Uusi Johnny Depp fanisaitti

joku vaan

no niin olen saanut oman J.D fansiten valmiiksi ja aattelin tulla mainostaan sitä tänne jtn jos haluutte käyä kattoon niin osote on www.freewebs.com/johnny-depp-fan-site

(sivut ovat silti vielä kesken)

6

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shillis

Aika onnistuneet sivut ettenkö sanoisi ! =)

Tosin pientä kritiikkiä minun on heitettävä, että tuo Jack Sparrow - osio jäi hieman hämäämään, että miksi sellainen ?

• j.d is lovely

johnny on ihan ylivoimanen.
      se osaa näytellä hyvin.
      johnnyä ihanempaa ihmistä ei oo.
      Pirates of the caribbean leffat on parhaita.
      Oon kahtonu MUSTAN HELMEN KIROUKSEN ja KUOLLEEN
      MIEHEN KIRSTUN.
      Odotan innolla viimeistä osaa!!! (maailman lai-
      dalla) siis.
      Tulispa vielä monta osaa. :(
      Ainaki 4.
      Se ois ihanaa.

• Shillis

Olen kuullut, että Pirates of the Caribbean on tarkoitettu tosiaan moniosaiseksi sarjaksi. Nelonenkin on kuulemma suunnitteilla, tosin on epävarmaa tuleeko sitä vai ei.

• AnCku89

etää ootko pyytäny kaikilta tekijöiltä luvat noiden animaatioiden ja kuvien käyttöön? :D tuskinpa oot ite tehnyt?

• Zettel

Niinpä. Tekijänoikeus on aika tärkeä juttu, jos teet sivusi Freewebsin valmisleiskoilla niin tuskimpa osaat itse esim. tuollaisia animaatioita tehdä. Kun alkaa sitten freewebs potuttamaan niin suosittelen html koodien harjoittelua..

• eryew
        Zettel kirjoitti:

Niinpä. Tekijänoikeus on aika tärkeä juttu, jos teet sivusi Freewebsin valmisleiskoilla niin tuskimpa osaat itse esim. tuollaisia animaatioita tehdä. Kun alkaa sitten freewebs potuttamaan niin suosittelen html koodien harjoittelua..

Kyllähän se tekijänoikeus on tärkeä laki! Lisää tosiaan tekijänoikeuksista voipi lukea mm. wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Tekijänoikeus_Suomessa . Tekijänoikeudenlakia rikkoessa on mahdollista saada sakkoja, jopa vankeutta ja on korvausvelvollinen. Tekijänoikeuslaki suojaa siis ihmisen ta ihmisryhmän luomaa teosta, joihin muilla ei periaatteessa olisi ilman lupaa mitään asiaa mennä muokkaamaan jne.

Tosin, alkuperäisten tekijänoikeuksien haltijoiden etsiminen netistä on vaikeaa. Eli yleensä monilla juuri näillä fanisivuilla ei ole lupaa käyttää kuvia. TAI sitten ne ovat pyytäneet luvan käyttää jonkun sivun kuvia, MUTTA taas ne kuvat on kopioitu joltain sivulta. Eli periaatteessa niiden kuvien alkuperäistä ottajaa/teoksien tekijää on vaikea löytää. Niin harmittavaa kuin se onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2356
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      828
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      735
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe