää niin nainen lähtee vittuun ja vauhdilla huoneestani/seurastani sillä inahduksella ja lopullisesti ja muutamassa minuutissa mulla on tarvittaessa uusi nainen ja uusi yritys olla ihmisiksi ja pummimatta multa.....

• oikeinko
        Finlux 34 kirjoitti:

Mitäs hyväksikäyttöä on nussia pillua? Se on normaalia. Hyväksikäyttöä on rahastaa pillullaan. Ei kenenkään ole pakko pillua antaa, joten se hyväksikäytöstä ja miehen syyllistämisestä vaikka nainen itse on huora jos ottaa siitä rahaa tai rhanarvoisia etuisuuksia palkkioksi ja mies maksaa. Itse en maksa edes Thaimaassa paitsi ruuan ja juoma mutta en laske sitä maksullisuudeksi niillä hinnoilla. Vaatteita ja kpruja en osta naisilleni vaikka ovat kinunneet.

Siinä vaiheessa lähtee akka hornantuuttiin kun alkaa liian röyhkeästi pyytämään vaateostoksia, tarkkailen koko aika ekaa törkeää äänenpainoa naisen äänessä ja kun se törähtää niin nainen lähtee vittuun ja vauhdilla huoneestani/seurastani sillä inahduksella ja lopullisesti ja muutamassa minuutissa mulla on tarvittaessa uusi nainen ja uusi yritys olla ihmisiksi ja pummimatta multa.....

Ai että tälläinenkö on miehekäs mies? Onneksi en ole törmännyt kaltaiseesi sovinistiin. Kyllä naiminen on mukavaa, kun kumppani kohelee minua NAISENA eikä minään panopuuna.Kyllä miehekäs mies kohtelee naistaan hyvin ja ottaa myös toisen tunteet huomioon. Silloin kunnioitus on molemmin puolista. Toivoa sopii, että kohdallesi tulee sellainen Niskavuoren vanha emäntä, joka vie ja sinä vikiset. Tai homehdut vanhana poikana peräkammarissa.

• nainen oikea
        Finlux 34 kirjoitti:

Juuri sinunkaltaisillesi me nauretaan thaityttöjen kanssa kauneussalongeissa. Hah kun on mukavaa. Kyllä se thaityttökin haluaisi mukavan miehen, mutta suomalaisissa on niitä vähän kun eivät anna riittävästi rahaa. Tytöt kyllä sanovat, että suomipojissa on puolensa, eli ovat usein niin humalassa, ettei tarvitse juuri tehdä mitään muuta kuin odottaa ja maksavat ihan hyvin tekemättömästä "työstä".

Mistä muuten arvasin, että olet viiksekäs ja tykkäät formuloista?

• reksa

Etpä taida resukka mahdottomasti matkustella jos kanrian saaret on susta sivistynyt vaihtoehto,
      oletkohan käynytkään thaimaassa kertaakaan?
      Jos joku pikku pimsaa haluaa sitä saa halutessaan paljon lähempääkin
      Eli matkustahan muuallekin kuin kanarille ennenkuin puhut sivistyksestä

• hyvä koneen

vaihtopaikka! Bangokista pääsee jatkolennoilla upeisiin elämyksiin.

• oletkohan matkustanut missään

Ei tollasta kommenttia voi tulla muuten kuin sellaiselta, joka ei ole käynyt muuta kuin oman kunnan nurkissa !!! Mikä on sun mielestä sivistyneistö ??? Tutkipas hiukan tarkemmin Kanariaa ja Thaimaata rinnakkain:) Toinen on muuten Aasiassa ja toinen taas Euroopassa :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe