Katselinpa tänään Ylen maakuntauutisia. Seuraava uutinen sai minut hyvälle mielelle ja palautti uskoni terveydenhuollon toimivuuteen: Etelä-Karjalan Keskussairaalassa ei ole potilaita ylipaikoilla, paitsi epidemioiden aikana! Tilanne on paljon huonompi Kotkan Keskussairaalassa, jossa joitakin potilaita on jouduttu sijoittamaan jopa käytäville tilojen puutteessa. Melkoisen ikävää potilaan kannalta tuommoinen. Onneksi meillä ei moista vaaraa ole, hienoa EKKS!
Hyvä EKKS!
3
1219
Vastaukset
- näin on
niiku ne kuormittaa muut pienemmät sairaalat ja laitokset ylipaikoille ettei vaan tulis sakkopäiviä. Asianmukaista hoitoa ei kuitenkaan saa niin nopeesi ku tarvitsis...
- paskapuhetta
kyllä tuo on täyttä paskapuhetta...itse olin vasta kaksiviikkoa sitten siellä ja jouduin käytävä paikalle...ja kaverini on siellä juuri nyt,kun kävin katsomassa sitä ni siellähä niitä potilaita oli käytävällä...kyllä nyt taas on EKKS kusettanu tiedotusvälineitä aika kovasti...!!!!!
- hoitaja
Usea viikko uuden vuoden jälkeen käytävillä on ollut usealla osastolla potilaita...Ylipaikka usein sitä tarkoittaa että "pääsee" sairastamaan käytävälle, ikävä kyllä. En tiedä sitten mistä moinen tieto on mediaan levinnyt että niin ei olisi ollut.Paloturvallisuudenkin kannalta tälläinen on erittäin huono juttu. Eikä poiskaan ketään voi käännyttää!Hatun nosto kaikille hoitotyötä siellä tekeville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534290Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813973- 703458
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963380Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1052393- 352258
- 362129
- 242129
- 382109
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232004