se vaan kyllä niin sairasta hommaa kun ensin saadaan kala siiman perään kiinni ja sitten maihin ja revitään se sitten irti ja päästetään kala takasin veteen,....oletteko ajatelleet asiaa tältä kannalta jotta kun kala kuitenkin jotenkin "vaurioituu" ja se kuitenkin kuolee siellä vedessä kohta niin se saa aikaan joitakin kalaepidemioita ja se johtaa pikku hiljaa kalakantojen vähenemiseen, niin silloin teillä ei ole mitään ongittavaa.
Onko
4
642
Vastaukset
- ovatko kalastelijat
ajatelleet???
Tuo oli mielestäni loukkaavasti kysytty, näiltä vammaisilta.
Koska näillä kalastuksen harrastajilla ei ole toimivia ajatteluelimiä tai sitten he eivät niitä osaa käyttää- hommaa
koko pyydä ja päästä kalastus.ainakin minulle on opetettu että sen syöt mitä pyydät.Mikäli ko. tavan harrastajilla on jäänyt leikki-ikä päälle niin menkööt tarhaan.Kohta varmaan mennään siihen että metsästyskin muuttuu samantapaiseksi leikkimiseksi:ammutaan eläimeen nukutusnuoli ,otetaan pari valokuvaa millä saadaan kehua ja heräämisen jälkeen eläin takaisin luontoon ja hetken kuluttua sama kuvio uudellee,
- weberman
hommaa kirjoitti:
koko pyydä ja päästä kalastus.ainakin minulle on opetettu että sen syöt mitä pyydät.Mikäli ko. tavan harrastajilla on jäänyt leikki-ikä päälle niin menkööt tarhaan.Kohta varmaan mennään siihen että metsästyskin muuttuu samantapaiseksi leikkimiseksi:ammutaan eläimeen nukutusnuoli ,otetaan pari valokuvaa millä saadaan kehua ja heräämisen jälkeen eläin takaisin luontoon ja hetken kuluttua sama kuvio uudellee,
Jokainen kalastaja joutuu vapauttamaan kaloja, varsinkin jos ne ovat alamittaisia, talvikoita tms. En lähtisi rinnastamaan syömistä, mikä myöskin minulle on opetettu, eli " kuka perkele ampui sen vasan, kiintiö oli jo täysi" Tuskin tästä on kellään mitään hyötyä, jos eräporukka käy toistensa kimppuun.Ymmärrän kyllä provosoinnin." Että koukusta revitään irti" Itsekin olen siihen syyllistynyt, mutta "affen" tuli samantien peratuksi ja syötiin kanssa. Itse en pahemmin pakastimeen pyydä, eli jos on "Hullu" syönti, lopetan siihen. Nämä "bakteerikalat" jääköön tämän Iktyonomin murheeksi, kun kerran kalataudeista tietää ja yleensä vesistöbiologiasta.
- Hahahahahah!
Joo kyllähän sinäkin siellä herra suojelia kuolet jos haava tulee tai vaikka koukku menee huulesta läpi nii on se vähän aikaa kipee muttet sinä kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697051
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes642722- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661349Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3581303- 561264
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181176Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978