no niin olen saanut oman J.D fansiten valmiiksi ja aattelin tulla mainostaan sitä tänne jtn jos haluutte käyä kattoon niin osote on www.freewebs.com/johnny-depp-fan-site
(sivut ovat silti vielä kesken)
Uusi Johnny Depp fanisaitti
6
996
Vastaukset
- Shillis
Aika onnistuneet sivut ettenkö sanoisi ! =)
Tosin pientä kritiikkiä minun on heitettävä, että tuo Jack Sparrow - osio jäi hieman hämäämään, että miksi sellainen ? - j.d is lovely
johnny on ihan ylivoimanen.
se osaa näytellä hyvin.
johnnyä ihanempaa ihmistä ei oo.
Pirates of the caribbean leffat on parhaita.
Oon kahtonu MUSTAN HELMEN KIROUKSEN ja KUOLLEEN
MIEHEN KIRSTUN.
Odotan innolla viimeistä osaa!!! (maailman lai-
dalla) siis.
Tulispa vielä monta osaa. :(
Ainaki 4.
Se ois ihanaa.- Shillis
Olen kuullut, että Pirates of the Caribbean on tarkoitettu tosiaan moniosaiseksi sarjaksi. Nelonenkin on kuulemma suunnitteilla, tosin on epävarmaa tuleeko sitä vai ei.
- AnCku89
etää ootko pyytäny kaikilta tekijöiltä luvat noiden animaatioiden ja kuvien käyttöön? :D tuskinpa oot ite tehnyt?
- Zettel
Niinpä. Tekijänoikeus on aika tärkeä juttu, jos teet sivusi Freewebsin valmisleiskoilla niin tuskimpa osaat itse esim. tuollaisia animaatioita tehdä. Kun alkaa sitten freewebs potuttamaan niin suosittelen html koodien harjoittelua..
- eryew
Zettel kirjoitti:
Niinpä. Tekijänoikeus on aika tärkeä juttu, jos teet sivusi Freewebsin valmisleiskoilla niin tuskimpa osaat itse esim. tuollaisia animaatioita tehdä. Kun alkaa sitten freewebs potuttamaan niin suosittelen html koodien harjoittelua..
Kyllähän se tekijänoikeus on tärkeä laki! Lisää tosiaan tekijänoikeuksista voipi lukea mm. wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tekijänoikeus_Suomessa . Tekijänoikeudenlakia rikkoessa on mahdollista saada sakkoja, jopa vankeutta ja on korvausvelvollinen. Tekijänoikeuslaki suojaa siis ihmisen ta ihmisryhmän luomaa teosta, joihin muilla ei periaatteessa olisi ilman lupaa mitään asiaa mennä muokkaamaan jne.
Tosin, alkuperäisten tekijänoikeuksien haltijoiden etsiminen netistä on vaikeaa. Eli yleensä monilla juuri näillä fanisivuilla ei ole lupaa käyttää kuvia. TAI sitten ne ovat pyytäneet luvan käyttää jonkun sivun kuvia, MUTTA taas ne kuvat on kopioitu joltain sivulta. Eli periaatteessa niiden kuvien alkuperäistä ottajaa/teoksien tekijää on vaikea löytää. Niin harmittavaa kuin se onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192