Vuokrakärry

Musapuoli

Kahdeksi päiväksi otettiin auto mut eipä tullu otettua selvää auton musavehkeistä. Eli tiedoissa lukee radio/kasettisoitin mut luulis nyt et jenkeissäkin on siirrytty jo cd aikakauteen... Tietäis ottaa musaa mukaan..

4

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ziza

      kasettisoittimia paljon enää ole myynnissäkään ja yleensä ne vuokra-autot ovat sen verran uusia, että cd-soitin niissä on. Ainakin mitä me olemme vuokranneet Amerikassa autoa noin kahdeksan vuotta sitten niin silloin oli jo cd soittimet.

    • mats142

      ..kaikissa vuokra-autoissa ei ole cd-soittimia. Itse ole vuokrannut taalla auton noin 6 kertaa, ja cd-soitin loytyy yleensa full-size ja siita ylospain olevissa luokissa. economy, compact ja intermediate-tason autot ovat yleensa melko riisuttuja malleja varustelutasoltaan. olen kayttanyt Dollarin, Enterprisen, Alamon ja E-Z:n autoja.

    • again . . .

      Kannattaa kuunnella paikallisia radiokanavia, se on osa matkakokemusta!

    • -H-

      Mulla on kokemusta vain yhdestä yhdestä kerrasta, eli yleistää ei voi mutta kerron kuitenkin.

      Miamista Alamolta vuokrattu compact-luokan Chevy Cobalt oli ainakin varsin kelvollisesti varustettu kärry. Vakionopeudensäädin löytyi ja toki myös se cd-soitin. Hevosiakin oli pellin alla riittävästi. Pirssi oli noin vuoden ikäinen ja maileja mittarissa n. 25 000.

      Hintaero economyn ja compactin välillä on aika pieni, eli jos maantiellä aikoo ajella niin compact kannattaa vähintään ottaa.

      Ja mitä musiikkipuoleen tulee, niin kuten joku jo mainitsikin kannattaa kuunnella paikallisia radiokanavia. Tarjontaa kyllä riittää joka makuun ja sopii hyvin automatkailun luonteeseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe