Kuinkas kestäviä nää esim. valtrassa ja massikassa käytetyt uudet sisu diesel 4-venttiili common-rail moottorit on, onko niissä mitään tyyppi vikoja tai heikkouksia, vai onko niin uusi ettei oo viä kokemusta...
sisu diesel
3
1493
Vastaukset
- Käytetty
jo jonkun aikaa, eiköhän ne siellä joudu jonkinmoiseen kestotestiin.
- se on.
todella sitkeä kone ja kestävyyttäkin varmasti löytyy. meillä on nyt ollut puolisen vuotta common-rail tekniikalla varustettu T170 Valtra käytössä ja ei ole tarvinnut moittia moottorin ominaisuuksia ja mittarissa nyt jotakuinki 1000h. urakointi ajoa. nokkoakaan ei ole esim öljyä vienyt ja vääntö on huomattavasti parempaa kaikilla kierros-alueilla. helppo todeta koska vedetään paljon 14 kuution maakärryä ks:koneella ja terveisiä ei ajella.
- ss3
Kunhan muistaa putsata tilatankkin.Myös se että ei aja talvilaadulla kesällä.Common-rail pitää siitä että polttoaine on puhdasta!Moottori itse on erinomainen vetää alhaalta ja tehoja mukavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749