Kahdeksi päiväksi otettiin auto mut eipä tullu otettua selvää auton musavehkeistä. Eli tiedoissa lukee radio/kasettisoitin mut luulis nyt et jenkeissäkin on siirrytty jo cd aikakauteen... Tietäis ottaa musaa mukaan..
Vuokrakärry
4
754
Vastaukset
- zizakasettisoittimia paljon enää ole myynnissäkään ja yleensä ne vuokra-autot ovat sen verran uusia, että cd-soitin niissä on. Ainakin mitä me olemme vuokranneet Amerikassa autoa noin kahdeksan vuotta sitten niin silloin oli jo cd soittimet. 
- mats142..kaikissa vuokra-autoissa ei ole cd-soittimia. Itse ole vuokrannut taalla auton noin 6 kertaa, ja cd-soitin loytyy yleensa full-size ja siita ylospain olevissa luokissa. economy, compact ja intermediate-tason autot ovat yleensa melko riisuttuja malleja varustelutasoltaan. olen kayttanyt Dollarin, Enterprisen, Alamon ja E-Z:n autoja. 
- again . . .Kannattaa kuunnella paikallisia radiokanavia, se on osa matkakokemusta! 
- -H-Mulla on kokemusta vain yhdestä yhdestä kerrasta, eli yleistää ei voi mutta kerron kuitenkin. 
 Miamista Alamolta vuokrattu compact-luokan Chevy Cobalt oli ainakin varsin kelvollisesti varustettu kärry. Vakionopeudensäädin löytyi ja toki myös se cd-soitin. Hevosiakin oli pellin alla riittävästi. Pirssi oli noin vuoden ikäinen ja maileja mittarissa n. 25 000.
 Hintaero economyn ja compactin välillä on aika pieni, eli jos maantiellä aikoo ajella niin compact kannattaa vähintään ottaa.
 Ja mitä musiikkipuoleen tulee, niin kuten joku jo mainitsikin kannattaa kuunnella paikallisia radiokanavia. Tarjontaa kyllä riittää joka makuun ja sopii hyvin automatkailun luonteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521321